Pikamaasõitjad odavamalt tööle - mis arvate?
#1

Teie, kes Te käite iga päev Keilast, Koselt, Paldiskist või kus iganes kaugemalt Tallinnasse tööle (analoogselt ka teiste Eesti linnadega), kas te võtaksite kellegi võõra (vähemalt esimesel korral) omakandimehe või tee peale jääva inimese hommikuti/õhtuti kaassõitjaks, kui see teie 100-200 eurised kütusekulud peaaegu pooleks jagaks?
Vasta
#2

Mina käin vahetevahel,aga kui autos vaba ruumi siis kindlasti võtaks.
Vasta
#3

Tööl käin oma linnas ja sellepärast jutt eriti ei haaku üleskutsega. Üldiselt võtan hääletajad peale kui juhtun üksi reisima. Kui abikaasaga, siis mitte kunagi. Põhjuseks tema tundlikkus kõigi tehislõhnade vastu + küüslauk. Inimestele millegipärast meeldib end lõhnaseebiga pesta, deodorante tarvitada ja miskeid lõhnavedelikke ohtralt peale kallata. Ebameeldiv oleks ju kinni pidada ja naisel lasta inimene üle nuusutada, et otsustada kas võtame peale või mitte. Pealegi tunneb ta tihti, et olen jälle kedagi lõhnavat sõidutanud. Samal põhjusel ei saa me osta näiteks autot, milles on kunagi aastaid tagasi lõhnakuusk rippunud. Samuti igasugu lõhnavad aknapesuvedelikud, lenoriga pesupulbrid ja palju muud. Saigi kõrvaline jutt.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#4

Minu arusaam asjast on selline, et kui näiteks 10 maja eemalt mingi mees/naine käib samasse kohta tööle, umbes samal ajal, kas oleksite nõus transpordikulusid jagama. Endalegi arusaadav, et mingit ebameeldivat kaasreisijat enda auto peale ei võtaks, jutt ikka soliidsetest kaasreisijatest, omal valikul eelnevalt lühitutvusel baseeruvatest otsustest. Kui ei sobi kaasreisija, vaba maa!
Vasta
#5

On tulnud ka endal vahetevahel peale korjata mõni sell,kellel lõhnad juures. Tihtilugu vaatad,et hääletaja välimuselt täitsa ponks poiss,kuid lõhnabukett on tõesti vägev.... Tegu pole teps mitte moodsate ja levinud lõhnadega,vaid lausa seebi ja vee puudumisest majapidamises.......
No minu taluvuse piir on suur,kuid kui mu nina peas pöörlema hakkab ja silmist vett hakkab tulema,siis on tõesti midagi väga hullu lahti..... Ja sihukesed sellid tahaks küll autost välja ajada....
Õnneks on poes veel seepi ja peupulbert saadaSmile
Vasta
#6

Odot, aga mis see algse postituse mõte on? Mina käin kaugemalt (Riisipere kandist) Tallinna tööle iga päev.

Minu jaoks ei oleks probleem inimene peale võtta. Küsimus tekib, et kas ajad klapivad. Mul rohkem sehuke töö, kus eriti väga kella ei uurita, rohkem on oluline, et asi tehtud oleks. Mingid enamvähem ajapiirid on, aga päris bussi- või rongigraafikut ikka välja ei anna. Mõtli, et kui inimene raha maksab, siis ta ilmselt tahab ka teenust saada - siis pole päris nii, et sõidan nagu ise tahan.
Vasta
#7

(14-09-2011, 10:11 AM)Envir Kirjutas:  Odot, aga mis see algse postituse mõte on? Mina käin kaugemalt (Riisipere kandist) Tallinna tööle iga päev.

Minu jaoks ei oleks probleem inimene peale võtta. Küsimus tekib, et kas ajad klapivad. Mul rohkem sehuke töö, kus eriti väga kella ei uurita, rohkem on oluline, et asi tehtud oleks. Mingid enamvähem ajapiirid on, aga päris bussi- või rongigraafikut ikka välja ei anna. Mõtli, et kui inimene raha maksab, siis ta ilmselt tahab ka teenust saada - siis pole päris nii, et sõidan nagu ise tahan.
****************************************************
Tavaliselt ei klapi jah ajad. Alustan sõitmist 10 min enne seitset. ja koju jõuan 10 min pärast seitset. Tavaliselt siis kaasasõitja soovib minna ka kuskilt suuremast ostukeskusest läbi ja siis veedab seal süüdimatult aega. Aga mul loog lahti.... . Olen võtnud. Üht noort ema vedasin ,kuna tean selle pere sissetulekuid Siis raha ei võtnud (ja irvitajatele kohe ära öelda siis ka natuuras mitte). Esiteks mingi aja pärast ei sobinud see kellaaeg mil mina tavaliselt läksin. Lükkasin hilisema peale,siis ka mõned korrad kui ootad aga temake magab õiglast und ,kuna temake käib tööl graafiku järgi mina nagu ikka 5 tööl ja 2 vaba. Unustas teavitamata .Sa ju saad aru ,lapsed väsitavad jne.
Siis veel tuttavad. Keegi pole raha pakkunud(eks ise ka ei küsi) ,sa ju sõidad nagunii sinnasuunas. Tähh.



Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Vasta
#8

Kui minek ja tulek samal ajal ja samasse kanti, siis why not - kõigil odavam ju Smile
Vasta
#9

Au Waxile! Big Grin
Agaa'le - ega ma isegi ei tihkaks laiskusest keskit pikalt oodata. Kui tee ääres ootab kokku lepitud ajal ning tagasi tulles ka nii nagu räägitud sai, siis asi toimiks. Saja euri kokku hoidmise mõttes teeks küll paar peatust lisaks.
Miks ma seda üldse uurin on sellepärast et tegin vastava portaali sellist tüüpi kaugelt tööle käijatele, kus saad otsida ja pakkuda sõiduvahendit. Marsruut kaardil, hinnad, lisainfo. Nime ei saa siin vististi kõva häälega välja öelda, kuna reklaam on siin ebasobilik, tunnen pontentsiaalsete kasutajate vastu huvi.
Vasta
#10

no, ma ei tea, minu meelest on see suht mõtetu teema, ma pole küll eriline ühistranspordi kasutaja aga siiski ka linnalähiliinidel on kuukaardid kasutusel (vahemalt maardus on) ja need peaks olema odavamad kui 100.-, see kui inimene üritab end sisuliset häälega 50-100.- kuus tööle sebida, kuulub suht müstika valda, kui just peaaegu naabrite ja samas kohas tööl olevate inimestega pole tegemist. Kuna tegemist on ka tehnika foorumiga, siis näiteks isikliku sõiduvahendi omamine eeldab ka tedatud vabadust liikumises ja kui oletame, et saavutateki mõne omakandi mehega kokkuleppe, et "kulud pooleks" transa pidevalt, siis mis juhtub kui masina omanik ei saa/viitsi tulla hommikul/õhtul, kas siis on võsareporter jälle kohal. Krt, siinse foorumi kasutajad peaksid ju teadama, et ka 200.- saab liikuri millega end ise liigutada punktist a-punkti b ja seda veel sõidunaudingut omades ning piiramatut vabatust nautides.
PS inimene kes suudab "moosida" ära oma naabrimehe just temale sobival ajahetkel trasporti saada, soovitaks ma ettevõttlusega tegelema hakata
Vasta
#11

Nojah, eks see küsimuse alatoon midagi taolist arvata lasigi. Samas ega kõik inimesed pole tehnikamehed. Tean näiteks tuttavat, kes käib Haapsalust tööl Tallinnasse. Auto on pidevalt täis, kumu liigub suust suhu, pidi isegi nii olema, et küttekulu tuleb tasa ja jääb ülegi.

Põhimõtteliselt tegu litsentsita taksoteenusega.
Vasta
#12

Kuna ise elan kohas, kuhu ühegi võimu ajal pole ühistransporti käinud, siis on see transpordi küsimus üsna probleemne. Ka minu poole on pöördunud nt valla/kooli sots. töötaja ja küsinud, et kas ma ei saaks talveperioodil (kevad-sügisperioodil väntab igapäevaselt seltskond rattureid minu elamisest mööda) naaberküla paljulapselise pere lapsi töölesõites kooli-tagasi vedada valla poolt kompenseeritava väikese summa eest. No pole ju vastu, aga iga päev ei liigu päris ühel marsruudil, vahel komandeeringud, muidu asjaajamised millisel puhul ei ööbigi kodus, lisaks on kombeks tööle sõites mitte läbi aleviku sõita vaid metsast loomade söödakohast, et sööta lisada, ka tihti autos jahikoer ... ei sobi mitte.
Aga seal 1/2 peres pole kindlasti ei raha auto ostuks ega laste igapäevaseks kooliveoks, lisaks pole naisterahval ju ka lube, nii et mingite valla toel toimuva veoga peab tegu olema.

Rain Rikas
Eesti Maanteemuuseumi peavarahoidja
rain.rikas@mnt.ee
Vasta
#13

(15-09-2011, 09:19 AM)Envir Kirjutas:  Nojah, eks see küsimuse alatoon midagi taolist arvata lasigi. Samas ega kõik inimesed pole tehnikamehed. Tean näiteks tuttavat, kes käib Haapsalust tööl Tallinnasse. Auto on pidevalt täis, kumu liigub suust suhu, pidi isegi nii olema, et küttekulu tuleb tasa ja jääb ülegi.

Põhimõtteliselt tegu litsentsita taksoteenusega.
Jälle üks koht ,kust riik saaks makse koguda,ametnikud te magate tööpostil ...Big GrinBig Grin

Tegelt häda on meie riigis,mis ei ole veel korralikku bussiühendust suutnud luua.... Samas on mõnes kohas vähe inimesi kes sõidaksid ja siis öeldakse-ei tasu ära.......Sad Ja miks neid maal vähe on?
Vasta
#14

Olemegi sinna maani välja jõudnud mis minu ettevõtmise mõte oli. Leidub neid kel üle ja veel rohkem neid kellel puudu. Tahan nad omavahel kokku viia!
Vasta
#15

Mõtle siis pikema otsa inimeste kokkuviimisele kah...

Ma ntx lendan (madalalt) 2 kuni 4 korda kuus Tln - Põlva trassil, kuid vahel sõidan ka bussiga.
Milles, muidu, polegi nagu viga v.a see, et jalad jäävad haigeks, kuna ruumi pole ja alati keegi räägib 2h järjest telefoniga mingit lolli juttu a`la mis ta hommikuks sõi jne, mida kõik on sunnitud kuulama...Rolleyes
Vasta
#16

Mõni kuuulutus juba on ka pikema reisi otsijatele. Üks kasutaja sooviks näitkes Itaaliasse saada suvalisel ajavahemikul. On siin mingi viis ka teid sinna veebilehele juhatada ilma reklaami jagamata?
Vasta
#17

Mida siin salatseda või reklaamida on, enamus selliseid ju mittetulunduslikud projektid...
kyydiga.ee
carpool24.eu

Räägi parem, mille poolest sõiduportaal.ee erinev või parem on....
Vasta
#18

(16-09-2011, 08:02 AM)stihl Kirjutas:  ...
Räägi parem, mille poolest sõiduportaal.ee erinev või parem on....

Tuleb feisspuugi kaudu ette?Cool

Tegelikult on siin kaks küsimust:
1) mitte igaüks ei sõida igapäevaselt sama trassi. Komandeeringud ja kodutöö hakivad. Lisaks hilinemised ja etteplaneerimatud aktsioonid.
2) hulk autoga liikujaid on selle kalli viisi valinud, kuna nad tahavad olla oma aja peremehed. Kedagi teist vedades võtad endale aga kohustuse, mille tõttu sa seda enam ühtäkki ei olegi.

Aga vaatame, äkki sunnib kahanevate ressursside tõttu kasvav energiahind lõpuks ka mind asjadele teisiti vaatama... Siis on hea, kui sihuke portaal olemas onCool
Vasta
#19

Oleme siin oma sõpradega vahest teinud väljasõite punkti B. Istume autusse ja põrutame minema.
Muidu oleks asi näinud välja teisiti. Iga mats oleks oma autuga põrutanud sihtkohta. Kõik üksinda autos ja lõpuks oleks teel ka kokku trehvanud.....see oleks ju eriti jabur olnud..... Sellepärast sõidamegi koos ühes autos ja bensiini-naftarahad jagame võrdselt. Vahest ka nii võrdselt,et mõni mees ei peagi maksma..... Tasub ette võtta küll. Kuigi jah,inimesi on erinevaid ja kõik teinekord ühte autosse ei mahu kuidagi..... tee mis tahad. Inimesed on erinevad. Tuleb välja otsida selline seltskond,kes omavahel sobivad ja siis saab ka koos liigelda....
Vasta
#20

(16-09-2011, 08:02 AM)stihl Kirjutas:  Mida siin salatseda või reklaamida on, enamus selliseid ju mittetulunduslikud projektid...
kyydiga.ee
carpool24.eu

Räägi parem, mille poolest sõiduportaal.ee erinev või parem on....

Rõhun rohkem töölisklassile. Sõiduportaal viib pigem kokku töötaja ja töötaja. Puust ja punaseks näha kuskaudu sõit.Eks veel uuendamise mõtteid ole teostamata. Keskmine töölekäija ei tule võibolla selle pealegi, et bussijaamas külmetav inimene annaks oma linnaliinika/marsa raha pigem omakandi inimesele, kes ta mööda minnes peale võtaks ja 2 korda kiiremini tööle toimetaks. Niiet sihtgrupp on kindlasti erinev.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne