15-06-2010, 22:27 PM
ETKVL-i kaubakäru ehk "Autoroller ET-1,5"
22-06-2010, 15:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-06-2010, 20:25 PM ja muutjaks oli Huck.)
(15-06-2010, 22:27 PM)CORRADOg60 Kirjutas: Õhuklapiga mängides ei jää käima?10 punkti läheb CORRADO'le!
Oluline on väga täpne õhuklapi asend. Mootor tuksub täpselt vertikaalis püsti asendis käpidemega klapiga ehk umbes 1/8 suletud lõõriga... täiesti lahtise lõõriga, kus õhuklapi liblikas täpselt horisontaalis, masin iseseisvalt ei tööta.
Oskab keegi mingit loogilist ja usutavat seletust anda- segu jääb vaeseks?
22-06-2010, 19:52 PM
Hei! Oman ka juba mitmeid aastaid üht uuemat tüüpi autorollerit mis oli aastaid kuskil laos seisnud kuna ei töötanud korralikult. selgus, et tehasest saati süüde nihkes. Esialgu oli tal jalaga (vänt) käivitus aga kuna see vale süüde jamas ja kippus tagasi lööma, siis väändus vändamehhanism ära ja hakkas üle viskama. Käsitsi väntamine oli ka kaunis kahtlane tegevus sest vahest lendas vänt päris hooga välja. Paigaldasin siis mtz-i käivitusmootori starteri. Kuidas teil, enamasti ikka nööriga käivitus? Nüüd pole masinat ka ise päris mitu aastat enam tööle pannud ja ega pole eriti aegagi. Vb võtab keegi pulli pärast autorollerite võidusõidu korraldamise ette? Tehakse ju igatsugu punnvõrride võidusõite jne.
22-06-2010, 20:05 PM
metsamees-kui paneksid üles mõne pildi oma MTZ starteriga Zid-mootorist. See paelaga käimatirimine on ikka võrdne võrdsega võitlus. Vene 3f drelliga mutrist keeramine pole ka eriti lihtne (vändakäbil üks hammas murdunud).
22-06-2010, 21:02 PM
Kuidas meil?
Kõigil kolmel zid'iga masinal ikka nööriga käivitamine- keegi pole veel head starteri aretamise ideed välja käinud. ET olen saanud ikka ühest tõmbest käivituma... üldiselt. Kui aga jonnib siis lööb nii tagasi, et rebib niimoodi nööri pihust. Hoia ainult näpud...
starteri pilti ootaks isegi
Kõigil kolmel zid'iga masinal ikka nööriga käivitamine- keegi pole veel head starteri aretamise ideed välja käinud. ET olen saanud ikka ühest tõmbest käivituma... üldiselt. Kui aga jonnib siis lööb nii tagasi, et rebib niimoodi nööri pihust. Hoia ainult näpud...
starteri pilti ootaks isegi
22-06-2010, 21:20 PM
(22-06-2010, 19:52 PM)metsavaht Kirjutas: Hei! Oman ka juba mitmeid aastaid üht uuemat tüüpi autorollerit mis oli aastaid kuskil laos seisnud kuna ei töötanud korralikult. selgus, et tehasest saati süüde nihkes. Esialgu oli tal jalaga (vänt) käivitus aga kuna see vale süüde jamas ja kippus tagasi lööma, siis väändus vändamehhanism ära ja hakkas üle viskama. Käsitsi väntamine oli ka kaunis kahtlane tegevus sest vahest lendas vänt päris hooga välja. Paigaldasin siis mtz-i käivitusmootori starteri. Kuidas teil, enamasti ikka nööriga käivitus? Nüüd pole masinat ka ise päris mitu aastat enam tööle pannud ja ega pole eriti aegagi. Vb võtab keegi pulli pärast autorollerite võidusõidu korraldamise ette? Tehakse ju igatsugu punnvõrride võidusõite jne.
Korraldaks küll aga palju oleks tulijaid , sõita saaks heinamaal kose kandis harjumaal , kui 5 tk kokku saaks oleks juba küll .
ise 1 ga kohapeal saadaval.grilliks ja teeks niisama juttu .
23-06-2010, 21:22 PM
(22-06-2010, 15:38 PM)Huck Kirjutas:(15-06-2010, 22:27 PM)CORRADOg60 Kirjutas: Õhuklapiga mängides ei jää käima?10 punkti läheb CORRADO'le!
Oluline on väga täpne õhuklapi asend. Mootor tuksub täpselt vertikaalis püsti asendis käpidemega klapiga ehk umbes 1/8 suletud lõõriga... täiesti lahtise lõõriga, kus õhuklapi liblikas täpselt horisontaalis, masin iseseisvalt ei tööta.
Oskab keegi mingit loogilist ja usutavat seletust anda- segu jääb vaeseks?
Üks variant- minu ühel(küll mõlemad vanematüübilised) mootoril just sellega seoses sarnased sümptomid- tahab pisut suletud õhuklappi normaalseks toimimiseks. Ja tundub, et saab karterist(ilmselt läbi klapisäärte) lisaõhku.
Kui töötaval mootoril karterituulutuse avade läheduses korra käivitusspray suts teha, siis tõmbab pöördeid ülesse.
Starterkäivitus muidugi mugav lisa- endalgi tükid valmis otsitud, aga pole ajapuudusel tegudeni jõudnud. Paari sellist isendit näinud,(küll traktoril, mitte ET-l), käivitusmootori hooratta südamik välja treitud, see keevitatud nöörkäivituseks mõeldud rihmaratta peale sobiva puksi otsa. Sinna otsa kinni pandud, starterile raamile sobiv kinnitus tehtud ja...
24-06-2010, 12:40 PM
Fotoka peaksin homme saama ja siis saan ka mõne pildi teha. Igatahes on hooratta otsa paigaldatud mtz käivitusmootori hammasratas ja peale siis seesama korpus mille külge starter kinnitub. See korpus on mingi aluse külge pandud kuhu jalgkäivituse vänt kinnitus. Aga võtan kaane maha ja vaatan (näitan) siis täpsemalt kuis see asi tehtud on. Starterit ennast hetkel pole kuna pidin mtz-ile panema kuna teine läks tuksi.Masin nüüd juba mitu aastat metsa ääres seisnud ja pole mahti saanud kätt külge panna.
26-06-2010, 16:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-06-2010, 16:09 PM ja muutjaks oli metsavaht.)
26-06-2010, 19:41 PM
Pildilt paistab, et jahutust vist eriti mootoril enam pole?
Tänapäeva võimalusi arvestades oleks mõistlikum otsida mingi läbimõõdult sobiv hammasvöö ja see hooratta peale istutada.
Mingi väiksem starter on võimalik panna läbi tuulekoja ja kinnitus jääks siis tuulekoja sisse.
Tänapäeva võimalusi arvestades oleks mõistlikum otsida mingi läbimõõdult sobiv hammasvöö ja see hooratta peale istutada.
Mingi väiksem starter on võimalik panna läbi tuulekoja ja kinnitus jääks siis tuulekoja sisse.
26-06-2010, 20:55 PM
Huvitav kuhu see jahutus siis sai jääda? Hooratas jahutuslabadega on alles ja saab vajalikul määral jahutuseks vajalikku õhku. See kui õhk kogu hooratta ulatuses ligi pääseb, ei anna juurde midagi. Saan aru, et kui vaakum tekib ja pole midagi silindrile juhtida.........
27-06-2010, 10:29 AM
Esiteks peavad tsentrifugaalventilaatori labad olema külgedelt piiratud.
Teiseks peab õhk sisenema keskelt ja kolmandaks läheb umbes 80% õhust
kaduma pealt lahtise tuulekoja kaudu.
Teiseks peab õhk sisenema keskelt ja kolmandaks läheb umbes 80% õhust
kaduma pealt lahtise tuulekoja kaudu.
29-06-2010, 09:21 AM
Kas sellele mootorile ka kolvirõngaid kuskilt saaks? Üks vanake hakkab väga hõredaks jääma. Vaevalt, et originaale leiab aga äkki sobib midagi muud.
Silindri läbimõõt 86mm.
Silindri läbimõõt 86mm.
14-11-2010, 21:57 PM
Rääkige, kas selline mootor ülevalt poolt ka võimalik käivatada on? Paistab et üldiselt mitte, sest toetuspinda väga ei ole.
15-11-2010, 09:43 AM
Mis mõttes ülevalt ? Nööriga Kui jah siis täiesti võimalik.
16-11-2010, 00:02 AM
(15-11-2010, 09:43 AM)lauren Kirjutas: Mis mõttes ülevalt ? Nööriga Kui jah siis täiesti võimalik.No üldiselt käivatatakse seda masinat küljepealt, ehk siis mootoriplekk eemaldatud. Aga kui nüüd "kapott" lahti teha ja ümber võlli kerida, kuidas see siis võimalik on? Sai nagu proovitud aga jõudu rakendada üpriski raske.
16-11-2010, 13:15 PM
Tuleb nöör natuke peale kerida. ja kolb alla keerata, kui hooga tõmmata siis veab üle küll. (suht raske seletada aga loodan et saad aru )
20-11-2010, 00:02 AM
aafrika päritolu kohta ei mõista ma miskit kosta, a see viidatud pildil olev aparaat on olemuslikult küll igasugu bobcat-ide sugulane. proovisin ka kb-st otsida, a ei suut leida. mudu oleks huvitav olnud kaeda, misasja pähe teda pakutakse.
20-11-2010, 14:52 PM
bensiini ikka peale tuleb piisavalt?
24-02-2011, 16:20 PM
Kuna enda masin seisab kasutuseta, siis panin oksjonile> http://www.osta.ee/17420813
Eelmine üritus luhtus kuna võitis tühipakkuja
Eelmine üritus luhtus kuna võitis tühipakkuja
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne