T-25 aku
#1

Olen siis noor ja roheline.
Oleks nõu vaja, et kas 100ah aku paned T-25 tööle? Kui isegi õues oleks kerge miinus kraad?
Vasta
#2

(20-03-2010, 01:41 AM)urmo1989 Kirjutas:  Olen siis noor ja roheline.
Oleks nõu vaja, et kas 100ah aku paned T-25 tööle? Kui isegi õues oleks kerge miinus kraad?

Sajane endalgi peal ja -20 pole probleem ,muidugi kui masin korras .,kui kardad osta käiviti laadija juurde ja pole isegi nii võimast vaja .
Vasta
#3

Et siis peaks vedama tööle isegi väikese kõbedaga? Selle pärast küsin et enne oli 140ah peal.
Vasta
#4

Sõltub starterist.

Reduktorstarteriga pole probleemi - minu kasutada olev T-16 on teist talve mingi pooletoobise 100Ah aku pealt käima läinud. Ainult -20 ja rohkem vajas lisavoolu. Aga seesinane aku andis koormustestis ka vaid 45 Ah...

Otseveoga starteriga on kahtlane. Eriti juhul, kui see starter on hooldamata või lihtsalt kulunud.

Muidugi peab ka mootor ise ikka käivituv olema, mitte kohviveski. Ükski aku ja starter ei ela üle minutitepikkust käiamist.
Vasta
#5

Aga selles suhtes ei ole reduktorstarterid ei ole vaid on otse. Sad
Vasta
#6

Mina soovitan sul korraliku aku asemel hoopis reduktorstarter osta. endal oli ka otsestarter ja mingi vana nässakas aku. kevadel siis mõtlesin et panen russi pealt reduktorstarteri- katsetan kuidas mõjub. Vana otsestarteriga (tõsi, ta polnud just parimas seisukorras ka vist) ei jõudnud aku mootorile õieti ringigi peale vedada. panin reduktorstarteri, siis ei pidanud isegi kompressiooni maha võtma ja käis, aku pealt mis oli talv otsa külmas, laadimata seisnud ja mingil ajal enam sõiduautot käima tõmmata ei suutnud. sellel talvel panin ka mingi -10ga massina käima nagu naksti (ainult soendusküünalt lasin 3x)
Vasta
#7

Nii aga mis võiks reduktorstarter maksta ummb kaudu???
Vasta
#8

(30-03-2010, 17:24 PM)urmo1989 Kirjutas:  Nii aga mis võiks reduktorstarter maksta ummb kaudu???

http://www.flintkaubandus.ee/?p=21&id=154&item=898
Vasta
#9

Kui starterit osta kavatesed ,siis soovitan osta Tsehhi päritolu starteri. See on palju töökindam. Pmst, kui originaal starter on nässus, siis soovitan seda reduktorstarterit. Minu T-40el on originaalstarter ja eelmine nädal panin 62Ah 12V 4 aastat vana sõiduauto akuga käima. Samas üle eelmine unustasin kütte üles pumbata ja sama aku jõudis starterit ca 15 sekundit ringi ajada ning siis käima ei läinud. Ma arvan ,et kui starter korralik ,siis sooja mootoriga läheb kindlasti käima. Iseaasi on siis kui kütus on alla vajunud või ilm on külm.
Vasta
#10

Tsehhi Magnetoni startereid toodetakse ka juba Hiinas ning nende hiinakate kvaliteet on väga hea.
Vasta
#11

Täna siis tuli reduktorstarter ära.Smile
Ja nagu mõni ütles nii ka oli, et kui enne tühi aku ei jaksand ringi ajad isegi siis kui komperatsijoon maas oli käis häda vaevu ringi aga uue sterteriga läks isegi siis kui komperatsjoon oli peal.
Tänud abi eest.Big Grin
Vasta
#12
Video 

Ostsin ka oma T-16 jaoks Magnetoni ära. Hind oli Hiinaka omast pea poole kallim (viimaseid pakutakse juba netis ainult 950.- krooni eest) aga ei hakanud riskima.
Originaalstarteriga ja piduse akuga käivitamine oli siiani ikka paras peavalu. Starter lihtsalt ei jõua üle vedada. Sai siis gaasilambiga karterit soojendatud ja Strardiga täkku antud ja kuidagimoodi käima jebitud.
Tegin ka esimesest Magnetoniga käivitusest video (aku on täiesti olematu mahtuvusega vana sõiduauto oma ja karteris Vene diiselõli, temperatuur -5C)
video> http://www.youtube.com/watch?v=l2DItL7SwbI
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne