probleem vw vento piduritega.
#1

Nimelt on teema pealkirjas mainitud auto piduritega kummaline anomaalia.( selguse huvides võib ära mainida, et tegu on diiselmootoriga autoga ja puudub abs). Pidurites oleks nagu õhk sees. Pidurid tekivad alles peale niiöelda pumpamist. Kui paar korda vajutada on enam-vähem ok. Esimest korda vajutades rakenduvad ainult tagapidurid ja sedagi mitte väga efektiivselt.
Piduriõli ära ei kao seega leke süsteemis tundub olevat välistatud. Samas õhk süsteemis ei tundu ka reaalne sest, et pole midagi lahti kiskunud ja kuidas ta sinna muidu võiks saada?
Andke ideid.
Vasta
#2

Tundub nagu piduri peasilindri mansetid laseks nn läbi st õli jookseb surumisel mansetist mööda,pakun vähemalt nii.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#3

Hakatuseks proovi pidurid ära õhutada - nii loogikavastane kui see ka tundub. Kas käsipidur võtab tagapidurid kinni?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#4

sarnane tunne tekib ka siis kui on rattalaager läbi või on laineliseks kulunud ketastele pandud uued klotsid ... nagu vajuks läbi samas nagu peaks.
piduri kolvid liiguvad?liugurid on vabad ?
Vasta
#5

Kuidas üldse Vento / Golf 3 pidurid lahendatud ? Kas seal ka 2 diagonaali?
Käisin proovisin, et ilma pumpamata vajutades tundus, et pidurdas (väga õrnalt - põhjas pedaaliga) esimene vasak ja tagumine parem (aga see võis ka nii tunduda)
Kusjuures uusi klotse pole pannud, pole ka näppinud seal midagi pidurites. Ainuke asi oli et ühes tagumies trumlis oli lahti mingi vedru ja aeg ajalt krigises (pidurdades jäi vait) Lasin viimati õlivahetusega koos selle vedru ka vahetada (ei tea ise milline vedru see oli kuna polnud auto ligi töö tegemise ajal)

Käsipidur töötab aga kõrgemalt kui varem. Rattalaager tavaliselt minu volkswagenitel on hakanud enne otsi andmist koledat häält tegema - nii esimene kui tagumine nii et seda ei tahaks kahtlustada.
Vasta
#6

(12-10-2011, 00:00 AM)stennadi Kirjutas:  pole ka näppinud seal midagi pidurites. Ainuke asi oli et ühes tagumies trumlis oli lahti mingi vedru ja aeg ajalt krigises (pidurdades jäi vait) Lasin viimati õlivahetusega koos selle vedru ka vahetada

Hakkab tulema. Ikka käidi pidurite kallal kuigi ise ei olnud juures. Sellest ka viga, ilmselt õhk sees.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#7

(12-10-2011, 00:00 AM)stennadi Kirjutas:  Kuidas üldse Vento / Golf 3 pidurid lahendatud ? Kas seal ka 2 diagonaali?

Jah. Ja taga on pidurdusjõu regulaator veel vahel. Oli kord sarnane case, kahtlustasime peapumpa, aga selgus, et hoopis ees oli üks hõõrdkate lahti mädanenud. Uued klotsid alla ja sõit jätkus vanamoodi.

Vasta
#8

kusjuures kui seda vedru näpiti siis enne seda see anomaalia juba toimus.
Kahtlustati , et äkki tagumised piduriklotsid liiga kulunud ja seeläbi silindrid käivad liiga pika käiguga , aga klotsid olid sisuliselt uued taga.

Kuna mul tegelikult Tallinnas omal garaazi kasutamise võimalus puudub, siis ehk siit mõni foorumi lugeja tegeleb näiteks igapäevaselt autoremondiga ja tahab selle x-files juhtumiga tegeleda.
Või teate soovitada mõnda remondikohta, mis pisut vanemat autot ära ei pelga.
Vasta
#9

Enda Audil kunagi lasi esimene pidurikate "jalga" peale äkkpidurdust- aga siis oli nagu tavaliselt peale piduriklotsi vahetust. Mõningase pumpamisega olid pidurid olemas.
Ise vaataks esimesed pidurivoolikud üle- äkki voolikud pragunenud ja survega tekivad "õhupallid"?

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#10

Pakun et tagaklotside reguleering on paigast ära ja peale mitmekordset vajutamist hakkavad tagumised enne võtma, kuna klotsid jõuavad trumlitele ligi. Trummelpiduritel on taga autom. reguleering (kiil+vedru) ning arvatavasti on seal midagi paigast ära. Tagatrummlid maha võtta ja seal toimuv hakatuseks üle vaadata.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#11

Kusjuures on olnud selline huvitav anomaalia ka ühe vw caddy ja ühe seat incaga(samad sõidukid sisuliselt). Peale mingi aeg hakkasid pidurid järjest põhja poolt võtma, kuni lõpuks tuli seisma jäämiseks pedaali 2x pumbata... Sai pidurid üle vaadatud ja kõik oli korralik ja toimis. Proovisime õhutada ja õhk sees tagapidurites. Peale õhutamist oli kõik paar nädalat normaalne ja siis hakkas jälle algusest peale.

Nii huvitav kui see ka poleks olnud, oli ühel juhul viga tagumises töösilindris ja teisel juhul tagapidurite koormusregulaatoris. Kusjuures nii töösilinder kui regulaator olid kaitsekummide alt täiesti kuivad. st et ei lekkinud - samas aga õhku sisse vedas kuidagimoodi...

Seega lase esialgu õhutada pidureid ja siis vaatame edasi.

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#12

Kui ongi surveregulaatori viga, siis enda autol viskaks selle välja. Oma 80nel ntks seda pole, ETKA järgi väiksema töösilindriga trummelpiduritel ei käi seda. Vähemalt 80nel. Pakuks et Golfil saab sama teha, eriti kui väiksema kolviga töösilindrid panna.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne