Puugaas.
#1

Targemad, palun aidake!
Palun juhatage, kus leiaks arvutikastis kohta puugaasi generaatorite kohta, hea oleks koos joonistega ja kindlasti targemate nõu ning kogemusi, endal jääb sel teemal tarkust esialgu vajaka.
Vasta
#2

Võin välja laenata laenatud raamatu "Gasogeenautod- autojuhi õpperaamat", kui Aguga Viljandi satun. Ei söandanud nii väärtuslikku, kuid pehmes köites raamatut skanneri vahel väntsutada ja seisab riiulis.
Vasta
#3

Ka sellest teemast leiad infot. http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=4815&page=1
mul arvutis ka omajagu. Arvatavasti paljud kattuvad selle lingi andmetega.

/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Vasta
#4

mõtekas oleks vist jah Gasogeenautod raamatust vaadata (mälu järgi trükiarv väike aga samas vanavaralaatadel ja vanaraamatupoodides on nagu ikka näha olnud) ja selle baasil miskit mõelda. Liigub ringi ka II maailmasõja aegseid käsiraamatuid koos joonistega (peamiselt traktorile ja raamat siis eesti-läti ja vist ka leedu keeles) aga lääne generaatorid on pirtsakamad kui sovjeti omad. S.t. sovjeti omal võib klotsi suurus siia sinna varieeruda või olla ka natuke niiske aga läänevariant tahab korraliku, kuiva ja täpses mõõdus klotse. Nii need kasutajad räägivad.
Vasta
#5

(26-05-2011, 14:33 PM)gruppen Kirjutas:  S.t. sovjeti omal võib klotsi suurus siia sinna varieeruda või olla ka natuke niiske aga läänevariant tahab korraliku, kuiva ja täpses mõõdus klotse. Nii need kasutajad räägivad.

Olen kuulnud männikäbidest küttena. Võimalik, et nali või tõmmekas. Ise kogemust ei oma.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#6

Ei see käbide jutt võib ju õige ka olla. Tärpentiini aur ehk puugaas. Vaigust ju see puugaas kõige rohkem tuleb.

/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Vasta
#7

Tänud vastajatele, kindlasti uurin väljapakutut kirjandust, kuid küsiks veel:
Millised iseärasused või siis rängad takistused võivad oodata, kui puugaasi kasutaks 2-e taktilisel mootoril?
Vasta
#8

(26-05-2011, 13:14 PM)miilits Kirjutas:  Targemad, palun aidake!

Millist abi täpselt vaja on, kas lugemisoskuse, võõrkeelte valdamise või hoopis käeliste oskuste alal?
(viimase osas võiks isegi proovida aidata, kuna õpipoissi oleks töötuppa kindlasti vaja; aga lugemist ja võõrkeeli ma küll ei viitsi õpetada, vabandan ette....)

Sellepärast küsin, et googlesse näiteks "wood gas generator" sisestades tuleb umbes 500 vastust sisaldades nii puugaasi generaatori jooniseid, teooriaid, praktikaid kui ka videosid selle asja kohta...Sad


Mis puutub kahetaktilisse, siis üks pisike iseärasus kindlasti on see, et genekat pole kuhugi panna....SmileSmileSmile
Autole paned kasti või järelkärusse, aga mopeedile???

[Pilt: 99woodgas.jpg]
Vasta
#9

(27-05-2011, 06:17 AM)miilits Kirjutas:  Tänud vastajatele, kindlasti uurin väljapakutut kirjandust, kuid küsiks veel:
Millised iseärasused või siis rängad takistused võivad oodata, kui puugaasi kasutaks 2-e taktilisel mootoril?

Peale õlituse polegi seal midagi väga teistsugust.
Lisaks peab gaas olema ideaalselt puhas tahketest osistest sest käib see kõik ju laagrite vahelt läbi.
Vasta
#10

Saksamaal tehnikamuuseumis nähtud puugaasigeneraatori juures oli säärane tekst, et vot - selliste masinatega sõideti sel ajal, kui keskkonnakaitsel mingit tähtsust ei olnud Smile

Tartus võib elusuuruses generaatorit vaadelda Põllumajandusmuuseumis.

Soomes muuseumis nähtud generaatorist paar hiljutist fotot on näha siin: http://galerii.tsiklitall.org/displayima...=131&pos=6
On näha, et kogu "karburaator" või gaasisegisti on koostatud kasutades vaid üht hiigelsuurt kuulkraani Smile
Vasta
#11

Sama teema idanaabrite mototehnika foorumis:
http://www.kluchers.ru/viewtopic.php?f=2&t=1138&start=0
Ja veel üks:
http://www.fermer.ru/forum/samodelkin-ra...tor/103838

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#12

(27-05-2011, 07:56 AM)stihl Kirjutas:  
(26-05-2011, 13:14 PM)miilits Kirjutas:  Targemad, palun aidake!

Millist abi täpselt vaja on, kas lugemisoskuse, võõrkeelte valdamise või hoopis käeliste oskuste alal?
(viimase osas võiks isegi proovida aidata, kuna õpipoissi oleks töötuppa kindlasti vaja; aga lugemist ja võõrkeeli ma küll ei viitsi õpetada, vabandan ette....)

Sellepärast küsin, et googlesse näiteks "wood gas generator" sisestades tuleb umbes 500 vastust sisaldades nii puugaasi generaatori jooniseid, teooriaid, praktikaid kui ka videosid selle asja kohta...Sad


Mis puutub kahetaktilisse, siis üks pisike iseärasus kindlasti on see, et genekat pole kuhugi panna....SmileSmileSmile
Autole paned kasti või järelkärusse, aga mopeedile???

[Pilt: 99woodgas.jpg]

Ole tänatud mõnitamise eest, paistad igal alal kõva tegija olevat, kuid võta teadmiseks, et kahetaktilisi mootoreid on kasutatud ka veoautodel kui ka traktoritel ning HD soolovarjandile on omal ajal gaasigeneraator paigaldatud.Varsti peaksin saama sellest pildimaterjali.
Google-s sorin kindlasti
Vasta
#13

Eelmainitud raamat täitsa saadaval:

http://www.osta.ee/19312520
Vasta
#14

Muutsin eelmist postitust siin teemas, nüüd lingid õiged.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#15

Leidsin mingi foorumi, kus on erinevad taastuvenergia lahendused kokku tõmmatud...siin puugaasindusest kah juttu:
http://www.samsaara.ee/energiafoorum
Vasta
#16

Selline masin müüki paisatud http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?...29e371a6e9
Vasta
#17

Ei pea ju kogu seda katlamaja endaga kaasas sõidutama. Gaasi saab ka ballooni pumbata:  https://www.youtube.com/watch?v=Zygs9pb_zBw

Arvatavasti oleks külmiku kompressor õigem asi selle töö jaoks. Kui seda tehnoloogiat nätuke täiustada ja gaasi kuidagi ka filtreerida, siis peaks igati sobiva balloonitäie autokütust saama.
Vasta
#18

(12-05-2015, 16:34 PM)maitus Kirjutas:  Ei pea ju kogu seda katlamaja endaga kaasas sõidutama. Gaasi saab ka ballooni pumbata:  https://www.youtube.com/watch?v=Zygs9pb_zBw

Arvatavasti oleks külmiku kompressor õigem asi selle töö jaoks. Kui seda tehnoloogiat nätuke täiustada ja gaasi kuidagi ka filtreerida, siis peaks igati sobiva balloonitäie autokütust saama.

Kaugele selle pumbatud balloonitäiega ei kulge, kuna gaasi ei anna piisavalt kokku suruda sinna, et tast pikema teekonna jaoks tolku oleks.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#19

(12-05-2015, 18:42 PM)viplala Kirjutas:  
(12-05-2015, 16:34 PM)maitus Kirjutas:  Ei pea ju kogu seda katlamaja endaga kaasas sõidutama. Gaasi saab ka ballooni pumbata:  https://www.youtube.com/watch?v=Zygs9pb_zBw

Arvatavasti oleks külmiku kompressor õigem asi selle töö jaoks. Kui seda tehnoloogiat nätuke täiustada ja gaasi kuidagi ka filtreerida, siis peaks igati sobiva balloonitäie autokütust saama.

Kaugele selle pumbatud balloonitäiega ei kulge, kuna gaasi ei anna piisavalt kokku suruda sinna, et tast pikema teekonna jaoks tolku oleks.

Kas ikka ei anna- gaase ju veeldatakse. Puugaas sisaldab co, co2 ja metaani ja neid annab kõiki veeldada.
On ju olemas lausa suruõhul töötavaid autosid ja sõidavad need maha üsna pika maa. Kui selliselt kokksusurutud gaas aga veel põleb, siis arvatavasti mitmekordistuks see teekond Smile
Vasta
#20

Siin tekib ainult see pisike probleem, et gaasi kokkusurumine nõuab täiendava energia kulutamist, see aga viib puugaasiga saadava võimaliku võidu nulli või suisa miinusesse.

Lisaks: metaani veeldamine kodustes oludes? Ma tahaks seda näha. Puugaasist erinevate komponentide eraldamine kodusel viisil? Vääriks nähtavasti mõnda kohalikku teaduspreemiat.

Ühtlasi sooviks ma näha suruõhul töötavat seeriaautot, mis läbib päris pika maa.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne