Kuuendal pildil võiks ehk olla DKW F5-F7 salongiarmatuuri paneel. Kui keegi kinnitab ja kui kõik asjad ühest kohast pärit, siis võivad ka teised asjad sama päritoluga olla.
DKW autode küljes ei ole need tükid ilmselt kunagi olnud. Vähemalt mitte tehasest välja sõites. Kindlasti puudub seos nii DKW F5 kui ka DKW F7 sõidukitega. Üleüldse minu teada sakslased enne kibedat kaotust 1945 aastal ei kasutanud ingliskeelseid termineid oma sõidukitel (pean silmas kirjet OFF armatuurlaual)[/align].
(Seda postitust muudeti viimati: 19-10-2011, 19:59 PM ja muutjaks oli valdo.)
Eelviimasel pildil olev käigukastikaas markeeringuga AK4S20 peaks olema sõjaaegse või -eelse Mersu või Horch'i küljest. Usun, et kaasfoorumlane Dad ütleb täpselt, millised mudelid seda kasutasid
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembri lõpuni avatud L.P 11-18
AK 4S20 kast leidis kasutust mitmelgi sõiduvahendil, sama markeeringuga kast käis MB320-el ja "väiksel" Horchil, küll aga ei klapi ülekande arvud kummagagi viimastest.
Minu kätte sattusid need jupid BMW osi taga ajades .Fotodel olevad osad aga ei kuulu mudel 326 le . Väljaarvatud Kappa altvoolu karburaator ,mille kinnitus kollektorile on sarnane Solex karburaatorile kuid näeb oma olemuselt kuidagi vanem ja lihtsam olevat.
Veepumba kohta oletan ,et see võib kuuluda GAZ 67 . Ise pole 67 kapoti alla kahjuks piilunud.
Esimene pilk karburaatorile tõi silme ette õhkpadja regulaatorkraani, see hoob seal küljes on nii massiivne ja ebaloomulikult pikk. Kui pikk peab olema gaasipedaali käik sellel autol, kas roolist põrandani või veel kaugemale? Võimalik, et on hoopis miski pööreteregulaatoriga kohtpaikse mootori küljest, nt. rändkino generaatori mootori küljest.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.