Postitused: 1,064
Teemad: 28
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
Turtsumine ehk tagasilöögid karbussi näitab lahjat segu või ebaõiget klapivahet.Vaata peale töötegemist küünla värvi,peab olema helepruun.
Postitused: 603
Teemad: 39
Liitus: Apr 2009
Maine:
10
Ma panin ka enda põka paar päeva tagasi käima. Aasta aega möödas viimasest käitamisest. Muud polnud midagi viga, kui et küünal oli otsast täiesti tahmane ja säde puudus. Vahetasin siis küünla ära ja läks kolmanda tõmbamise peale käima. Süüde on vist vale - ja kas sinna mingi muu küünla peale A11 võib panna? A11 töötab küll hästi, aga huvipärast ikka küsin.
Postitused: 6
Teemad: 0
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Noo tervist
Küsimus tekkis klapivahede kohta , kuidas ma peaksin aru saama , et klapi vahe on õige ?
Küünal läheb peale käimist tahmaseks.
Süüde on enamvähem õige.
Mis moodi kontrollida küttesegu karbussis ?
Vabandan selliste küsimuste pärast ,aga ei tea kuidas need asjad nii käima peaks.
Postitused: 254
Teemad: 15
Liitus: May 2006
Maine:
1
KLapivahet kontrollitakse seda mõõtes. Õige klapivahe on 0,2...0,3mm.
Postitused: 1,064
Teemad: 28
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
Küünalt vaata peale koormusel töötamist.
Postitused: 122
Teemad: 11
Liitus: Jan 2009
Maine:
2
07-10-2010, 13:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-10-2010, 13:46 PM ja muutjaks oli
Suprudko.)
Tervitus.
Ei ole küll väga hädaline, kuid kui kellelgi on pakkuda mtz-05 kronsteini haakeriistade ühendamiseks, oleksin äärmiselt huvitatud. Võib ka koos kultivaatoriga pakkuda.
Pakkumised PS-i
Postitused: 1,064
Teemad: 28
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
Kas keegi viitsib manuaalist vaadata selle aparaadi maksimaal pöörete arvu.Plaan hakata saha asemele lumepuhurit ehitama ja siis ülekandeid lihtsam arvutada.Oma oma kuskile jalutama läinud või jäänud(vanaisa ütlus oli asjade laenamise kohta-laena perse külasse ise situd läbi küljekontide).
Postitused: 1,064
Teemad: 28
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
Ei saa pildistada,aga umbes 10cm läbimõõduga rihmaratas on paari punktiga käbi otsa kinnitatud.Mida väiksem seib seda raskem on nööri tõmmata.Seib pärit autolt,valisin vastavalt sisemise augu järgi,et istuks käbi otsa täpselt.
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
Küsimus MTZ-05 väntvõlli mahavõtmise kohta. Kas ventilaatori poolne laagrikorpus tõmmitsaga maha sikutamise järel saab võlli kenasti kätte või on mõni parem nipp?
Teine küsimus käigukasti õli kohta. Kuna vesi on kasti sisse jooksnud, siis on õlist saanud emulsioon. Kas enne õlivahetust oleks soovitatav kast mootoripesuvahendi vms-ga läbi pesta? Millist vahendid pesuks soovitate kasutada?
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
07-08-2011, 23:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-08-2011, 23:39 PM ja muutjaks oli
veix__.)
Vesi jookseb sisse sealt keskelt kuhu hoovad kinnituvad, kui masin õues seisab, siis hea oleks kilega või koormakattega kinni katta. Kui vesi on keskele vahele läinud, siis hoovad võivad käia väga raskelt. Mul oli nii, et parempoolset kangi (aeglane-kiire) ei jõudnud enam üldse liigutada. Ma õli vahetades pesin niimoodi läbi, et vahetasin 2 korda järjest, peale esimest vahetust sõitsin mõned minutid ja siis uuesti uus õli sisse. Mootoriõliga samamoodi.
Postitused: 122
Teemad: 11
Liitus: Jan 2009
Maine:
2
Tervist lugupeetud.
Juhtus minul täna selline lugu, et metsast puid tooma minnes hakkas masin täisgaasil paukuma ja suri välja. Peale korduvaid katseid läks lõpuks miinimumgaasil käima ja enam täispöördeid ei saaudki panna - paukus ja suri kohe välja. Esamasel vaatlusel tundub et pöörete regulaator "arvab" heaks gaas põhja suruda, mille tõttu masin välja sureb. Ehk on kellegil ideid mis võib veaks olla - vigane pöörete regulaator või on viga lihtsalt karburaatoris?
Ette tänades
Andrei
Postitused: 183
Teemad: 17
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
13-08-2011, 23:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-08-2011, 23:14 PM ja muutjaks oli
Tommike.)
On minulgi nii paukuma hakanud, küünla vahetus aitab.
Kui uut küünalt pole kohe võtta, proovi vana tahmast puhtaks pesta. Mul ongi nii et üks koguaeg reservis,kui ära tahmab,siis teine peale ja teine bensiini sisse likku. Kui puhas, läheb jälle peale. Ja hakkabki just niimoodi paukuma ja madalatel pööretel ainult käib. Algul otsisin ka viga nii pöörete regulaatorist kui magneetost. Aga viga oli hoopis lihtsam-küünal oli tahmane.