Postitused: 30
Teemad: 1
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
Pane mingi voolu indikaator ka, kasvõi vana auto oma
Postitused: 216
Teemad: 0
Liitus: May 2005
Maine:
5
Umbes 4 aasta tagasi sai Stokkerist Optimate 6 soetatud aga tollel hetkel oli ta umbes 50 euri odavam .Kiideti et äratab isegi surnud aku ellu aga no päris seda ta ikka ei tee. Hea on see ,et temaga ei pea rohkem tegema kui külge ühendama ja ta ise mõtleb mis asjaga tegemist.Kindlasti teevad odavamad ka oma töö ära kui on vaja aegajalt lihtsalt akusid järgi aidata,küsimus on selles palju lihtsalt keegi raatsib raha välja käia.Tänasel päeval ma ei ostaks seda vaid vaataks kas või eespool pakutud varianti.
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Keegi sellist laadijat on kasutanud?
https://www.automaailm.ee/et/Eshop/Produ..._10a_6v12v
Peaks olema samuti elektrooniline nii et üle ei lae ainult vool tuleb ise sobilikuks keerata kuna selle riistapuul "aju" ei tundu olevat.
6V asendi tõttu peaks ka täiesti tühje akusi laadida saama.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
minul on üks vanamoodne ja lihtne loll-laadija.
midagi reguleerida ei saa.
ometigi topib see ka üsna koolnud akudesse voolu sisse ja
teisipidi kui aku täis hakkab saama, siis vajub ampermeeter tasahilju nulli.
on teine vahel ka paar nädalat sabas olnud (ununes ja silma ei hakanud)
ja pole akut tühjaks keetnud ega muud moodi tal haiget teind.
üks "tark" laadija on mul ka. see laeb ainult uueväärseid ja täis akusid.
poolpidust või veidi tühja enam sappa ei võeta. vilgutab tulesid ja teeb hädakisa.
seega isiklikule kogemusele tuginedes eelistaksin võimalikult lihtsat laadijat.
senimaani on need vist veel üsna odavad ka.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Kellelgi
sellise Victron Energy laadijaga on kogemust, Tööriistamarketis 99 eurot, või võtta
Motonetist 75 euro eest CTEK MXS 5.0 ?
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 2,062
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
CTEK on kindla peale minek. Eriti kui veel hinnalt odavam.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
See Victron töötab ka vooluallikana, väidetavalt suudab laadima hakata ka täiesti tühja akut, ma ei tea kas Ctek saab sellega hakkama või on vaja enne täkutada? Lisaks on Victroni kaal tootebrozüüride spekkide järgi 0,9kg Cteki 0,6kg vastu, seega tummisem tükk. BT liidese olemasolu headust ei oska hetkel hinnata. Manualis on veel kirjas et laadimise alustamiseks on vaja kõigepealt ühendada aku ja seejärel juhe seina, no kes see ikka viitsib seda laadijat koguaeg seinast välja tirida...
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 10,739
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Märksa huvitavam on lubadus, et sellega saama ka LiFePo4 laadida. Kinnitab seda väidet keegi?
Postitused: 2,062
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Selle all mõeldakse tavalise 12V pliiaku asenduseks mõeldud 12,8V nominaalpingega LiFePO4 akut (koosneb sisemiselt 4 elemendist). Näeb välja sarnane tavalise motika või auto akuga. Kuna pinge vahemik sobib, siis tegelt sobib sellise LiFePO4 laadimiseks suvaline 14,4V toiteallikas. Võib-olla natuke lisatarkust tuleb kasuks, aga põhimõtteliselt pole eluliselt vajalik.