Postitused: 834
Teemad: 60
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
äkki aetakse asi korda kui viid velje jalgratta parandusse koos kodaratega
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
mina tegin põlveotsas nii:
võtsin kodarad ära ja märgistasin, et sama kodar läheks jälle samasse auku. võibolla oli hirm asjatu, aga kartsin, et äralokerdatud aukudesse teine kodar ei istu ja liiga tihti peab pingutama hakkama. panin velje siledale alusele ja valgusepragude järgi sain kehvad kohad teada. märkisin vildikaga ära ja siis tuli veidi jõudu kasutada (haamer ja puitklots abiks). igatahes tegin asja nii õrnalt, et mõlki ei löönud (tegelt see serv ju päris tugev ka). siin saaks tegelt ka mingeid hädapärasemaid presse ära kasutada. sama teise servaga. niikaua jändasin, kuni servad sirged. siis kodarad. kuna niplid olid kõik maas, siis sai neid ja kodarapäid hästi määrida. rummu puhastasin korralikult ära (eriti kodarate augud), värvima ei hakanud. kodarad tagasi ja tasakaalustama. motamehel on selline hea pink, kus saab seda hästi teha. kui viskamised likvideeritud, siis ostsin liimitavaid vasturaskusi ja panin peale laagrite läbipesemist ka need paika.
rääkida on lihtne, aga teha veits raskem. eriti kui endale teed. mul läks terve nädalavahetus ära. ise arvan, et isegi ruttu. aga tulemus oli igatahes super. eriti oli enne probleeme kiirusel 100+ ja tugeval kallutamisel suure kiirusega. tasub tegemist.
Postitused: 42
Teemad: 13
Liitus: May 2002
Maine:
0
Huvitav milline see tasakaalustamise pink välja näeb, kas ise tehtus või ostetud?
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
võib ka isetehtud. näiteks kaks karptala vertikaalselt ja üks all horisontaalselt. üleval on koonuselise otsaga pealekeeratavad poldid, millega saab laagrid kinni suruda. heaks abimeheks on nn statiivid, mis on nihutatavad. nihutad need velje juurde ja mõõdadki viskamist nende suhtes. põhimõtteliselt siis nii.