Leiunurk

(13-07-2011, 13:38 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Tere!

Nägin kasutaja Jurka sellist remonditud autot:


[Pilt: 1891074503ea7a_l.jpg]


[Pilt: 18910747785f97_l.jpg]


[Pilt: 189107438594b7_l.jpg]

Nägin antud autot Kolga-Jaanis . Selliseid kumme siis enam all polnd.Kas need ültse kuulusid antud margile?
Tundus olevat päris vana.Kaugelt oli pilt hea,aga lähedalt defekte palju.Selline tunne ,et restaureerimisega pole vaeva nähtud.
Kuidas selliste numbritega söita vöib?Vöi saab neid eriloaga kasutada?
Vasta

(04-08-2011, 10:32 AM)vanahuvi Kirjutas:  
(13-07-2011, 13:38 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Tere!

Nägin kasutaja Jurka sellist remonditud autot:


[Pilt: 1891074503ea7a_l.jpg]


[Pilt: 18910747785f97_l.jpg]


[Pilt: 189107438594b7_l.jpg]

Nägin antud autot Kolga-Jaanis . Selliseid kumme siis enam all polnd.Kas need ültse kuulusid antud margile?
Tundus olevat päris vana.Kaugelt oli pilt hea,aga lähedalt defekte palju.Selline tunne ,et restaureerimisega pole vaeva nähtud.
Kuidas selliste numbritega söita vöib?Vöi saab neid eriloaga kasutada?

Ma pole kahjuks antud automudeli ekspert,kuid võin natuke asja valgustada.
Kõigepealt tahan mainida,et selle auto omaniku taotlus oli selline,et teha see auto sõidukorda just sellisena,nagu nad tegelikult omal ajal olid. Toonitan-tegu ei ole restaureeritud autoga! Seda mainis lugupeetud auto omanik aastaid tagasi mulle,kui teda külastasin. Nii et ei maksa meest selles süüdistada,et auto pole täielikult lakutud ja klants. Tahan siinkohal rõhutada ,et tegu on peamiselt sõjaväe jaoks toodetud masinaga,mille tootmise kvaliteet oli juba alguses selline,et ei olnud ette nähtud klantsina ja viimasepeal viimistlusega. Seda tuleks eriti arvestada selle aja masinate puhul. Kahjuks on meil kõvasti juurdunud arusaam,et taastatud auto peab kindlasti olema hirmus viks ja sile. See on aga täiesti vale! Kunagi pole need autod olnud nii ilusad,nagu on meie teedel liikuvad ja ka väljamaalt toodud vana-aegsed autod. See GAZ-67 B on remonditud sellisena,nagu ta vanasti seisma on jäänud. Ehk pole tehase konditsioonis. Autot on remonditud peale tehasest väljumist mitme põlvkonna meistrimehed . Samuti on näha oma-aesed kuulijäljed porilaual. Kunas need tekkinud on,pole teada,kuid nende sirgekstagumise,hunniku pahtli pealepanek ja hirmus siledaks tegemise korral kaoks ära selle auto omapära ja tolle aegne välimus. Seda autot oma silmaga vaadates tundub,et nagu oleks aeg hetkeks seisma jäänud ja jälle näiteks aasta 1955.....
Tahan veel mainida,et kui keegi veel edaspidi hakkab taastama vanemaid sama ajajärgu autosid,siis palun ärge restaureerige asju üle! Ma pole kahjuks kõiki sama mudeli autosid riigis näinud,kuid nende põhjal mida olen näinud,on Jurka ja veel Jaani masin sellise välimusega nagu võiks või peaks olema. Vabandust nende tublide meeste ees,kelle autot pole ma korralikult ligidalt näinud ja siin maininud. Kindlasti on neid autosid ja mehi veel,keda kiita.
Sellise numbrimärgiga loomulikult ei saa tänapäeval teedel liigelda,kuid oma kodus ja põllu peal sobib küll.
Mis puutub kummidesse,siis las kõnelevad teised,kes teavad.
Vasta

Ma leidsin vana 250 jawa dokumendid, et kas keegi on huvitatud![/font]
Vasta

(04-08-2011, 12:47 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  ... teha see auto sõidukorda just sellisena,nagu nad tegelikult omal ajal olid. Toonitan-tegu ei ole restaureeritud autoga! Seda mainis lugupeetud auto omanik aastaid tagasi mulle,kui teda külastasin. Nii et ei maksa meest selles süüdistada,et auto pole täielikult lakutud ja klants. Tahan siinkohal rõhutada ,et tegu on peamiselt sõjaväe jaoks toodetud masinaga,mille tootmise kvaliteet oli juba alguses selline,et ei olnud ette nähtud klantsina ja viimasepeal viimistlusega. Seda tuleks eriti arvestada selle aja masinate puhul. Kahjuks on meil kõvasti juurdunud arusaam,et taastatud auto peab kindlasti olema hirmus viks ja sile. See on aga täiesti vale! Kunagi pole need autod olnud nii ilusad,nagu on meie teedel liikuvad ja ka väljamaalt toodud vana-aegsed autod.

Minu meelest see ongi õige restaureerimine, kui asi viia tollasesse konditsiooni. Sh vahel ka mitte tehasest väljumise, vaid KASUTAMISE konditsiooni - laiale üldusele olid need autod nagunii viimasel kujul nähtavad.

Minu meelest väga ilus töö!

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta

   
(04-08-2011, 15:31 PM)valdo Kirjutas:  
(04-08-2011, 12:47 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  ... teha see auto sõidukorda just sellisena,nagu nad tegelikult omal ajal olid. Toonitan-tegu ei ole restaureeritud autoga! Seda mainis lugupeetud auto omanik aastaid tagasi mulle,kui teda külastasin. Nii et ei maksa meest selles süüdistada,et auto pole täielikult lakutud ja klants. Tahan siinkohal rõhutada ,et tegu on peamiselt sõjaväe jaoks toodetud masinaga,mille tootmise kvaliteet oli juba alguses selline,et ei olnud ette nähtud klantsina ja viimasepeal viimistlusega. Seda tuleks eriti arvestada selle aja masinate puhul. Kahjuks on meil kõvasti juurdunud arusaam,et taastatud auto peab kindlasti olema hirmus viks ja sile. See on aga täiesti vale! Kunagi pole need autod olnud nii ilusad,nagu on meie teedel liikuvad ja ka väljamaalt toodud vana-aegsed autod.

Minu meelest see ongi õige restaureerimine, kui asi viia tollasesse konditsiooni. Sh vahel ka mitte tehasest väljumise, vaid KASUTAMISE konditsiooni - laiale üldusele olid need autod nagunii viimasel kujul nähtavad.

Minu meelest väga ilus töö!

Tohohh!Tuleb niimoodi välja, et polegi vaja midagi ette vötta , ütleme, vanaonu kuuri alt välja veeretatud H-D-ga ! See on täiesti viimatikasutamise konditsioonis koos viimaselt kõrtsistsõidult tekkinud viskavate rataste ja mõlkis paagiga . Kanaess ja tolm survepesuriga maha ja....restaureeritud KASUTAMISE konditsiooni! Tuleval nädalal kutsun Musta -Numbrihärrade komisjoni kohale!

Tervitab Veteran.
Vasta

Omatehtud aiatraktor,päris soodsalt saadaval.
http://www.kuldnebors.ee/search/pollumaj...id=8862405&pob_action=show_post&pob_cat_id=10829&pob_browser_offset=50&pob_view_language_id=et
Vasta

Juttu vana-aegsetest arstiriistadest?

http://vanatehnika.ee/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1315&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=&sid=c9724fa1a84c48041fda6d5aecdd8587
Vasta

(06-08-2011, 20:26 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Juttu vana-aegsetest arstiriistadest?

http://vanatehnika.ee/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1315&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=&sid=c9724fa1a84c48041fda6d5aecdd8587

tere,see jah ta on mul ka kusagil aga ei leia,mul ainult veidi teise kujuga.
Vasta

[Pilt: IMG_0067_001.JPG]

Ikka täitsa inimestepääl kasutet instrument. Sellise tööd olen ise tatikana pealt näind. Vanaema käis naabrimemme pool "kuppu" laskmas. Tarvilikud olnud veel "kupuklaasid" Kui Sul nuga on, siis peaks lähikonnast ehk nood klaasidki leiduma. Ca. sajagrammmised ehk aga kumera põhjaga.
Protseduur nägi nõndamoodi välja, et haige koha pääle lasti tollesama noaga säuhti see kümmekond kriipsu sisse, seejärel kupuklaasist tõrvikutulega või küünla pääl õhk välja ja haava peale, kust too siis vaakumi mõjul paha verd imenud.

loll on loll olla.
Vasta

(07-08-2011, 11:36 AM)IIIFFFAR Kirjutas:  [Pilt: IMG_0067_001.JPG]

Ikka täitsa inimestepääl kasutet instrument. Sellise tööd olen ise tatikana pealt näind. Vanaema käis naabrimemme pool "kuppu" laskmas. Tarvilikud olnud veel "kupuklaasid" Kui Sul nuga on, siis peaks lähikonnast ehk nood klaasidki leiduma. Ca. sajagrammmised ehk aga kumera põhjaga.
Protseduur nägi nõndamoodi välja, et haige koha pääle lasti tollesama noaga säuhti see kümmekond kriipsu sisse, seejärel kupuklaasist tõrvikutulega või küünla pääl õhk välja ja haava peale, kust too siis vaakumi mõjul paha verd imenud.

No vanasti oli see asi ikka räige küll...See riistapuu teeb ikka päris sügavad haavad. Ma ikka ei kujuta ette,et sellega uisapäisa tegutseda sai. Näiteks paha verd kaelalt lasta..... Ehk siis seda pidi ikka teadja inimene tegema.
Kupud on mul ka sahtlis olemas,kehva verd ka ja sõbrast tõpratohter ,siit see tervis võikski tulla....Big Grin
Vasta

Ennemalt korjati ju kaane ka samaks otstarbeks.
Uuemal ajal nüüd pandaks kaanid pakule, et "pakukaane" saada...Toungue

loll on loll olla.
Vasta

Kuule vanahuvi!Lastel ei ole vaja kuulata köike mis issid ölletopsi taga räägivad ja ilma loata arvutit näppida.SmileOmaküsimustele sa said öhtuL vist ammendavad vastused.
Teistele vastuseks,et antud kumme kasutati Emkal ja ka Gaz 67 Bl.Söita vöib ikka selliste nr tega ,aga vahele ei vöi jääda.Minu eelmise GAZ67B ga söitsin veneajalgi WH.... numbritega.
Talupoeg Taluja on köik ilusti KUULAND ja meeldejätnud mis antud auto REMONTI puudutab.Tänu temale on nii mönigi täiesti p....ses detail uus treitud. Aitähh Sulle Tom!
Kasutatud on vöimalikult palju vanu polte ,mutreid ja muud sellist.Liivaprits ja relakas on seda autot minimaalselt näind.
Kellele meeldib ema ,kellele tütar......
Restaureerida on vaja kindlasti.Ja kui asi on saand selline kui Veterani WLA 42 siis pole ka häbi koputada rinnale ja rääkida taastamisest ning originaalsusest.
Seda körtsi Harleid vöiksid eksponeerida kuni taastamiseni teemas
"Vaadake mis vöib juhtuda ".Toungue
Samas ma ei saa nõustuda meestega kes omavad ORIGINAAL 1943 aasta GAZ 67 t ja sel autol on peale 48 aastat toodetud nina,rääkimatta muust.Sõitke ,nautige oma autot aga tehasest ei tulnud Gaz 67 B kunagi välja ölipidurite ja 12 V elektriga.
Päikest ja kannatust Teile!

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta

Osta.ee: http://www.osta.ee/20747729
Vasta

Tartu Tolmetis(mis tallinna maantee ääres) jäi silma aiaserva lükatud multicar ja nuia Uaz, ligemale ei läind, irmus porine oli...



Vasta

väidetakse sääl, et tegu sabo-ga. ega ma ka keelt ei mõika, a kui kirjas sabo siis äkki on tehasetöö.
mudu sabo on täitsa saksmannide firma ja vähemasti muruniidukeid teevad väga asjalikke.
google aitab.
sabo-katalog.de nimelise lehe leidsin. nüüd ma saan aru küll, miks sabo niidukit hääks nimetatakse. pagan, tavaline muruniiduk maksab pea 2 kilo euri. huh!
mingid trakatsid ka neil a seukest riistapuud ei näi olevat.
Smile
Vasta

(20-08-2011, 15:46 PM)meli666 Kirjutas:  Üks huvitav raider oksjonil: http://cgi.ebay.de/Sabo-Aufsitzmaher-kei...4340.m1374&_trkparms=algo%3DPI.WATCH%26its%3DC%26itu%3DUCC%26otn%3D15%26ps%3D63%26clkid%3D2194140927512611543
Saksa keelt ei valda, aga kas masin isetehtud või lausa tehase toodang?
Hea abiline tõlkimisel,ise kasutan pidevalt.Smile http://translate.google.ee/?hl=et&tab=wT#ru|et|tormos

Vasta

(20-08-2011, 15:46 PM)meli666 Kirjutas:  Üks huvitav raider oksjonil: http://cgi.ebay.de/Sabo-Aufsitzmaher-kei...4340.m1374&_trkparms=algo%3DPI.WATCH%26its%3DC%26itu%3DUCC%26otn%3D15%26ps%3D63%26clkid%3D2194140927512611543
Saksa keelt ei valda, aga kas masin isetehtud või lausa tehase toodang?

Seal ei tehta enam midagi suurt ise, nagu ka meil varsti! Sad

Vasta

Roomikauto Ya-12
http://www.soov.ee/parnumaa/Ya_12_1375155.htm?ca=1

Kui sa tunned et sul on suurepärane naine, meeldiv ja vähenõudlik armuke, tark ja inimlik ülemus, maailma parim auto, inimesed tänaval naeratavad sulle ja maksuamet on su parim sõber, siis on viimane aeg öelda narkootikumidele EI!
Vasta

Mis asi see on? Replica, originaal vaevalt.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=903103
Mercedes-Benz
Esmane reg: 06/1929
[Pilt: 23573650.jpg]

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta

Kapotialune Ford 1,6-2,0 kubatuuriga pada, keegi on korraliku kompoti kokku keetnud.

IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 17 külali(st)ne