Postitused: 854
Teemad: 159
Liitus: Feb 2005
Maine:
2
Targemad, palun aidake!
Palun juhatage, kus leiaks arvutikastis kohta puugaasi generaatorite kohta, hea oleks koos joonistega ja kindlasti targemate nõu ning kogemusi, endal jääb sel teemal tarkust esialgu vajaka.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Võin välja laenata laenatud raamatu "Gasogeenautod- autojuhi õpperaamat", kui Aguga Viljandi satun. Ei söandanud nii väärtuslikku, kuid pehmes köites raamatut skanneri vahel väntsutada ja seisab riiulis.
Postitused: 409
Teemad: 26
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Ka sellest teemast leiad infot.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=4815&page=1
mul arvutis ka omajagu. Arvatavasti paljud kattuvad selle lingi andmetega.
/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Postitused: 1,230
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
mõtekas oleks vist jah Gasogeenautod raamatust vaadata (mälu järgi trükiarv väike aga samas vanavaralaatadel ja vanaraamatupoodides on nagu ikka näha olnud) ja selle baasil miskit mõelda. Liigub ringi ka II maailmasõja aegseid käsiraamatuid koos joonistega (peamiselt traktorile ja raamat siis eesti-läti ja vist ka leedu keeles) aga lääne generaatorid on pirtsakamad kui sovjeti omad. S.t. sovjeti omal võib klotsi suurus siia sinna varieeruda või olla ka natuke niiske aga läänevariant tahab korraliku, kuiva ja täpses mõõdus klotse. Nii need kasutajad räägivad.
Postitused: 4,444
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
(26-05-2011, 14:33 PM)gruppen Kirjutas: S.t. sovjeti omal võib klotsi suurus siia sinna varieeruda või olla ka natuke niiske aga läänevariant tahab korraliku, kuiva ja täpses mõõdus klotse. Nii need kasutajad räägivad.
Olen kuulnud männikäbidest küttena. Võimalik, et nali või tõmmekas. Ise kogemust ei oma.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 409
Teemad: 26
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Ei see käbide jutt võib ju õige ka olla. Tärpentiini aur ehk puugaas. Vaigust ju see puugaas kõige rohkem tuleb.
/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Postitused: 854
Teemad: 159
Liitus: Feb 2005
Maine:
2
Tänud vastajatele, kindlasti uurin väljapakutut kirjandust, kuid küsiks veel:
Millised iseärasused või siis rängad takistused võivad oodata, kui puugaasi kasutaks 2-e taktilisel mootoril?
Postitused: 1,585
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
27-05-2011, 22:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-05-2011, 18:04 PM ja muutjaks oli
metsakohin.)
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 1,585
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Muutsin eelmist postitust siin teemas, nüüd lingid õiged.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(12-05-2015, 16:34 PM)maitus Kirjutas: Ei pea ju kogu seda katlamaja endaga kaasas sõidutama. Gaasi saab ka ballooni pumbata: https://www.youtube.com/watch?v=Zygs9pb_zBw
Arvatavasti oleks külmiku kompressor õigem asi selle töö jaoks. Kui seda tehnoloogiat nätuke täiustada ja gaasi kuidagi ka filtreerida, siis peaks igati sobiva balloonitäie autokütust saama.
Kaugele selle pumbatud balloonitäiega ei kulge, kuna gaasi ei anna piisavalt kokku suruda sinna, et tast pikema teekonna jaoks tolku oleks.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 5,841
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
34
Siin tekib ainult see pisike probleem, et gaasi kokkusurumine nõuab täiendava energia kulutamist, see aga viib puugaasiga saadava võimaliku võidu nulli või suisa miinusesse.
Lisaks: metaani veeldamine kodustes oludes? Ma tahaks seda näha. Puugaasist erinevate komponentide eraldamine kodusel viisil? Vääriks nähtavasti mõnda kohalikku teaduspreemiat.
Ühtlasi sooviks ma näha suruõhul töötavat seeriaautot, mis läbib päris pika maa.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!