5 X TALUPOJA iseliikuv šassiitraktor ДВСШ -16 1959 a.
#61

(30-04-2011, 10:34 AM)bonx Kirjutas:  Talupoeg, kas see on sama marki masin, mis sinulgi?
www.soov.ee/laanevirumaa/Traktor_vajamineva_tehnikaga_1248552.htm?ca=1

Ei ole kahjuks. Traktor on uuem mudel. Mark T-16. Traktori raami on tehtud lühemaks,mis muidu on ka ohtlik,kuna võib üle selja tõmmata.....Big Grin Mootor peaks siis olema kõige vanem variant,mis tegelikult vist peaks ka minu traktoril olema(D 30) ,kuigi seda ma veel päris kindlalt ei tea,millal üleminek uuemale mudelile oli. Olen näinud sellise markeeringuga detaile. Sellel müügis oleval traktori mootoril peaks olema ventillaator,mis ühes tükis,silindrid,millel on kinnitus alt kraega ja nelja poldiga käib kinni,plokikaaned on lausa malmist ja kinnituvad eraldi poltidega silindri külge. Klapikambri kaan ja nookurid käivad kinni ühe poldiga. Sisselaskekollektori avad asuvad plokikaane peal,uuemal mudelil küljel.

Kui kellegil on üle selliseid eelpool kirjeldatud osi nagu sisselaske kollektorit ja vanu silindreid,olen huvitatud. Asjad võivad olla roostes ja ka vigadega Cool
Vasta
#62

(30-04-2011, 10:34 AM)bonx Kirjutas:  Talupoeg, kas see on sama marki masin, mis sinulgi?
www.soov.ee/laanevirumaa/Traktor_vajamineva_tehnikaga_1248552.htm?ca=1

See näikse olevat SamKompunStroi toode. Hägusest pildist hoolimata tundub raamiks olevat sakslase oma, poritiivad ja rattad aga Vene toode. Rooliajam pärineb vist üldse mingilt autolt.

Minu poolt aga Talupojale suur tänu - mitte ainult tehtud töö eest vanatehnika reanimeerimisel, vaid viitsimise eest seda foorumis kajastada. Omades ise T-16M nimelist peavalu, on huvitav lugeda kaaskannataja edukatest ponnistustest Vana Raua käigushoidmisest.
Vasta
#63

Kõigepealt muidugi tänud lugupeetud v6sa-le, kes oskab ka teiste tööd hinnata.

No nii,saimegi vainlase kätte! Nimelt miks mu traktoril igal aastal altpoolt vett välja lasta tuleb. Täna töö käigus avastasin paar kohta,mis lausa silma paistsid. Tehase praak...Nimelt kirst on halvasti töödeldud. Nagu juba pildilt näha võib,on freesimise aegu väike viga tehtud. Lausa aste.


[Pilt: 182307291e9643_l.jpg]


[Pilt: 18230733950a17_l.jpg]


Ei ole ju ka sellisel puhul tihendist kasu,sest vahe jääb ikka sisse. Venita neid polte niipalju,kui tahad. Samuti oli kaane üks stopperpoltidest puudu. Põhjas oli veel auk ka. Sealt poeb ikka kõvasti aja jooksul sisse.



[Pilt: 182307177bfd64_l.jpg]


[Pilt: 182307237fdd98_l.jpg]


Tihendite tegemine ka paras ooper. Esiteks pole enam head materjali saada. Õnneks sain veel veneaegset paksemat pappi. Andke andeks Türi kunstnikud! Minupärast jääb nüüd üks jalgrattateemaline maal sündimata....Sad
Olen ostnud poest ehituspappi ja liiminud 4-5 kihti omavahel PVA liimiga kokku,kuid sellel tihendil ikka serva pidi õli immitseb läbi. Värskelt liimitud tihendit on hea lõigata. Ajab asja ära . Õnneks seekord jäi liimimine ära.


[Pilt: 182307250cf358_l.jpg]


Olen pannud tähele,et paljudele noorematele pakub tihendite tegemine raskusi. Tuleb asja võtta rahulikult ja järgida teatud nõudeid. Ei ole ju vaja palju,et teha üks tihend. Vaja on kääre,haamert,augulöömise torni ,pliiatsit,joonlauda ja vahest ka sirkelt. Siin on asja kahjuks raske seletada. Selle kohta võiks teha ühe õpetliku video. Kuna mul aparatuur puudub,jääb asi seekord katki. Järsku keegi nupukas sell teeks selle ise ja riputaks siia teemasse? Peale minu on ju selliseid meistrimehi jalaga segada,kes oskaks kaamera ees juttu puhuda...Big Grin
On kuidas on,kuid kaan sai peale ja kangid selle krooniks.


[Pilt: 18230943331b44_l.jpg]


[Pilt: 182309450b5583_l.jpg]


Vasta
#64

Tsitaat:Olen pannud tähele,et paljudele noorematele pakub tihendite tegemine raskusi

Mõne puhul küll.Smile Ise olen tihendeid igasuguseid. Vaja on aega ja ei tohi väga rapsida, muidu läheb uus tihend väga kergelt katki.
Vasta
#65

Sai siin kola hunniku alt välja otsitud uus kolb-õlipump-jagaja. Selle leidsin aastaid tagasi vanaraua kokkuostupunktist. Viisin sinna metalli ja pärast oli aega teiste toodud kraamis sorida. Sealt see asjandus rõõmsalt vastu vaatas.


[Pilt: 184218036830e8_l.jpg]


Ainuke häda oli see,et aja jooksul oli seismisega õlivõtturi võrk ära roostetanud. Muu oli kõik enam-vähem konserveeritud ja rooste polnud liiga teinud.


[Pilt: 18421809909f8c_l.jpg]


Lahtistest aukudest olid sisse roninud igasugused satikad. Suurest pesemisest ja puhastamisest ma siiski ei pääsenud. Sai kõik augud ja nukatagused üle käidud.
Niipalju oli õnnetust,et pidin mõned needid eemaldama ja rullikute nõellaagrid sodist ja roostest puhastama. Nimelt leidsin nende rullikute sees olevad 1,9mm nõelad.


[Pilt: 1842180590ac93_l.jpg]



Õlivõtturiga oli päris palju tegemist. Tuhlasin tükk aega pööningul,et leida peenikese auguga raudvõrku.


[Pilt: 18421811adf861_l.jpg]


Sellest sai kääridega välja lõigatud parajad kettad ja tinutatud sõrestiku külge. Kas see nüüd päris täpselt nii tehtud on,kui tehase poolt,ei oska öelda.
Selle koha peal,kus õlivõtturi toru,oli ennem keeratud kork. Milleks,ei tea. Igaljuhul eelmine omanik vaevalt sellest asjast jagu sai. Ei teadnud ka mina ennem sellest,kui selle uue pumba leidsin.


[Pilt: 18421815475a82_l.jpg]


[Pilt: 18421813195c07_l.jpg]


Proovida selle agregaadi korrasolekut ennem ei saa,kui traktor lõplikult koos ja õli käigukastis. Seda oleks ikka huvitav teada. Arvestades tingimusi mis valitsevad käigukastis,tekib kahtlusi. On ju teada see,mis juhtub tänapäevasema vene traktoriga,kui miski puru jagaja klapi vahele jääb...Neid klappe on ju sellel aparaadil lausa neli. On küll väiksema läbimõõduga,kuid mine tea...Aga eks me edaspidi näe,mis saab.
Vasta
#66

Omal ajal oli Viljandi EPT spetstöökoja (juh. sm Pantalon) pääsla valvuri aeg sisustatud tihendite tegemisega õmblusmasinaga. Nõel oli lühendatud ja peitliks käiatud. Vaskvõrgust niipalju, et Tartus oli sõbral autogaraazi seinad sellest tehtud sõrestikule. Õhk käis läbi, niiskus mitte. Koordinaate ei või anda... Olid ajad. Imetlen alati Lp T.T. imeselgeid fotosid. Ebaselged moblapildid ikka rohkem ülespanijale arusaadavad, teised saavad vast jubinate tükiarvu neilt lugeda.
Vasta
#67

Õhtust!
Hommikul sai siis eila üle käidud õlipump-jagaja traktori külge paigaldatud. Puudu on mul veel kangid. Vanasti mul üks ikka oli,kuid praeguseks lahkunud teadmata suunas...


[Pilt: 184321537cc2fb_l.jpg]


Kangid liiguvad väikese lühikese võlli peal. Näidist mul pole,kuid vanema tüübi omad on sellised:


[Pilt: 18432171ea33bc_l.jpg]


[Pilt: 1843217320e68a_l.jpg]


Minu traktoril peab olema selline,et see osa,mis on võlli peal ja mis liigutab siibreid,on sama. Kuid sealtmaalt ülesse tuleb pikk varras,mille otsas nupp. Vanemal on kangid viidud hoopis teisele poole. Kui kellegil juhtuks selliseid kange olema,nagu kirjeldasin,olen huvitatud.
Järgneb....
Vasta
#68

Tänases plaanis oli veel vasakpoolse külgülekande korrastamine. Sügisel lendasid piduritrummelt ja kiile hoidvad stopperrõngad laiali ja vasakpoolne pidur enam ei töötanud,kuna trummel liikus oma kohalt ära. See viga sai nüüd ka likvideeritud. Üldiselt võib külgülekannetega rahule jääda. Suurt eriti midagi teha pole vaja olnud. Mõni aasta tagasi sai telje laagreid pingutatud. Mis muidugi peavalu valmistab,on stopperpoldid . Need tuleb üle kontrollida ja vajadusel uuendada. Üks selline astmeline tuli mul ka täna treida,kuna oli pesas ära loksunud. Samuti olen kunagi osad tikkpoldid astmelised teinud. Need hullemad kaks vahetasin uute vastu välja. Sai ka need veidi ülemõõdus tehtud. Nüüd on asi hea ja tihe.


[Pilt: 18432163858f6e_l.jpg]


Pooltelje tihend SK 45-65 sai ka uus pandud. Vana oli juba õite ära kulunud. Ei pääsenud ka täna papptihendite tegemisest.


[Pilt: 18432155fc99f5_l.jpg]


[Pilt: 184321579537a5_l.jpg]

Vasak külgülekande korpus sai ka vähe puhtamaks kaabitud,et hiljem veidi lihtsam oleks.


[Pilt: 18432167402617_l.jpg]


[Pilt: 184321614242a6_l.jpg]


Selle mudeli korpus on samuti uuemast T-16 M -ist veidi erinev. Stopperpoldid teises kohas. Muud erinevust ei oska praegu mainida,kuna pole võrrelda saanud.
Nüüd pole muud,kui tugevate naabrimeeste abiga külgülekanne paika tõsta. Iseasi on see,kas on vastav ilm...Tuletan veelkord meelde,et õige ilm on siis,kui vesi kraevahele sajab...Big Grin
Vasta
#69

No sa kohe oskad seda asja. Edu ja Jõudu!
Vasta
#70

Õhtust!

Necrole tervitus siitpoolt!

Täna siis juttu sidurist ja muust. Kunagi arvasin,et uuema ja vanema šassii sidur on erinev. Millalgi aga sattus ette ka uuem variant. Tuleb välja ,et sidur on praktiliselt sama. On erinevus käppade kujus. Kindlasti on paljud vanarauda saatnud vanemat tüüpi mootoreid. Taipamata ,et sidurit ja küttepumpa saab ka uuemal mudelil kasutada...
Siduri lahutamise kahvel ja võll näevad välja sellised:


[Pilt: 184481855551e4_l.jpg]


[Pilt: 18448187c21285_l.jpg]


[Pilt: 18448189c29e74_l.jpg]


Siduril on pidevalt olnud selline viga,et kakub siduriplaadilt käpa kohad puru.


[Pilt: 18448191a649a9_l.jpg]


Olen seda pidanud juhuseks,kuid mine tea. Võib olla asi vanaduses või ka selles,et olen siduri pedaali vabakäigu liiga väikse jätnud. Sellega seoses lahutab liiga palju ja järsku sikutab kõrva sellepärast puru. Kui liiga suur vabakäik jätta,siis ei lahuta korralikult jälle jõuvõtuvõlli sidurit. Siduri vedrudele sai ka kunagi seibe alla pandud,kuna libises pisut. Võibolla sai see 1,5 mm seib liiga palju. Mine tea,milles siin asi tegelikult on. Muud asjad tunduvad korras olema,ei ole täheldanud miskit. Tagasilla korpusel on all luuk,kust saab siduri vabakäiku reguleerida. Tavaliselt on sellel kaan puudu. Tegelt tasuks sinna kaan ikka ette panna,sest kui peaks juhtuma selline lugu,et miskit puruneb või lihtsalt küljest ära lendab, kukuvad osad korpuse põhja. Sealt aga on neid hiljem hea leida.... Pildid sidurist:


[Pilt: 184481937d3815_l.jpg]


[Pilt: 184481979b3bb8_l.jpg]


[Pilt: 18448201d9ea32_l.jpg]


[Pilt: 1844820771a2d2_l.jpg]


[Pilt: 184482155a6ceb_l.jpg]


Nüüd pilt ühest puu-junnist:


[Pilt: 18448219e0724d_l.jpg]


See on mul tehtud saarepuust ja sellega saab heasti siduri kettad õige koha peale sättida. Paljudel on see kindlasti tehtud metallist. Puust käib kah,ajab asja igati ära. Niipalju on miinust,et aja jooksul kuivab sinder kokku ja tuleb teist enne kasutamist vees leotada....Smile



[Pilt: 1844822366bf96_l.jpg]


See aga pole eriti suur vaev. Võiks jälle uue treida,kuid pole seda vaba aega enam niipalju.
Nüüd hoiatus! Kui kellegil juhtub siduriplaadiga sama lugu,siis paluks seda mitte ära visata,sest seda saab kerge vaevaga korda teha. Katsun lähiajal tuhlata oma varudes ja otsida üles üks sidur,millel on see viga parandatud. Seniks aga kannatust.
Järgneb....
Vasta
#71

Tugevate meeste abiga sai traktorile külge mootor ja vasakpoolne külgülekanne. Tundub,et koerast on juba pea-aegu üle saadud. Sabast ülesaamine võtab teinekord aga mahlad õite välja....


[Pilt: 18461453513bbc_l.jpg]


[Pilt: 18461469562e41_l.jpg]


Tänane päev pakkus lausa teravaid elamusi. Nimelt käiasin raami küljest üleliigseid kolhoosnike poolt keevitatud rauajuppe. Järsku lõi relakast sihukese sinise suitsupilve üles,et viska või pill kohe käest põõsasse..... Siinkohal tuleb jälle tänada Handymanni töökat kollektiivi,kes aastaid tagasi müüs mulle sellise hea relaka:


[Pilt: 184614710d5a0a_l.jpg]


[Pilt: 18461473969347_l.jpg]


See Power Kraft on päris heasti vastu pidanud. Seekord lagunes otsalaager ja kummilulla ,mis laagri ümber on,see kärssaski ära. Laager jooksis kokku ja sealt see suits. Peab mainima,et mõni aeg tagasi lagunes üks samasugune jälle ära. Too oli aga musta värvi. See oli siis juba kolmas relakas,mille ühe raha eest ostnud olen....
Kuna laager ja pesa oli olemas,väike remont ja jätkasin sealt,kust pooleli jäi. Raamil oli üks tükk puudu ja see saigi järgi tehtud.


[Pilt: 18461475fe5b10_l.jpg]


[Pilt: 18461477bc0beb_l.jpg]


Eks sai ka palju muud teha. Toppisin traktori külge igasuguseid polte ja mutreid,mis ka üht-teist kinni hoiavad. Nüüd ei ole siis muud teha,kui hakata kõike seda roostest ja sodist kaapima,mis tagasilla küljes. Selle suure kaapimise ja puhastamise peale kuluvad tavaliselt pikad töötunnid. Kasutan kõikvõimalikke töövahendeid. Alates terasharjast kuni lauanoani. Kas nendega kõik rooste maha saab,ei ole kindel. Liivapritsi ja haavlipritsi tööga tuleb ikka parem tulemus. Kuna taotlus oli pigem igapäevamasina korrastamine,siis ei ole viimasepeal tulemus tähtis. Tuleb milline tuleb. Parem ikka kui ennem.

Nüüd paluks jälle kõigi tähelepanu!

Kas kellegil juhtub olema kodus ,või teab kusagil kaubandusvõrgus müügis sellist kummilutti:


[Pilt: 184614796ff1ea_l.jpg]


[Pilt: 18461481273e34_l.jpg]

See on käigukangi ümber olev kaitsekumm. Peal on loetav ka kood-36-1702236, ma ei tea,mis masina pealt see pärit,kuid poest sai see ostetud. Igal juhul tänan ette,kui keegi võtab vaevaks uurida või pakkuda.

Toomas



Vasta
#72

Hommikut!
Rõõmsad uudised. Lugupeetud kasutaja koosamafia leidis,et see otsitav kummilutt on pärit hoopis Jumz traktorilt. Ei olnudki 16 oma. Tootekood lutil reetis. Järsku kellegil on pilti või tootekoodi 16 omast.

Tänud ette!
Vasta
#73

Kuigi sai terve päev otsa kaabitud,ei ole nagu eriti midagi ette näidata. Ilm oli palav. Iga liigutuse järel arvasin üha enam,et olen peast soe.....Smile. Lõpuks tundus töö tulemus enam-vähem nii,et jäin ise rahule. Selle koha peal jätsin asja katki...


[Pilt: 18473393238bfd_l.jpg]


Nüüd pole muud,kui värske värv peale. Panen lätlaste GF-021 punase krundi. Originaalvärv tundub olema pisut heledam. GF-020 oli nagu seda moodi. Kahjuks seda pole enam võtta. Keegi on seda traktorit millalgi ka kirsipunasega võõbanud.

Hetkeks paluks jälle tähelepanu!

Kas kellegil vedeleb sellist riistakasti:


[Pilt: 1847340197ae5b_l.jpg]


[Pilt: 1847342160493f_l.jpg]


[Pilt: 18473415a3f7e3_l.jpg]


Sellest riistakastist sai edukalt elektrikapi.....Big Grin. Täiesti rohelise elektriku roheline töö...
Kui kellegil oleks pakkuda näidatud asja,olen huvitatud. Vasta pakun kas suuremat kasti või hoopis midagi muud. Igaljuhul tänud ette.
Vasta
#74

Uuema tüübi riistakast ei paku huvi? Mul üks vedeleb, natuke on mõlkida saanud.

Minu omal on miski auto veoliigendi kumm otsa venitet. Äkki oli miskine klonkswaagenRolleyes
Vasta
#75

(01-06-2011, 12:55 PM)v6sa Kirjutas:  Uuema tüübi riistakast ei paku huvi? Mul üks vedeleb, natuke on mõlkida saanud.

Minu omal on miski auto veoliigendi kumm otsa venitet. Äkki oli miskine klonkswaagenRolleyes

Uuemat tüüpi ei taha,kuna kasutuseks on praegu külvimasina oma. Otsin siiski originulliSmileRolleyes
Neid kummilullusid on saada küll igasuguseid. Kõige tähtsam oleks see,et vesi päris otse sisse ei vuliseks.
Tänud.
Vasta
#76

No nii,värv sai täna peale lastud. Nüüd on siis kõige hullem möödas.


[Pilt: 18478751b177c9_l.jpg]


[Pilt: 18478753f6de00_l.jpg]


Kas kellegil juhtub olema vanatüübi silindreid. Näevad välja nagu T-16,T-25,kuid on silindri läbimõõdult 95 mm. Veel on erinevus selles,et silindri kinnitus on alt poltidega ja silindripea käib samuti eraldi poltidega kinni. Välja näeb altpoolt nagu kraega,ehk siis nagu ( võrri silindril).


[Pilt: 1847892124c282_o.jpg]


Silindrid võivad olla roostes,pea-asi et kõrvad alles. Vanatüübilisel mootoril on malmkaaned. Nookurid ja klapikambri kaan kinnituvad ühe poldiga. Need on mul õnneks olemas.


[Pilt: 184789178fa60f_l.jpg]


[Pilt: 18478923319816_l.jpg]


[Pilt: 18478927df2541_l.jpg]


Puudu on mul veel sisselaske kollektor ,mis viimasel pildil näha:


[Pilt: 184796657c8375_l.jpg]


Veel on huvitav seik,et seda malmkaant on kasutatud ka koos uuetüübilise silindriga,nagu jooniselt näha. Raamat ,kust need joonised pärit,on 1964 a. ISELIIKUV šASSII T-16. Iseasi on see,kas nende jooniste järgi talitati. Teinekord on paberile pandud selliseid asju,mida tavaelus polegi.... Kuigi jah,sellel korral kõik klapib. Kui nüüd kellegil juhtub seda sisselaskekollektorit ja silindreid olema,olen maru huvitatud....Rolleyes
Vasta
#77

Aeg rääkida järgmistest töödest ja tegemistest. Vahepalaks selline lugu,et nagu meile kõigile juba ammusest ajast teada on,siis meie armastatud naaber-rahval on töötegemine nii ausees,et jagati isegi medaleid....Cool Töökangelaseks saamine polnud eriti keeruline,tuli teha palju ja medal kohe rinnas. Kahjuks meie koduvabariigis on asjad teistmoodi. Töötegemise eest medaleid ei jagata. Big Grin Raba või lõhki,aga rind jääb paljaks, ei hakka seal kõlisema miskit. See on ka igati arusaadav,sest töötegemine pole meie maal kangelastegu,vaid on lausa igapäevane asi...Cool Sellepärast ka vahepeal väikesed pausid traktori remondil,pole ju mõtet väga palju teha....
Kuna tagumise velje kilp mõradega ja mitmed korrad tulutult keevitatud,vahetasin selle päris uue vastu välja. Muidu võtab teine palju kolikambris ruumi ja on ilmaasjata rottidele läbustada.


[Pilt: 18501771ed3513_l.jpg]


Kuna sõbrad olid velje peal asja teinud,ajasin selle ikka pea-aegu haljaks. Sai kenasti teisele uus värv peale lastud ja jäi kuivama.


[Pilt: 1850177365c976_l.jpg]


Mis puutub velje ja kilbi originaalsusse,siis see pole selle traktori oma,vaid võetud 1990 a. vene külviku alt. Originaalseid kilpe ja veljesid pole mul õnnestunud leida. Kui kellegil pakkuda,olen kohe huvitatud!


Teine töö oli teha korda istmeraam. Välja näeb selline:


[Pilt: 18501775274e16_l.jpg]


Selle raami küljest sai roogitud hulga selliseid paiku ja metallitükke,mis oma külge ei kuulu. Nendest kolhoosnike paikadest võiks lausa igasuguseid jutte vesta.
Sai ka paigaldatud üks lehtraua riba,mis omal ajal on kellegi poolt maha lõigatud. Selle külge kinnitub kapott.


[Pilt: 18501781a027ca_l.jpg]


[Pilt: 1850178315a8a6_l.jpg]


Sai seegi terasharja ja saabriga puhastatud ning korralikult uue värvikihi alla.


[Pilt: 1850178997951e_l.jpg]


[Pilt: 185017939a5929_l.jpg]


Kõiki mitteoriginaalseid paiku ma päris ära ei likvideerinud,mõned jätan ka teistele vaatamiseks. Kui kõik ära võtta,siis kaob see vana kolhoosi hõng ära....Smile,midagi võib ka tulevastele põlvedele mõistatamiseks jätta.

Vasta
#78

Palju eri tüüpe neid 95-mmseid silindreid on? Mulle räägiti siin küll 95-stest ja kraega aga ikkagi pikkade tikkude otsa käivatest silindritest.
Vasta
#79

(05-06-2011, 19:57 PM)gruppen Kirjutas:  Palju eri tüüpe neid 95-mmseid silindreid on? Mulle räägiti siin küll 95-stest ja kraega aga ikkagi pikkade tikkude otsa käivatest silindritest.

Neid on minuteada ainult kahte varianti. Üks on nagu T-25 välimusega,kuid 95 mm.
Teine on alt kraega ja ka 95 mm. Võib olla ka selline variant,et ülevalt keerati vint maha ja puuriti augud läbi,kuigi pole sellist peos hoidnud. Võibolla sai nii teha,et istus ka pikkade tikkpoltide otsa. Sellist kraega hülssi pole mulle veel keegi pakkunud...Sad
Vasta
#80

Jälle päev möödunud ja ette näidata nagu miskit polegi... See päev kulus poritiivale. Nagu pildilt näha,on vanasti ikka kõvasti neid paiku lisatud. Kahjuks on need paigad õite kõveralt pandud. Mul ei jäänud muud üle,kui neid kõvasti töödelda. Ei hakanud neid ka maha lõikama,kuna istuvad kõvasti kinni....Rolleyes


[Pilt: 18516367fa0dbd_l.jpg]


[Pilt: 18516373d5b895_l.jpg]


Andis ikka seda tiiba kraapida ja puhastada. Trelli pidin ka mitu korda lahti võtma,kuna korra kulusid harjad lõpuni ja teine kord logises juhe lahti. Vahepeal tüdinesin ära ja võtsin kapist tuliuue Power Krafti trelli. Ja nagu arvata võis,tööd sellega ikka ei saaanud teha....Big Grin. Nimelt lendas padrun pidevalt otsast ära. Asi nimelt selles,et padrun istub vindiga võlli otsas ja seestpoolt on vastupidi vindiga pisike polt. See aga lagunes ära ja mul ei jäänudki muud üle,et panin keermeliimi vahele ja sinna see asi seisma jäi. Rohkem pole saanud aega seda trelli proovida. Tulemus siis selline:


[Pilt: 18516377854b13_l.jpg]


[Pilt: 185163816e79dc_l.jpg]


[Pilt: 1851639103928b_l.jpg]


Värvi peale laskmine siis see kõige lõdvem asi. Kõige hullem on see palavus. Liigun küll oma töölauaga siia sinna,kuid kuhu sa ikka selle sooja ja päikese eest paged....Lõpuks võtab ikka lolliks. Õnneks toimetan värske õhu käes. Ei kujutaks ette,et peaksin kuskil kinnises ruumis käiatolmu sisse imema. See tapaks ikka veel rohkem,kui palavus. Talvel külm,suvel soe....mõlemad variandid kehvad. Ja siis see laiskus ka veel....
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 10 külali(st)ne