26-03-2003, 13:40 PM
mis te arvate palju selliseid eestis alles-mingisuguseski
taastamiskõlblikus korras võiks olla?
taastamiskõlblikus korras võiks olla?
Aga eks neid üksikuid ikka vedeleb siinseal :keersilm



Tsitaat:Niimoodi kirjutas: wax
Ühe omanikuga lõin laupäeval käed, niiet...

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: pppp
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: wax
Ühe omanikuga lõin laupäeval käed, niiet...
Õnnitlused
Kui see saladus ei ole, siis millise? Ja kui suure summa eest masin omanikku vahetas?
Mis plaanid masinaga on?
Tean, et piltide järgi on see kõige hullemas seisus, kuid tegelikkuses on vastupidi. Sellel on kõik poolraamid ja karbid ja uksepostid korralikult grafiiti täis lastud ning põhi nagu kompvek. Vahetusse läheb kindlasti vasak tagatiib, mis on kunagi igiammu mõlki sõidetud ja siis lapitud ning paksult pahteldatud. Muidu on värvi- ja eeltöö väga hea olnud. Ainult et värv on matiks pleekinud
Arvatavasti vean ka rohelise minema, kuna ta asub võrus ja sealt küljest saan tagatiiva. Aga eks näis mis kevad toob 
ning nagu mulle omane - sõita sellise autoga, mida igaühel ei ole :eureka
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: TziklivendHehe - mul jah ravimatu haigus küljes - näen seda mida teised ei näe :lol
oh Wax,Wax,küll sa ikka leiad selliseid haruldasi masinaid:o Taasta masin ilusti ära-Stiilsem kui spoilasid täis topidud BMW!![]()
Tahaks natuke fantaasiat lennutada ja teha stiilse auto mis natuke erksamalt edasi kah liigub :keersilm
See on siis samamoodi \"furgoon\" nagu 433 ja 434, kuid mitte 408 ja 412, vaid 2140 baasil. Tehti ainult Leningradis, ahk siis AZLK 2734 on ta
Eestiski mõned
wax Kirjutas:Vaatasin, et siin teemas pole mainitud numbrit 2734See on siis samamoodi \"furgoon\" nagu 433 ja 434, kuid mitte 408 ja 412, vaid 2140 baasil. Tehti ainult Leningradis, ahk siis AZLK 2734 on ta
Eestiski mõned
