Postitused: 200
Teemad: 0
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Minu teada on Bosch "bränditootja" kes laseb oma logo peale panna ja ise pole kunagi akusid tootnud. Kuna alltöövõtjad varieeruvad, siis ei saa kahjuks midagi kindlat öelda.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
üldjuhul talutavad akud, veidi ülepakutud hindadega.
kuskilt kunagi lugesin, et põhjusmõtteliselt põle akudel suurt vahet.
odav noname teeb sama töö ää, mis kallis margiaku.
ise pruugin vartasid ja sattus nende hulka ka üks, mis poole aastaga ää suri ja garantii alla ei mahtunud. seega väidaks nii, et võid vabalt boschi osta ja sama vabalt ka mistahes muud marki aku.
Postitused: 730
Teemad: 323
Liitus: Feb 2006
Maine:
7
Mulle toodi koju kätte asenduseks uus boschi aku, vana oli poole aastaga surnud ja voolu sisse ei võtnud. Uue aku garantii algas uuesti mulle kättetoimetamise päevast. Tegu siis bosch silver 100 ah akuga. Siiani rahul.
Asja käsitlus, nende poolne suhtlus, kättetoimetamine läbi edasimüünud firma : Kõik oli tasemel. Kui mõnda uut akut oma autole veel ostan, siis kindlasti Bosch.
Vahetus toimus alla 1 nädala. Ei mingit venitamist.
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Postitused: 356
Teemad: 31
Liitus: Dec 2007
Maine:
8
Tean et, Boschi (ei mäleta ah) autoaku teenis kunagi minu vanal liikuril 5 suve ja talve ainsagi tõrketa, kuni see profülaktika mõttes sai väljavahetatud. Olen üldiselt Boschi toodangu pooldaja, olgugi, et nagu mainitud, on tegu firmaga, mille toodangut koostavad sageli alltöövõtjad, pole täheldanud olulisi kvaliteediprobleeme ega tõrkeid.
Postitused: 5,355
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
74
Varta aku puhul oli näha,et peale 5 aastat hakkas kest murenema(valge hele korpus,mis õrnalt läbi paistab),ei saanud enam sangadest tõsta,kuna murdusid ära. Külmaga eriti hullusti. Viga kindlasti selles,et päike paistab peale....Eriti hull oli see aku,mis kombaini lae peal seisis. Boschi akuni pole veel jõudnud,tuleb ennem teised läbi pidada.
Postitused: 5,832
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Boschil võib küll kasutada alltöövõtjaid, aga firma suurus ning renomee tähendab ka seda, et kvaliteedikontroll alltöövõtjate juures on range. Saasta ei saa lihtsalt toota, mainele teeb see meeletut kahju.
See, et kohalikud edasimüüjad garantiide aktsepteerimisest keelduvad, on kahe otsaga asi. Esiteks mängivad nad ise lolli selleks, et oma kahjusid minimiseerida, teisalt on probleem ka akutarbijate endi rumalustes. Esivanemast elektriku kõrval näen ma väga sageli lugusid sellest, kuidas akud pauguga lühisesse lastakse, miinused ja plussid segamini aetakse või akud lihtsalt maha pillatakse. Ärapõlenud klemmidest ma üldse ei räägigi.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 251
Teemad: 49
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
Aastaid tagasi oli au pidada Boschi akut. Erinevatel autodel( Datsun, Opel Rekord, Ford Mondeo) kestis ta täpselt 9 aastat. Ei mingeid probleeme. Marki täpselt enam ei mäleta, aga värvilt oli must. Otsa lõppes ta kuidagi järsku, ei mingit jõu-jõud käivitamisel, vaid ühel hetkel oli vool konkreetselt otsas ja laadimisele enam ei allunud. Maksis ta muidugi tunduvalt rohkem kui teised akud.
Terv.Jaanus
Postitused: 453
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Ma olen kasutanud mitmeid erinevaid akusid. Põhiline probleem on olnud akuplaatide ära laugnemine, mille tagajärjel aku pott ei tööta enam. Vaikselt hakkab pinge langema ja mingi hetk enam masin käima ei lähe. Tavaliselt läheb tuksi 1-2 potti ,kui enam käivitada ei saa. Sellised akud peavad tavaliselt vastu täpselt garantii kuigi kui hoolikalt kontrollida ,siis võib ühe poti rikke juba avrem tuvastada. Tavaliselt keegi ei kontrolli ja sõita saab ikka umbes garantii aja lõpuni. Mõnes partiis juhtub ka olema akusid ,mille plaadid on väga tugevad ja olenevalt ka kasutamisest (vähene raputamine ja korralik laadimine ) sellest tulenevalt kestavad need üksikud akud palju kauem. Mul näiteks üks aku sõidab veel aastast 2006 kuigi tegu on täiesti odava 700 eeki maksnud akuga. Sellest tulenevalt pole mõtet liialt suure mahtuvusega akut osta. Kui see nii kui nii 2-3 aastat kestab ,siis vahet pole ,kui suur aku on. Hästi kaua kestavad ka geel akud (USA akud) pmst on tegu kuivade akudega ja annavad väga suurt käivitusvoolu. Mahtuvused väga suured pole aga eluiga on kordades kauem, kui tavalisel happe akul. Lisaks sellele pole talvel kuivakul madalast temperatuurist tulenevalt nii suurt mahtuvuse kadu.
Postitused: 3,503
Teemad: 25
Liitus: Dec 2002
Maine:
38
Diisli peal 10 aastat on küll üsna kõva sõna.
Mul omal oli üks Varta, ostetud Mai 2001. Enamiku oma elust elas Ford Mondeo peal (bensukas), möödunud talvel jäi nõrgaks, kuna antud autot enam igapäevaselt ei kasutatud. Tõstsin ta siis oma Cherokee peale, kestis kuni augustini. Kui masin mitu päeva seisis, siis mõnikord jäi veidi nõrgaks. Samas kevadtormi ajal seisis 2 nädalat ja läks paugust käima. Auto ise ka muidugi vapper, korra näitas aku testri järgi 7,8V kuid see ei seganud käivitumist.
Aga ühel augustikuu päeval, sõidust tulles pärast lühikest pausi polnud autos enam voolupoegagi. Tester näitas akupingeks 12,6V. Kuna otseühendatud tulepirni see enam süüdata ei suutnud, siis jäätmekäitlusse ta läks...
Postitused: 1,157
Teemad: 245
Liitus: Jan 2003
Maine:
8
Mersul on minul Boschi aku aastast 2002. Kestab siiani.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.
Postitused: 25
Teemad: 32
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
VÄGA HEA AKU!!!!!!!!AINULT POSITIIVSED KOGEMUSED!!!!!!!!!