Huumorit: "Restaureeritud" Zündapp K-800
#1

Külakosti huumorinurka: "carefully restored" Zündapp K800....

[Pilt: 8e52ef147d2fb15799a7513135152751.jpg]

http://www.kuldnebors.ee/search/soidukid...id=8417414&pob_action=show_post_images&pob_cat_id=10705&pob_image_id=8e52ef147d2fb15799a7513135152751&pob_browser_offset=0&pob_view_language_id=et#image_0

Ei kommentaari....

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#2

Ma juba ootasin, kes julgetest otsa lahti teeb... Smile

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#3

Ja mina mõtlesin, et see ratas on ammuilma Eestist läinud....
Vasta
#4

teemakauge inimesena küsiks, et kas peale naljaka hinna, koleda viimistluse ja vist ka vale esitule on veel midagi väga mööda seal?
Vasta
#5

Minu kogenematu silma läbi on meeletult palju neid detaile, mis ei peaks mitte selle motika küljes olema Wink
Vasta
#6

(21-04-2011, 21:06 PM)urmet48 Kirjutas:  Minu kogenematu silma läbi on meeletult palju neid detaile, mis ei peaks mitte selle motika küljes olema Wink
Minusuguse võhiku jaoks (olen omand kaherattalistest Riga12,Voshod2M ja Jawa 360) tundub samuti,et see nn.Zündapp on kuskil kättesaadavatest juppidest kokku klopsitud. Alustades vene piipudest ning lõpetades küna ja selle peal oleva saksa kiivriga.Kahtlustan, kas seegi originaal- pigem mingi järgitehtud"kärakas"
Austatud kaasfoorumlased- tsikliasjatundjad seletage siis palun lahti.Kas ja kuipalju seal Zündappi või mis iganes.Võhikutel oleks ka huvitav teadaBig Grin

Vasta
#7

Tere mehed.
Ega see asi nii hull ka pole.Kui leiaks õige laterna,esiporikale õige kinnituse,tagaporikaga sama pluss kinnituskõrvad raamile,juhiiste vahetada.lenksule õiged heeblid ja lülitid,embleemid paagile ja raamile,tagatuli vahetada,leida pump ja pumbakinnitused ja võibolla veel midagi(pildid tehtud ju müügiks),siis võiks asuda selle tsikli taastamise kallale.Korv tundub ka olema paras kompott.
Rohkem pole mahti jutustada,vaja oma Zündapp valmis ehitada,et saaks lugeda sarnaseid kommentaare.
Katsuge olla.
Jaan Tsiklitallist.

Katsuge olla...
Vasta
#8

Jaan kui hetkel foorumis K800'ga kõige paremini kursis olev inimene tõi suurema osa puudusi välja. Minu silmale tundub veel, et vasakapoolse silindripea jahutusribid on suuremalt osalt lahkunud, samuti on värivtoon pigem nõukogude armee arsenalist kui tootjamaa relvajõudude minevikust.

Selle kõige kohta öelda "hoolikalt restaureeritud" on kergelt öeldes liialdus. Ja küsitav hind .... Mobile.de's on hetkel oluliselt soodsama hinnaga (küll korvita) isendid saada.

Jaani Zündapp'i juures tehtud tööd said näha Motoeksootikal käijad. Minu arust ei ole neid kahte mootorratast kuidagi võimalik võrrelda, kvaliteedi ja süvenemise vahe on selgelt "hoolikalt restaureeritu" kahjuks. Kuid 21.mai on saabumas, siis saab Tsiklitallis ise tehtud tööd hinnata ja imetleda. Eriti pedantidele anname vihje ka K800 varuosakataloogile: http://www.zundappfool.com/techstuff/k800/k800.htm

Siit ka palve neile, kes Nõosse lähevad: tehke hoolega pilti ja pange siia teemasse võrdluseks välja. Siis näete restaureerimise ja "restaureerimise" erinevust.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#9

Lisaks Iani poolt välja toodule, on valed veel: kõik korvi raami kinnitused, korv, korviporika tuled, esihark ka "hõre".
See alles kaugelt ja kehva pildigavaadates, lähemalt hiilides ilmselt leiab sealt veel mõndagi huvitavat.

Dad.
Vasta
#10

Pakiraam ja tagaporikas on äravahetamiseni sarnased BMW R-35 samade osadega.

Kurtna Mootorrattamuuseum; külalistemaja,saun www.teearu.ee
Mootorite plokikaante remont; alumiiniumi keevitus, töötlemine. tel.5087150, Urmas Teearu.
Vasta
#11

Tore tsikkel ju! Ilmselt on probleem siiski selles, et väike Sanja on kirjutanud kuulutusse sõna "restaureeritud", mida meie mõistame tähenduses, et kõik seibid on äravahetamiseni sarnased tehase kataloogis toodule, puuduvad lõtkud, pihkumised ja kummidetailide praod. Vaadates idapoolseid kuulutusi laiemalt, siis "restaureeritud" tähendab valdavalt seda, et Tšaikas on Samsungi telekas, Pobedal on "košannõi salon" ja Emmil on taga nii lai lohv kui kardaani kõrvale kannatab. Mida pikema diagonaaliga on telekas, seda kõrgem on hind ja mida uuemad jupid on tsikli küljes, seda parem tsikkel on ja seda kauem kestab. Ehk teisisõnu, saab Emmi juppidega kauem sõita ja pole vaja mingi originaalelektriga teeääres kükitada.

Mina olen viimasel ajal sattunud suhtlema igasugu "venkudega". Kõik nad on tahtnud alguses teha taastamise töid nii, et asi töötaks väga hästi ja oleks kvaliteetselt teostatud. Peale vestlust originaali taastamise põhimõtetest, on nad mõnda aega süganud kukalt ja pole kohe saanud aru sellest, et zatšem on vaja teha nii nagu vanasti, kui praeguste oskuste ja tööriistadega võiks teha palju paremini. Peale koolitust on aga tulemus tulnud alati selline nagu vaja.

Ilmselt me ei ole oma asja piisavalt edukalt ajanud Tallinna valijate ja meist veidi kõrvale jäänud seltskonna seas.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: