Kabiin on tõesti paras kuldnokapuur, aga ülejäänud osas pole t40 nii saast midagi. Miks lisaks reversile tagurpidikäik. Ei pea just eriline geenius olema et aimata mis juhtub reversiga raskemat tööd tehes. Vedu üle topelt võllide, nõrk. Selleks puhuks raskema lükke ja töö jaoks siis tagurpidi käik, mitte läbi reversi.
Pidurid? Jah kui vaja tõesti vahetada siis tuleb enamus masinatel pool peldikut pealt ära kakkuda, aga lihtsaks regullimiseks kenasti avad olemas..Jagaja juurde pääseb ka täitsa kenasti, russil ja jumzil pole ka asi üldse parem
Siduri vahetus? Mis seal keerulist, masin pooleks nagu iga teinegi, pole mingit probleemi.
Rooliga pole mingit probleemi, ka kõige madalamatel pööretel tuksude toimib kõik kenasti, pane norm pump peale ja regulli klapp ära.
Jõuvõtuvõlli saab korras masinal ilma sidurita ka kenasti välja lükata, lased korraks gaasi maha ja lükkad, ning selleks et sisse lülitada ei pea isegi seima jääma, saad sõidu peal sisse lülitada. Igati fain variant.
T40 varuosad samas hinnaklassis nagu mtz, aga selle vahega et ei lähe neid eriti vaja, muidugi kõik oleneb antud isendist. Ise eelistan vanale 80le igatahes t40, toimib nagu vanamees ja pole talvel veega möllamist, keera ainult nuppu
Aga jumzi vastu ei saa,jumz on kvaliteet
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB