Postitused: 5,832
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Võtke veel kummiliimi...klotsidele kiht peale ja siis teemandipuru, või kui seda pole, käiapuru, peoga peale. Vat kus siis pidurdab nii et tapab.
Ja lihtne kodune variant: piisava jämedusega leparoigas ning see aknast pidurdamisel välja, vastu maad. Mõnel autol on sobilik põrandaluuk rauaoksiidist juba, selt kaigast veel parem maasse pressida.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 511
Teemad: 34
Liitus: May 2004
Maine:
0
Eks huumorisooned ole ikka erinevad..
Postitused: 85
Teemad: 3
Liitus: May 2008
Maine:
0
kui see aprilli nali ei olnud, need kasti laudadest klotsid, siis soovitan soojalt informeerida enne sõitma minekut kohalikku miilitsat oma kamikaze mossest ja helista kindlasti ka kohalikule nõustamis liinile oma suitsiidi plaanide pärast.
Kui tõesti on tahtmist ehitada pädevaid samagoi klotse, siis uuri vanemate meeste käest. Pidi olema miski vene traktori rihm, mis sobib ideaalselt piduri katteks. Pidi olema nii kui kännu taga.
Asjal pidi olema ainult see sugune puudus, et see rihmast kate pidi nii hirmsasti trummlit sööma, et targem oli aeg- ajalt neid talgi või kampoliga määrida, vastasel juhul elab klotsi kate mitu trumlit üle (mis ebanormaalselt kiirelt ära kuluvad)
Aga enda tagasihoidlik arvamus on see, et kui tehnika seisukord ainult vahetult enne ülevaatust pinget pakub, siis KÄI JALA .
huvitav, miks alati autot lahti võttes ja kokku tagasi pannes nii palju juppe üle jääb...?
Postitused: 4,442
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
02-04-2011, 06:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-04-2011, 07:07 AM ja muutjaks oli
aavu.)
(02-04-2011, 00:04 AM)sõidan saaniga Kirjutas: Aga enda tagasihoidlik arvamus on see, et kui tehnika seisukord ainult vahetult enne ülevaatust pinget pakub, siis KÄI JALA .
Ohhoo, teised käigu jala, sina kihutad saaniga? Hapet su saanijalastele!
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 85
Teemad: 3
Liitus: May 2008
Maine:
0
Tänud siis Aavule, teadmiseks siis, et mulle endale isiklikult meeldib väga jala käia. Kui vähegi võimalik käin jala, ja kui hädavajalik, siis sõidan saaniga (ei kihuta).
Aga teemasse tagasi, siis uurisin oma vanamehe käest järgi, et see rihm, milest eelnevalt juttu tegin, on nati siduri lint.
huvitav, miks alati autot lahti võttes ja kokku tagasi pannes nii palju juppe üle jääb...?
Postitused: 1,584
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
02-04-2011, 20:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-04-2011, 20:38 PM ja muutjaks oli
metsakohin.)
(02-04-2011, 17:53 PM)sõidan saaniga Kirjutas: Tänud siis Aavule, teadmiseks siis, et mulle endale isiklikult meeldib väga jala käia. Kui vähegi võimalik käin jala, ja kui hädavajalik, siis sõidan saaniga (ei kihuta).
Aga teemasse tagasi, siis uurisin oma vanamehe käest järgi, et see rihm, milest eelnevalt juttu tegin, on nati siduri lint.
Lintsidurit ei tea, aga natil oli siduri juures pidur, mis pidi seiskama käimakasti mineva võlli, seal oli lintpidur.
Tõenäolisem on siiski mingi trossidega ekskavaatori lint, seal oli neid sidureid-pidureid hulgi.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 85
Teemad: 3
Liitus: May 2008
Maine:
0
pead ei anna, aga pidi olema mingi rooli mehhanismi siduri lint.
Pööramise ajal pidi sisekurvi poole veost lahutama.
huvitav, miks alati autot lahti võttes ja kokku tagasi pannes nii palju juppe üle jääb...?
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
Värske kogemus järjekordselt ülevaatuselt "Moskiitoga". Tagumised klotsid alles vaevalt poole peale kulunud, aga kässarit pidama ei saanud. Reguleerimine ei aidanud. Sõidupidur võttis, aga kässar jäi hädiseks, tee või tina. Jaurasin natuke aega ja loobusin kiiresti. Ostsin kümne Roopaliidu raha eest 4 uut klotsi ja asi korras! Rattad kässariga nagu betooni valatud! Liikumise pealt tarvitades võtab loha. Ülevaatuselt läksime "Moskiitoga" n.ö. sirge seljaga läbi. Ei ühtki viga. Ainult mõnda aega tuleb nüüd lõivu maksta sellega, et trumlid lähevad soojaks, eriti parempoolne. Kuna asi tarvitusel vaid linnasõiduks ja vahemaad väikesed, siis pole hullu.
Siit moraal - kuna mosse jupid on odavad, ei tasu minu arust eriti vaevelda ja leiutada. Uued jupid sisse ja banzai!
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 1,297
Teemad: 23
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Mazda 323 omas ka käsipiduril mõlemal pool pendelhooba, mis kenasti kinni kippus roostetama. Kõige suurem viga selle juures oli, et käsipidur enam pärast maha ei tulnud. Peale seda kui ma kaks korda olin neid õli ja kirumisega liikuma meelitanud sai isu täis. Väga tihkelt ja täpselt istuv neet, mille peal hoob pöördus, sai prügimäele ja asemele väikese lõtkuga polt. Rohekem vastav detail enam kinni ei jäänud ja käsipiduri toimimises vahet ma ei suutnud leida. Ehk siis moraal - liiga täpne asi pole ka hea.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(26-04-2011, 09:43 AM)Mahno Kirjutas: Väga tihkelt ja täpselt istuv neet, mille peal hoob pöördus, sai prügimäele ja asemele väikese lõtkuga polt. Rohekem vastav detail enam kinni ei jäänud ja käsipiduri toimimises vahet ma ei suutnud leida. Ehk siis moraal - liiga täpne asi pole ka hea.
Tekkis üks rumal küsimus - kuidas selline tihke asi pikapeale ise lobedamaks ei kulunud? Kui mosse juurde tagasi tulla, siis sellel kipuvad kõhualused liigendid just hullupööra logisema. Liiv ju poeb igale poole vahele ja kulutab mis kole ning neet ei tohiks olla überkõvast materjalist?
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 3,503
Teemad: 25
Liitus: Dec 2002
Maine:
38
Käsipiduri hoob ei ole just selline vidin mida liiga tihti kulutatakse.