Ikarus-tuleb müügile!
#1

Lappasin kuulutusi ja sattusin sellise asja otsa.
Endale siis nii suur asi erilist huvi ei paku kuid põnev asjanuds on ikka!
kes soovib uuri asja!
Edu!


http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=772256
Vasta
#2

Palju Ikarus kaalub? Sealt edasi võiks juba jõuda lähemale tõenäolisele müügihinnale. Alghinnaga võtaks kohe Smile
Vasta
#3

(07-10-2010, 22:33 PM)Alts Kirjutas:  Palju Ikarus kaalub? Sealt edasi võiks juba jõuda lähemale tõenäolisele müügihinnale. Alghinnaga võtaks kohe Smile
Korrastamisele läheks x 100 veel...
Kaalub 15,6 t.
Vasta
#4

(08-10-2010, 08:25 AM)Regardman Kirjutas:  Kaalub 15,6 t.

Kas mitte koos koormaga? Tühikaal vist ikka seal 10 tonni kandis.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#5

Mäletan kuidas ammustel aegadel sai isaga Raudoja farmi kaalukojas huvi pärast Kirovi "lühike kollane" (Ikarus 260 siisSmile ) ära kaalutud- koos tööriistade, tagavararatta, mis kolhoosi bussidel alati salongis kunstnahkkate all kasas oli jms, kaalus masin veidi alla 11 tonni.
Vasta
#6

(08-10-2010, 10:50 AM)aavu Kirjutas:  
(08-10-2010, 08:25 AM)Regardman Kirjutas:  Kaalub 15,6 t.

Kas mitte koos koormaga? Tühikaal vist ikka seal 10 tonni kandis.
Jah, täismass ikkagi 15,6.
Vasta
#7

Sõbrad!
Kas siinsetest postitustest kumab läbi suur äriidee osta see buss odavalt ja müüa seejärel kasudega kokkuostu? Juhul, kui on see plaan, siis võiks mitte metallist jupid viisakalt küljest keerata ja annetada noortele Ikaruste taastajatele.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#8

Kaua ta seal seisnud on? Viimane sõit? Ülevaatus? Võibolla kannatab veel üles mukkida. Üks küljeluuk paistab äraväänatuna.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#9

11 tonni tühikaal, sellest metalli kaal 7-8, kui sedagi. Kuusakoski hinnad: puhastatud sõiduk 2600 tonn, romu 2200 tonn. Ja siis on all lisaklausel:
Tsitaat:1. Metalli hinnast arvestatakse maha mittemetalliliste materjalide eest k.a. muld, liiv: eraisikud - 960 EEK/t (61.36€/t); ettevõtted - 800 EEK/t (51.13€/t).

Seega komplektse Ikaruse puhul tuleb hinnaks arvestada kas 1240 või 1400 tonn. Kättesaadav raha siis eraisikule 13640, kuskohast tuleb maha võtta transpordikulud. Realistlik müügihind võiks olla seega ~15 000 maksimaalselt, üle selle on lausidiootsus. Kas ettevõte hakkab 400 krooni pärast rabelema? Kui buss metalliks lammutada ja puhas raua kaal on 8 tonni, saaks 20800 krooni. Aga lahutame siit jällegi transakulud, selle paari tonni jäätmete prügimäele viimise kulu, ikka ei tasu ära.

PS: kui bussi oksjoni peaks võitma "tegelane", kes plaanib lammutamise ja puhta raua teed minna, peaks Keskkonnaamet sellele sellile silma peale panema. Peaks olema kohustus dokumentaalselt tõestada kogu mittemetallse jäägi seaduslik utiliseerimine (päris kenad rahanumbrid!). Kes meist tahaks vana ikarussi jääksitta metsa alt leida... Nii kaoks väga kiiresti igasuguste pasa kokkuostjate hordid ära ja vanatehnikat säiluks rohkem.
Vasta
#10

Mõttele - võtan alghinnaga ja sõidan otse emexi pole just raske jõuda.

Pakun, et pakkumised jõuavad sel oksjonil reaalse raua hinna ligi päris ruttu.
Vasta
#11

Minu konkreetne avaldus sellest just lähtus, et kõiksugused "vanaraua-magnaadid" üritavad juhust kasutada. Palun mitte valesti aru saada, mul juba niigi tehnikat, mille kohta naine ja esivanem räägivad, et viigu vanarauda, kuid ise plaanin seda "milleks veel seda vaja oli, kas sul aru on üldse peas" veel juurde muretseda.
Vasta
#12

Arvata on, et igasugused loll-iivanid ja muud õlid mädanenud transiitidega tahaksid tormi joosta. Kuid reaalselt võttes on Eestis üldse paar seltskonda, kes suudaks Ikarusega midagi tarka peale hakata. Siia sisse pole loetud fännid, kes lihtsalt õhkavad Ikaruside peale... nagu ka natuke mina. Nostalgia ju. Õuepinda, kuhu seda panna, on sitta kanti.

Kuusalu Autobaas: tõestanud bussi restaureerimise võimekust Volvoga, hetkel siis TA-6 käsil. Aga nad on "mustanumbri" mehed, too 256 on natuke liiga uus... vist? Minu hinnangul kõige realistlikum kaader.
TarBus: Lux juba on ja eks Saurer ning ka Blitz vajavad hoolt ning tegemist. Neid võiks Ikaar huvitada aga äkki on endalgi mõni alles. Lisaks on Lux edevuse rahuldamiseks olemas.
Sebe: ZIC 157 taastamisel. Nii uuel firmal puudub suhe Ikarusega ja vanake on rohkem tõsine "edevuse laat" kõige paremas mõttes.
TAK: suurim võimekus, kui just kõik varuosad ka pole ladudest Venemaale koos vanade bussidega müüdud. Aga neil on muudki teha, poolt miljonit inimest igapäevaselt vedada ja "kollane" on olemas.

Rohkem mina busside restaureerimise võimekuse ja sooviga seltskondi väga ei näe. Inimeste veo bussina vana Ikaruse kasutamine on mõttetus, uuemad läänlased on siiski otstarbekam valik. Ja ka autospordi jaoks liikuvgaraaþiks-suvilaks ehitamiseks on maailmas paremaid vankreid.
Siis on veel Varjupaik ja uus suur siseruumidega vanatehnikakeskus Kirimäel. Viimane oleks alternatiiv tulevikuks, kui tuleb vajadus näiteks filmivõtetel just maaliini Ikarusiga sõita. Tuvel ei ole ruume, kuhu suuri kolakaid mahutada.
Vasta
#13

Kui on huvilisi, kes seda Ikarus bussi soovivad endale soetada, kuid asi jääb ruumipuuduse taha pidama, siis ruumid ma leian. Samas on võimalik see buss kohapeal taastada, renoveerida või lihtsalt sõidukorda seada, kas siis teenusena või soovi korral on omanikul endal võimalus bussiga seal tegeleda. Seadmed tööriistad ja kvalifitseeritud tööjõud on olemas ja ruumi puudust kah ei ole.
See buss väärib taastamist-säilitamist, palju neid busse enam alles ei ole, veelgi vähem on neid sellises rahuldavas konditsioonis.
Samas on võimalik hoiustada, remontida või täielikult taastada oma vanatehnikat.
Rohkem infot saab ruumide ja muu kohta kõnetraadi numbril 55581620, e-mailil kynnap@rambler.ru või PS.
Vasta
#14

(09-10-2010, 11:36 AM)PlyVal64 Kirjutas:  Kuusalu Autobaas: tõestanud bussi restaureerimise võimekust Volvoga, hetkel siis TA-6 käsil. Aga nad on "mustanumbri" mehed, too 256 on natuke liiga uus... vist? Minu hinnangul kõige realistlikum kaader.
TarBus: Lux juba on ja eks Saurer ning ka Blitz vajavad hoolt ning tegemist. Neid võiks Ikaar huvitada aga äkki on endalgi mõni alles. Lisaks on Lux edevuse rahuldamiseks olemas.
Sebe: ZIC 157 taastamisel. Nii uuel firmal puudub suhe Ikarusega ja vanake on rohkem tõsine "edevuse laat" kõige paremas mõttes.
TAK: suurim võimekus, kui just kõik varuosad ka pole ladudest Venemaale koos vanade bussidega müüdud. Aga neil on muudki teha, poolt miljonit inimest igapäevaselt vedada ja "kollane" on olemas.

Need neli "giganti" ei ole hetkel huvi deklareerinud. Pealegi Kuusalu Autobaas ja SEBE on sisuliselt abielus ja pigem suunaks pilgud peale ZIS 127 ja TA 6-1 mustanumbriseerimist kaugemasse minevikku. Ikarustest juba olemas Lux ja tavaline 55.
Tartu GO bus-il on palju paremas seisukorras "akvaarium" olemas. Tallinna Autobussikoondis on linnaliini ettevõte ja pigem "omaks seisukohti" Eesti vanabussinduses.

Seega ootame huviga uusi tulijaid Eesti vanabussinduse liinidele.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#15

Kuid mis teha,et see isend ei satuks mõne "vanarauahai" kätte? Järva-Jaani varjupaik seda ilmselt võtta ei saa ruumi ja raha puudumise tõttu,sammuti on aktsiooni tegemiseks juba hilja.
Mida teha. See on tõenäoliselt viimane allesolev Eesti Bussi Ikarus Eestimaal.

Ise praegu kahjuks kuidagi aidata ei saa. 2,5 aastat tagasi oleksin sellise oksjoni korral selle Ikaruse kohe ära võtnud...

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#16

Kahjuks saan aidata ainult hoiustamisel, taastamisel, remonttöödel jne nagu ka hr. Priit Veski oma postituses välja tõi. Kuid soetamiseks vabu vahendeid hetkel ei ole.
Kahju oleks kui sellises konditsioonis ja suhteliselt heas korras buss metallihundi kätte satub.
Vasta
#17

(10-10-2010, 21:23 PM)Edel Kirjutas:  Kuid mis teha,et see isend ei satuks mõne "vanarauahai" kätte? Järva-Jaani varjupaik seda ilmselt võtta ei saa ruumi ja raha puudumise tõttu,sammuti on aktsiooni tegemiseks juba hilja.
Mida teha. See on tõenäoliselt viimane allesolev Eesti Bussi Ikarus Eestimaal.

Ise praegu kahjuks kuidagi aidata ei saa. 2,5 aastat tagasi oleksin sellise oksjoni korral selle Ikaruse kohe ära võtnud...
Varjupaigal samalaadne buss olemas, mis ise vajab paremaid tingimusi. Seega, mis teist siin veel tahta. Aga eelkõnelejale veel, et miks ikkagi kokku ahnitseda, kui reaalses käeulatuses need bussid ilmselt (kunagi) olema ei saa?

PS. Mina Eesti Bussi tagasi ei nuta, pea iga teine sõit lõppes hooldamata Ikarusega teepervel.
Vasta
#18

Ei oleks siin nii pessimistlik kui eelkõnelejad hinna suhtes, et erilist kasumit ei saa kui 15k-ga osta, et viia vanarauda. Ega vanaraua-magnaadid laus-rumalad pole, eriti veel kui aastaid tegeletud alaga. Selline vana buss võib vabalt tänu seismisele (hiired/rotid juhtmed ära söönud vms.) aku peale pannes kasvõi maha põleda. Kui kindlustust pole, siis ei huvita ka kedagi kust ja millest tuli alguse sai, samas "ärimehe" bussi vanarauaväärtus tõuseb märgatavalt. Tavaliste autoromudega tehakse igapäev nii, aga buss palju suurem tükk ja kasum oleks palju suurem.

Ei lähe küll väga teemasse, aga vaatasin, et räägitakse, et suur töö ja vaev on see vanarauaks teha või muidu võetakse hinda alla, aga ei saanud nõustuda.'

Muidu tore buss pealevaadates ja jube kahju oleks küll kui rauda läheks, tükike ajalugu ikkagi, samas money talks.
Vasta
#19

Enne kui põlema panete, annan teada, et kõikide mälestuste järgi peaks sellele bussile olema tehtud päris korralik korrosioonitõrje. See buss on arvatavalt läbinud Eestis kapitaalse remondi enne Eesti Bussi kätte jõudmist. Remondi käigus on vahetatud kogu kandev sõrestik,kuni katuseni ja torud on täies ulatuses õli täis pihustatud. Katteplekid on uued ja kaetud 90-ndate alguses korraliku välismaa värviga ja seda ka seest poolt. Teadupoolest on bussidel odavam vahetada plekk, selle asemel, et vana puhastada. Kokkuvõttes peaks põlema päris kireva leegiga.
Ehk oleks see info kasulik ka potentsiaalsel vanatehnikahuvilisel, enne kui oksjonil osalema hakkab ja hilisemaid reaalseid kulusid arvestab. Seega buss pole väga paha ja eeskujuliku restaureeringu lõplik hind võiks kodus nokitsedes jääda isegi alla poole milli.

PS Eesti Buss ei vääri küll mäletamist, seega põletamine või kokkuostu viimine oleks isegi kaunis kujund. Samas on sellel bussil ka muud ajalugu olnud.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#20

Lisaks Ikarusele tuleb sellesama oksjoni käigus müügile veel ka MAZ 500A tsistern. Toda vana ninaga MAZi on ju õite väheks jäänud. Eks sedagi tahavad vanaraudurid tükeldada aga seegi tegelane oleks vist päästmist väärt? Karta võib, et sellegi hind on lõpuks ~15-20K kroone. Kuid veoauto restaureerimise huvilisi võiks Eestis natuke rohkem olla.

Et siis homme kell kaks päeval Harju Maakohtu Kentmanni maja vastas oksjon...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne