Meesteratas Erenpreis
#1

Tere!
Kunagi eelmisel aastal sattus minu kätte üks sellenimeline meesteratas. Olin seda silmanud juba tükk aega ennem,kuid äratoomine ja kättesaamine võttis pea aasta jagu. Võibolla ka veidi liialdan,kuid nii tundus. Praegu pole plaanis seda ratast taastama hakata,kuid juppe juurde koguda ja teistele näidata sobib vast ka. Asjatamine käib ka selle kõige juurde...Wink


[Pilt: 190943811d20db_l.jpg]


[Pilt: 19094415a79d37_l.jpg]


[Pilt: 19094403825609_l.jpg]


[Pilt: 190944079e751f_l.jpg]


[Pilt: 19094439479869_l.jpg]


[Pilt: 19094419900c71_l.jpg]


[Pilt: 1909442178c4c6_l.jpg]


[Pilt: 190944273cd85e_l.jpg]


[Pilt: 1909446164d8e9_l.jpg]


[Pilt: 19094445088650_l.jpg]


[Pilt: 190944493e8c14_l.jpg]


[Pilt: 190944554199a0_l.jpg]


[Pilt: 1909445745076c_l.jpg]


Pildid on tehtud eelmine aasta ja päris igalt poolt ei saanudki üles võetud. Ratta number oli õite imelik,ei olnud sellist ennem näinudki.


[Pilt: 19095209c31a6f_l.jpg]

Veidi udune on,kuid vast on aru saada.
Vasta
#2

Ega meil enamusel pole plaanis "praegu" taastama hakata, me muudkui "komplekteerime"! Toungue
Nagu olen eelnevalt pakkunud, võiks tegu olla mudeliga "A", mudelil "Special" (kirjapilt ?) oli ketiratta kodarduses tähed GEO aga pole päris kindel, porilaua kirjad võisid "A" mudelil ka puududa vb.
1939 aasta kataloogis olid meestemudelid "Special", "A", "B", "C", mis erinesid luksuse astme ja üksikute detailide poolest. Türil on ilmselt "B" mudel heas säilivuses ja komplektsuses.
Number on tollele ajale tavapärane, Viljandi rajooni oma.
Vasta
#3

Jah, tegu peaks olema mudeliga "A". Kõige kangema mudeli nimi siiski oli "Specials", mitte special. Kataloogi pilt ka
[Pilt: 1620515.jpg]
Vasta
#4

Tervist!
Täna sain siis kokku selle härraga,kelle käest jalgratta G.Erenpreis sain. Ta oli leidnud juhuslikult üles tööriistakoti ja pumba. Mõlemad olid olnud selle ratta omad.


[Pilt: 19260745ada129_l.jpg]


[Pilt: 192607399bfcc1_l.jpg]


[Pilt: 19260747c7cbae_l.jpg]


[Pilt: 192607572f0452_l.jpg]


Tööriistakotilt on loetavad kirjad-RASOTS LATVIJA, kulli all.
Ei taha päris kuulutada,kuid et ainus säilinud kott maailmas....Big Grin..... nigu tänapäeval kombeks on öelda....
Peremees mainis veel,et olla seda raamisilti ka kusagil kastis näinud,kuid kohe ei leidvat kindlasti üles. Lubas siis kõrvale tõsta,kui peaks kogemata välja tulema.
Vasta
#5

Panen ka türi B - mudeli kepi ja koti pildi võrdluseks, kott Erenpreisi embleemiga, ratas ise hilisem, nr 122xxx (vist).
[Pilt: 1ypfed.jpg]
Vasta
#6

Egas Sa lugupeetud Kass taha öelda,et minu ratta kott polegi õige?
Vasta
#7

(16-08-2011, 18:31 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Egas Sa lugupeetud Kass taha öelda,et minu ratta kott polegi õige?

Tahaks küll, oi kuidas tahaks öelda, aga ei ütle! Läti kott ta on, ju siis ka on selle ratta küljest. Samas 30-ndate keskpaiku olid juba seal levinud firma Veldro kotid vastavate suuremate rattatootjate embleemide/logodega. Ja sadulanahal on juskui Erenpreisi logo peal? Enne seda kandis see Veldro vist nime "Latvijas sedlinieku darba kooperativs" (Läti sadulameistrite kooperatiiv")...vähemalt niimoodi ma aru saan läti jalgrattaraamatu jutust.

Vasta
#8

No tore kuulda. Nüüd võin siis selle pumba ja koti täie rahuga kuhja otsa laduda ja tegeleda uute huvitavate ja põnevate väljakutsetega....Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne