04-10-2010, 19:55 PM
Oled kindel, et kaane avamisel midagi kogemata sisse ei poetanud? Asi on ikka väga muljetavaldavalt pilbasteks lennanud. Kui keps eelnevalt lahti oli, pidi see terava kolina sisse lööma. Sellist mootorit ei tohi üldse käia lasta, ammugi mitte tuuritada. Ntx minul oli juhus, kui kepsusaale poldid olid salapärasel kombel lahti põrunund, kuigi olid stoperdatud. Vennapoeg sõitis sellega õues ja mina kuulsin tuppa ära, et kolin tuli sisse. Enne kui ma talle aknast hõigata sain, et jätku järele, jõudis ta põka seisma jätta ja uuesti käima panna. Ise oleksin kohe kiiresti välja suretanud nagu elektrijänes. Aga midagi ei juhtunud. Kepsusaale pind oli natuke marrastunud, aga panin teise kepsu ja käib jälle nagu muiste. Esimene laialikiskumine tuli sellest, et pöörete regulaator lendas laiali. Igasuguse crashi puhul murdub alati kepsu allosas olev õlituskäpp(maslorasprõzgivatel), mis tuleb kindlasti uus panna. See on kogu selle mootori-käsna õlitus! Veel tikuvad väntvõlli laagrid võlli peal ringi tõmbama. Kuna laagrid said niikuinii uued pandud ja uue väntvõlli jaoks raha ei olnud, kärnisin võllil vastavad kohad julmalt ära. Ega kaotada suurt midagi ei olnud. Siiamaani käib ilusti. Mul on vist uuem mudel kui see õnnetu. Mul nukkvõlli hammakal mingit "sisteemi" ei ole, lihtsalt valatud hammakas ja kogu lugu. Raske on seda raibet käivitada küll! Ühe hobuse võrra lahjem muruniiduki Briggs&Stratton käivitub kahe näpuga tõmmates. Vene imet käivitan igaks juhuks kahe käega.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.