Ühel tuttaval Belgias on selline isend nagu pildil. Huvitaks see, kas tegemist on jawa või CZ-iga ning abiks oleks kui kohalikud teadurid aitaks üles nimetada puuduvad ja mitteoriginaalsed osad.
Tänud.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Tegemist on CZ-iga. Puudu paistab olema ketikaitse ja tagatuli. Kuna ise eriline CZ spetsialist ei ole, siis väike kahtlus on, et esiporilaud võib vale olla!
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Velorex 16, 2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Poritiib on vale jah. Peaks olema ikkagi pesukausi tüüpi poritiib. Pildilt ka näha selle tarvis kinnituskõrv amordi küljes - tagumine küll vist murdunud.
Rattad on ka siis vale suurusega, peaks olema vist 19-tollised, mitte 16.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
(Seda postitust muudeti viimati: 02-07-2010, 14:40 PM ja muutjaks oli gruppen.)
Tiib ei ole originaal tänavasõidu oma, ega ka nagu ksf! Aspelund viitas, mitte 470 oma. 470-l on kinnitused nagu tänavarattal - sellel aga on ise midagi ratsitud. Pildid kõrvuti ette võttes on ju näha, pluss poritiiva profiil jne.. Pidurimängud ka kohe esimese asjana teistsugused. 470-l on pildil topeltpööradega aga Belgias oleval asjal on ikka tavaline ühepööraga.
Esiporitiib on vale, küljes ripub ilmselt 634 küljest pärit relee; vähemalt parem heebel on midagi muud ja ka esitule võru tundub imelik.
Aga tegelikult raaminumbri ees peaks olema ju ka mudeli nr? Võib-olla küll Czil pole - ei saa ka enda rapete pealt üle vaadata. Selle alusel saaks identifitseerimise väga valutult ja kindlalt ära lõpetada. Siis ka lihtsam öelda, mis puudu ja mis vale.
Lisatud mõned pildid veel. Peamiselt teeb muret see, et kui birka peal paistab kubatuur 246cm3 siis kuidas saab tegu olla mudeliga 470 Sport, mis on 175cm3?
Omaniku sõnul pidi küll väga meenutama http://www.i-bazar.cz/pictures/pics/cz-1...571632.jpg pildil olevat masinat, kuid ilmselt mootor ikka 250cm3? Ehk mõni jawa või cz teadur oskab öelda, kas kubatuur on mootoril ka märgitud?
Pauk
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Sama number peaks eelnema ka mootor numbrile: 455-xxxxxxx
Vaadaku, kas mootori number blokil (vasakul küljel karburaatori katte juures) ning birkal läheb kokku.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Mul on kunagi poisikesepõlves 175 ccm 450 olnud. See mootor kindlalt 175 ccm ei ole. Arvan, et 250 ccm, tüüp 455.
Vt.: http://vvm.unicweb.ee/pic.php?ID=496
Lenksud olid vanematel sellised, nagu sinu pildil näha.
Minu tähelepanu kõitis hoopis mootori esimene kinnitus, kinnitusplaatide kuju. Mäletamist mööda olid need kõik tagant kumera lõikega, siin aga sirged?
(Seda postitust muudeti viimati: 08-07-2010, 09:05 AM ja muutjaks oli isandpauk.)
Kas mulle ainult tundub nii, või on tõesti 250 (ka 175?) kuubikulise jawa ja cz vahel kõige lihtsam vahet teha summutite arvu järgi - CZ ühe summutiga ning jawa kahega?
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Raam on ka CZ puhul ümarast torust, mitte kandilisest profiilist (Jawa).
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!