20-08-2011, 21:53 PM
Pigem tundub mulle,et Talupoja traktori remondist saavad inspiratsiooni teised,kellel samalaadne töö alles ees seismas. Nagu näha pole vaja kulutada hirmkalleid summasid,et teha,midagi töötavad ja korralikku.
(20-08-2011, 21:31 PM)Tift Kirjutas: Olen juba enne ööld ja ütlen.... ei ütle kah, eks teavad teisedki, et see TALUPOEG ei ole suu peale kukkund mette.... Eks ole teisigi laheda jutuga ksf-fe.. Tea... blogide põhjal on juba mitmeid raamatuid trükitud, vahest seab mõni ärksam foorumi andmetel trükise kokku? Peatükk, näiteks, 11 - "Talupoeg Taluja Šassiitraktori DVSš -16 1959 a. remont".
(16-09-2011, 14:59 PM)Timm Kirjutas: Toomas, mul siin kodukandis ühel mehel vesijahutusega šassiitraktor. Täpset marki ei oska kahjuks öelda, traktoritki põgusalt nähtud. Vesijahutuse põhjal nagu oleks DVSŠh-14, aga mine tea, ehk mõni meistrimees vesijahutusega mootori hoopis peale pannud.
Kus traktorit, seal varuosi... ei tea, kas Sul oleks sellest abi. Ehk on sama mootor ja kolbe üle.
(15-11-2011, 22:02 PM)via Kirjutas:(15-11-2011, 20:35 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Siit olekski palve,et kui kellegil on andmeid T-24 ja T-28 küttepumba margi kohta,oleksin tänulik. Siis saaks võrrelda,mis pumbaga tegu.
1969 mehhaaniku käsiraamat annab T-28 d-28 mootorile 2TH-8,5X10M
(15-11-2011, 22:40 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:(15-11-2011, 22:02 PM)via Kirjutas:(15-11-2011, 20:35 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Siit olekski palve,et kui kellegil on andmeid T-24 ja T-28 küttepumba margi kohta,oleksin tänulik. Siis saaks võrrelda,mis pumbaga tegu.
1969 mehhaaniku käsiraamat annab T-28 d-28 mootorile 2TH-8,5X10M
Tänud.
Nüüd jääb siis veel uurida,mida see M täht seal tähendab.
(05-01-2012, 00:53 AM)Siim105 Kirjutas: Väga huvitav lugeda mida selle trakroriga teed. Sõbral samasugune, olemas isegi dokumendid koos eesti numbriga. Vahepeal vaikselt putitab.
Tema mootorisse igatahes uuema tüübi kolvi rõngad ei sobinud, lasi treiali juures ära teha. Muidu oli kunagi siin foorumis veel müüa.
(06-03-2012, 17:47 PM)aavu Kirjutas: Bensiinijaama kuninganna filmis on ümara kujuga porilauad T-16 või mis iganes marki traktoril.Peaks olema DVSŠ-14, millel veel DT-14 vesijahutusega mootor.
(06-03-2012, 19:57 PM)Sillu Kirjutas:Vist ikka Dsš-14.(06-03-2012, 17:47 PM)aavu Kirjutas: Bensiinijaama kuninganna filmis on ümara kujuga porilauad T-16 või mis iganes marki traktoril.Peaks olema DVSŠ-14, millel veel DT-14 vesijahutusega mootor.
http://kolhoos.pri.ee/images/638_872_IMG...size_3.jpg
http://kolhoos.pri.ee/images/464_710_IMG...resize.jpg
(06-03-2012, 21:10 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:(06-03-2012, 19:57 PM)Sillu Kirjutas:Vist ikka Dsš-14.(06-03-2012, 17:47 PM)aavu Kirjutas: Bensiinijaama kuninganna filmis on ümara kujuga porilauad T-16 või mis iganes marki traktoril.Peaks olema DVSŠ-14, millel veel DT-14 vesijahutusega mootor.
http://kolhoos.pri.ee/images/638_872_IMG...size_3.jpg
http://kolhoos.pri.ee/images/464_710_IMG...resize.jpg
(06-03-2012, 21:16 PM)Sillu Kirjutas:(06-03-2012, 21:10 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:(06-03-2012, 19:57 PM)Sillu Kirjutas:Vist ikka Dsš-14.(06-03-2012, 17:47 PM)aavu Kirjutas: Bensiinijaama kuninganna filmis on ümara kujuga porilauad T-16 või mis iganes marki traktoril.Peaks olema DVSŠ-14, millel veel DT-14 vesijahutusega mootor.
http://kolhoos.pri.ee/images/638_872_IMG...size_3.jpg
http://kolhoos.pri.ee/images/464_710_IMG...resize.jpg
Nojah, selle saidi järgi on ka tõesti DSŠ:
http://www.land-tech.narod.ru/hztssh.htm
Iseasi muidugi, kas see lõplik tõde on. Olen millegipärast kogu aeg suht kindel olnud, et -14 oli ka ikka DvSŠ (ДвСШ - Двигающее Самоходное Шасси) ning järgmine, juba õhkjahutusega Harkovi šassiide põlvkond siis sellega analoogselt DvSŠ-16.