Postitused: 343
Teemad: 11
Liitus: Jan 2011
Maine:
4
Hülssima hakates tuleb arvestada, et vaja ka sobiv kolb leida (lisaks kolvi enda läbimõõdule kepsu silma mõõt ja kõrgus silmast peavad sobima), seega suht keeruline lugu.
variant 1 oleks uurida, kas sellele mootorile remontkolbi leidub/pakutakse ja variant 2 oleks uurida palju sama mõõdu silinder ja kolbkoosrõngastega maksavad.
Ehk siis, lähtuks esmalt tootja poolt pakutavast, siis mõtleks edasi.
Hülssides ja kolbi sobitades võib hea algatus lõppeda nn "kajakasupi keetmisega", kus esmalt viskad kajaka välja, siis valad puljongi pellerisse ja lõpuks viskad ka poti minema, kui kogu "kompott" kokku jookseb.
Tervitab,
IP
Postitused: 2,677
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Tavaliselt pakutakse teeninduses muidugi kohe uut traktorit, kuna vana remont läheb liiga kalliks.
Võid proovida lihtsalt silindri hoonimist, kolvil viiliga rõngapilu parajaks ja uus rõngas sisse.
Ei kesta 100 aastat, kuid surma lükkab edasi.
Postitused: 2,100
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Mis masinaga tegu? Kui paiskõlitusega mootor, siis on ilmselt otsustavaks surmalöögiks saanud pikalt suurel kallakul töötamine. Teist hülssi sisse aretada on üsna ajamahukas ja keeruline, kuid mitte võimatu töö.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 5,810
Teemad: 740
Liitus: Apr 2002
Maine:
30
Kui tegu on Briggsi mootoriga, siis neile peaks olema väga lähedasi Hiina kloone Eestis müüa. Küllap on siis väga lähedasi (loe "kopeeritud") silindreid ka saada.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 1,395
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Remontmõõtu ei anna puurida + selle kolb?
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 164
Teemad: 8
Liitus: Nov 2008
Maine:
0
Hülssida saab põhimõtteliselt originaalkolvile...
Postitused: 1,225
Teemad: 48
Liitus: Sep 2010
Maine:
6
No esmalt vaja ikka uurida, kas on olemas remontmõõt-kolb ja plokk lihtsalt üle puurida. Kõige odavam ja kindlam.ˇMilleks leiutada. Kui siis midagi sellist ei pakuta- noh, siis andke minna ja hülssige jne. Selline asi võib tekkida ka ülekuumenemisest. Must/tolmune silinder, vähene jahutus, samuti võib seda põhjustada ka umbes õhufilter - värske õhu juurdevool takistatud jne. Mõnikord pole vaja palju...
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
kui remomõõdus kolb eksisteerib, siis võib ehk tõesti eeldada, et silinder üleüldse puurimiseks sobib. kehval juhul aga võib pinnatud materjaliga tegu olla.
Postitused: 68
Teemad: 32
Liitus: May 2008
Maine:
0
Plokk siis Tartus Mati Sugaseppa juures ,ütles ,et aega võtab kuid asja saab,varem ka teinud neid.
Ütles veel mingi imeliku sõna millega silindri seinad kaetud.
Hülss sisse ja originaal kolb sisse,aint uued rõngad peale.
Postitused: 114
Teemad: 8
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
imeliku sõna millega silindri seinad kaetud nikasiil äkki ?