Peugeot J5 õlirõhk kadunud
#1

Tere

Püstitan ka oma mure siis siia, et ehk keegi oskab abi anda. Remondiks läheb küll vast sügisepoole, aga ennem ongi targem maad uurida kui suure hurraaga kallale minna ja pärast nentida, et njah..... oleksin võinud ju.....

Nimelt siis murelapseks 91.a. Peugeot J5, 2,5D ja 55kw(vist). Nimelt siis jätsin teise sügisel seisma aiaäärde ja nüüd siis peale pea kolmveerand aastat seismist mõtlesin, et puhun elu sisse. Käima läks suhtkoht kärmelt, ehk siis starteriga kuskil 15 - 20 tiiru ja käis. Tuju hea, aga ooamatult jäi silma särav tuluke, mis osutus õlirõhu mittetekkimise märgulambiks. Suretasin mootori välja ja käivitasin uuesti ja nii umbes 3 korda. Ei miskit, ikka põleb.

Siis mõtlesin et lähen vaatan mis mootoris sees toimub, kuna mootor käis vaikselt ja ebaloomulikke helisid(sh klõbinat vms) kõrva ei hakanud. Õlikorgi maha keerasin töötava mootoriga selgus, et klapikambrikaane alune täiesti kuiv ja kohe särab vastu. Jätsin mootori seisma ja rohkem pole käivitanud... Kogu töötsükkel peale esimest käivitust oli max umbes 10 -15 sek. kokku, seega ehk ei lennanud saalede vahelt meeletus koguses rauapuru.

Õli on piisavalt(pea kolmveerand normi) ja segunenud ei tundunud millegagi olevat. Samuti oli sügisel seima jättes õlirõhk olemas ja seetõttu ei kahtlustaks saalesid esialgu. Uurikski aga nüüd siis...

Et kui suur tõenäosus on kinnijäänud(roostetanud) õlipump ja kui lihtne on sellisel see õlipump jälle toimima saada? Pole lihtsalt siiani kohanud sellist masinat, millel õlipump seismisega kinni jääb.

Kas on veel midagi mida proovida, enne kui õlivanni alt ära võtma hakata(reduktsiooniklappi vms). Käima rohkem ei pane, ennem kui veale jälile saadud.

Teadaolev läbisõit kella järgi 141 000, eelnevat minevikku ja läbitud kilomeetreid ei tea...

Ette tänades ja abile lootes Toivo

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#2

Oli üks haledat oranþi värvi pakendis õlifilter (nime kahjuks ei mäleta), mis lasi õli tagasi. Kohe käivitades peale sõitu oli kõik normis aga järgmisel päeval käivitades põles õlituli mingid paar-kolmkümmend sekundit justnagu oleks just praegu õlifiltrit vahetanud. St oli praktiliselt kuiv. Kui filtri täis pumpas oli kõik normis kuni järgmise pikema seisakuni.
Ka nii juhtub, et tagasivooluklapp ei pea.
Kuna õlis vett ei täheldanud, siis vast pump suure külmaga lõhki ka ei saanud külmada.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne