Jaanuari lõpus jäi ette ilusti kordatehtud Zil kallur,Keilas Harju keki õuel.Arvata võib,et teevad teise samasuguse veel korda.Peaks olema Syntok Trasport oma.
(22-02-2011, 19:21 PM)muska71 Kirjutas: Jaanuari lõpus jäi ette ilusti kordatehtud Zil kallur,Keilas Harju keki õuel.Arvata võib,et teevad teise samasuguse veel korda.Peaks olema Syntok Trasport oma.
(22-02-2011, 19:21 PM)muska71 Kirjutas: Jaanuari lõpus jäi ette ilusti kordatehtud Zil kallur,Keilas Harju keki õuel.Arvata võib,et teevad teise samasuguse veel korda.Peaks olema Syntok Trasport oma.
Kas see zil on ka igapäevane töömasin veel?
Need kaks ronti seisid vähemalt 10 viimast aastat töökoja seina ääres.Päev varem seisis samas kohas lumehanges teine ront,kolmnurk ees ootas pukseerimist.Arvan küll,et need tulevad igapäevaliiklusesse tagasi,aga eks elu näitab.
Kui juba nii ilusat tööd Zilide man tehakse, siis ka väike kõrvalpõige selle masina osas üle järve meestelt. Need on küll rohkem mänguasja ehitamise peal väljas, ning ami sisule. Samas - kui peale vaatad on ikka Zil
(23-02-2011, 20:01 PM)muska71 Kirjutas: Jaanuari lõpus jäi ette ilusti kordatehtud Zil kallur,Keilas Harju keki õuel.Arvata võib,et teevad teise samasuguse veel korda.Peaks olema Syntok Trasport oma.
Kas see zil on ka igapäevane töömasin veel?
[/quote]
Need kaks ronti seisid vähemalt 10 viimast aastat töökoja seina ääres...pukseerimist.Arvan küll,et need tulevad igapäevaliiklusesse tagasi,aga eks elu näitab.
[/quote]
(Seda postitust muudeti viimati: 26-03-2011, 17:30 PM ja muutjaks oli Edel.)
(23-03-2011, 15:10 PM)koterman Kirjutas: Kui juba nii ilusat tööd Zilide man tehakse, siis ka väike kõrvalpõige selle masina osas üle järve meestelt. Need on küll rohkem mänguasja ehitamise peal väljas, ning ami sisule. Samas - kui peale vaatad on ikka Zil
(Seda postitust muudeti viimati: 28-09-2011, 20:41 PM ja muutjaks oli Timm.)
Militaarse otstarbega KrAZ on KrAZ-255B(1). Sellel pildil on baasvankriks KrAZ-260, kui ma ei eksi.
Muuseas, via viimasel videol asi nii kergesti ei läinud. Filmijad inglased pidid sellele Uralile kallast laugemaks kaevama, muidu üles ei saanud. Pärast pikka jamamist võeti muidugi sümboolne klaasike ja inglased jätkasid teed.
Ljube lugu on kah hea...
Selline KRAZ kraana käis abis ka TELE2 mobiilimasti püstitamisel 2007/2008 aasta talvel Otepää lähedal. Siis käisin seda masinat lähemalt uurimas, ei ole ka minu jaoks just väga levinud masin.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
(Seda postitust muudeti viimati: 31-01-2012, 00:47 AM ja muutjaks oli E303.)
Erinevad praegu tootmises olevad kamaz veokid.Nimekiri pole täielik. Osad mudelid on varustatud ka lääne mootoritega kuid eestisse pole neid millegipärast vöimalik tuua.
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Nad võivad "Lääne" mootoriga olla, aga need vastavad heal juhul Euro3 keskkonnanõuetele. Ja kui nad ise masinaid euronõuetele vastavaks ei taha kohandada, siis kelle probleem see on?
Pealekauba: Hiinas toodetud Cummins'i diisel ei tee Kamaz'st veel lääne autot. Praegu tootmises olevatel mudelitel on ikka seesama 197x disainitud kabiin, mille ergonoomika ja muud omadused on olematud. Ma ei hakka üldse rääkima sellest, mida isegi sealsed veokijuhid arvavad Kamaz'i toodete kvaliteedist.
Need moodsad kabiinid, mida aeg-ajalt piltidel uhkusega näidatakse, on butafooria. Üks-kaks eksemplari näituste ja eputamise jaoks ja kõik. Seeriamudelid on sama sõnnik mis enne.
Isegi Venemaal on juba taibatud, et kasutatud Daf/Volvo/Mercedes/... on töökindlam ja parem valik kui miski Kamaz. Lääne veoki roolis tunned ennast inimese, mitte masina orjana.
Kurvastada selle üle, et siin Kamaz'e ei müüda? Ma olen pigem selle üle õnnelik.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vene uuema tehnika puhul on asi alati hinnas. Venelase kirovetse alias terrion toodi eestisse müügiks flintkaubanduse poolt. Kuid ühtegi ei ostetud, sest hinda küsiti samapalju kui lääne masina eest. Eks sama ole ka maz ja kamaz puhul, hind nii soolane, et ei tasu ära. Tuuakse veel sisse uaz autosid, need mida registreerida ei saa olid 160 000eek vanas rahas ja registreeritavad ja euronõuetele vastavad autod maksid alates 250 000eek+km Selle sama raha eest saab juba kindlama kvaliteediga lääne masina. Bellaruss traktoreid tuuakse- euronõuetele mitte vastavad masinad olen näinud müügis alates 140 000eesti vana raha ja nõuetele vastavad euro3 mootoriga on 40000euro ehk siis senna 600 000 kanti. Selle summa eest saab juba lääne masinaid ka samas võimsus klassis. Eks kamaz ja maz tüürivad ka senna uue volvo hinna piirile küllalt lähedal
Asjas on mõni teine vigur veel peale ausa eesti ärimehe saamahimu.
Heakene küll, ostes MAZ tüüpi veoauto saab ilmselt MANi või Merzedese kaks põlvkonda vana mudeli Mazi kestas.
Kamazi puhul ilmselt ei tea, mida täpselt saad. (Reedel, esmaspäeval ja kuu esimesel nädalal tehtud autot osta ei taha)
Tore on ka see ,et uutel Kamazidel on kõigil peal tahhograaf.....kahjuks veel see, mis ketast kraabib. Eestis ja ELis peab alates 2004 tehasest väljunud autodel olema elektrooniline
huvitav, miks alati autot lahti võttes ja kokku tagasi pannes nii palju juppe üle jääb...?
pole just tsiviilkasutuses olev veok, kuid minu arvates parim mis kunagi valmistatud. kui selle saaks osta, poleks eestis enam kohta kuhu sõita ei saaks. neid on 3 osa.
et minu jutt rohkem teemasse läheks, siis natuke ekstreemsust venemaa veokite igapäeva töös.
[/php]
Internetist leidsin eriti haruldase poolroomik GAZ-53 .Ei tea kas see on üldse tehasetoodang või on nutikad meistrimehed ise traktori roomikuosa veokile külge kombineerinud.
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.