Mootori puterdamine
#1

Niisiis alustan vea kirjeldusest:

Sõites ja gaasi andes töötab auto ilusti. Kui aga kohapeal tuuritada , siis üle 4500 pöörde lastes hakkab imelikku häält tegema. Ja kui siis gaas maha lasta ja uuesti vajutada , siis hakkab puterdama (nagu 1 sil. ei käiks). Lastes nüüd m6ne hetke rahus käia , siis hakkab jälle ilusti puhta häälega käima.

Sõites aga kuni 4000 pöördeni on küik hea. Kui aga nüüd käiku mitte ennem ära vahetda , siis võtab hinge kinni ja hakkab podisema. Samas , kui sõita yhtlaselt 4000 pöördega , siis käib ilusti. Aga kui ma kasv6i korraks gaasi lahti lasen või juurde vajutan , siis on jõud kadunud ja hakkab podisema.

Milles võib viga olla?
Vahetatud on õhulugejat , bensiinifiltri , lamda. Jagaja on seest ilus.

Küünlad on heledad , pigem võiks isegi öelda , et valged. Segu läheb lahjaks?

Autoks on 1990a m40b18 mootoriga bmw. Boschi sissepritse.

_____________________

Ise olen samas mõelnud paari teooria üle , et mis võib viga olla.
1. Väntvõlli andur ei paneb segast kõrgematel pööretel. Süüdet ei anta õieti ja ka vist sissepritsimine läheb sassi?

2. Küttepump ei löö survet . Samas aga kui ma kiirendan tugevasti kuni 4000 , siis ei hakka plödisema..

3. Autol on peal kahe külgelektroodiga süüteküünlad. Võibolla need ei sobi?

4.Mootoril endal midagi viga?Samas nukkvõll on vaikne ja mingeid muid heliwsid nagu ei kostu.



Pole midagi targemat teha
Vasta
#2

Rihm või kett veninud või lõtv. Nii lambist pakun. Või hamba võrra vale. Kuidas küttekulu on? Suurenenud? Klapivedru mõni väsinud, ei jõua sulgeda? Klapisääretihend laskis läbi ja tagitas sääre ära, klapp ei saa õigel ajal kinni. Õhufilter umbes? Sumbuti umbes?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#3

Rihm ei saa l6dva olla , kuna ta siislihtsalt viskaks hamba üle.
Muidu mootor ei suitse , ega midagi , aga kui t6enäolinesee olla saab , et klapid lahti jäävad? Samas 6likorgi alt sisse vaadates paistab asi suht mögane. Millest see möga sinna tekib.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#4

(25-08-2011, 09:11 AM)Killer666 Kirjutas:  Samas 6likorgi alt sisse vaadates paistab asi suht mögane. Millest see möga sinna tekib.

Mis värvi? Hall näitab jahutusvedeliku sattumist ja must on kulunud ja vana mootori tahm. Kas vahutab?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#5

Möga näitab seda, et plokikaane tihend on läbi.Kas jahutusvedelik ise ei kao? Kui kaob, siis kas summutist tuleb valget auru ka?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#6

Ei vahuta. Vedelikku ei kao ja mootoriõli on uus. Klapikambrikaane all on jah nagu tahm või tagi või nagu must tavott. Samas mootori temp. on natuke kõrgem , kui peaks olema. Peaks olema seier keskel , aga on viimase valge kriipsu peal. Selles suhtes , et temp . andur on vahetatud ja ka spidoplokki sai teist proovitud , seega usun seda näitu. Samas rõhku sees ei ole ja keema ka ei lähe.

Teoreetiliselt võiks ülekuumenemist põhjustada vale süütenurk , aga süüdet sel autol reguleerida ei saa , kuna see võetakse ilmselt vända andurilt. Seega kui rihm on vale , peaks süüde õige olema. Muidugi ma ei saa seda öelda klapimehaanismi ajastuse kohta.

Bmwl on see rihmavärk tehtud suht ajuvaba. Rihma vahetuseks on vaja mingeid spets. rakiseid , märke kuskilt vaadata ei oleSad

Pole midagi targemat teha
Vasta
#7

Kui selle möga järgi talitada, peaks suurel osal autodest plokikaane tihendi ära vahetama :-).
Tegu on enamjaolt lihtsalt niiskuse kondenseerumisega ja karteri tuulutustoru umbes olekuga.
Õli peab ise hakkama värvi muutma heledamaks ja muutuma emulsiooniks.
Vasta
#8

Valgete küünalde järgi pakuks, et imeb kusagilt lisaõhku või pole pump piisava tootlikkusega.
Vasta
#9

Mul on nii suurte kui väikeste autode park suur ja lai, ühelgi pole mingit möga kuskil, ei saa öelda, et see ka normaalne oleks ja et enamusel autodel oleks õlikorgi alt mögane!!!!
Audil on ka rihmavahetus üsna keeruline ettevõtmine kui pole varem ise teinud.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#10

(25-08-2011, 12:05 PM)saarrand Kirjutas:  Audil on ka rihmavahetus üsna keeruline ettevõtmine kui pole varem ise teinud.
Mismoodi see adu nyyd teemasse puutub. Niimoodi võib öelda iga auto kohjta , mida uuem , seda keerulisem remontida.
Samas olen mina audi 80 vahetanud tee ääres hammasrihma ja kuna v6tmed olid kaasas , siis kulus selleks maks 20 minutit. Samas m40 mootoril on selleks vaja jagaja maha v6tta , ning rihma katteks on kaaned poltidega.
See selleks.

Kuidas küttepumpa kontrollida?

Pole midagi targemat teha
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne