09-10-2011, 22:01 PM
Asi nimelt selles et mulle on kätte sattunud kahte tüüpi õli ...ja seda koguses milline teatud asjaolude kokkusattumisel võiks vabastada ikka päris mõneks ajaks oma autodele mootoriõli ostmisest ....kui vabastab
Nimelt on tegemist Shelli õlidega Gadinia 30 ja Rimula NX.
Gadinia 30 on kirjade järgi keskmise ja kõrgete pööterega diiselmootoritele ja Rimula gaasitoitega mootoritele (võrreldav bensiinimootoriga). Küsisin esindusest ja sain sealt kogu spetsifikatsiooni ...seejuures teatati et ei üks ega teine sobi kasutuseks tavalistes diiselautodes kuna väidetavalt on need õlid loodud töötama soojades tingimustes (st. talvel kipub see õli (Gadinia) paksuks minema) Täpsemalt aga midagi ei selgitatud.
Kas siin oleks kedagi kes aga selle väidetava sobimatuse mulle, harimatule, pulkadeks lahti seletab ....või siis lükkab ümber ja valgustab millistel asjaoludel neid ikkagi kasutada võiks. kui vaja siis võin sellise resultatiivse konsultatsiooni eest ka mingit hüvitust pakkuda. Kui krõbisev ei meelita võin pakkuda näiteks ekskursiooni meie riigi kõige suuremasse ja mitmekülgsemasse tehnika eramuuseumi.
Nimelt on tegemist Shelli õlidega Gadinia 30 ja Rimula NX.
Gadinia 30 on kirjade järgi keskmise ja kõrgete pööterega diiselmootoritele ja Rimula gaasitoitega mootoritele (võrreldav bensiinimootoriga). Küsisin esindusest ja sain sealt kogu spetsifikatsiooni ...seejuures teatati et ei üks ega teine sobi kasutuseks tavalistes diiselautodes kuna väidetavalt on need õlid loodud töötama soojades tingimustes (st. talvel kipub see õli (Gadinia) paksuks minema) Täpsemalt aga midagi ei selgitatud.
Kas siin oleks kedagi kes aga selle väidetava sobimatuse mulle, harimatule, pulkadeks lahti seletab ....või siis lükkab ümber ja valgustab millistel asjaoludel neid ikkagi kasutada võiks. kui vaja siis võin sellise resultatiivse konsultatsiooni eest ka mingit hüvitust pakkuda. Kui krõbisev ei meelita võin pakkuda näiteks ekskursiooni meie riigi kõige suuremasse ja mitmekülgsemasse tehnika eramuuseumi.