Projekt: PD-1, ehk kuidas dresiinast sõitev saun saab;)
#1
Lightbulb 

Mõte antud vrakk võsast välja tuua ja sõitma panna tekkis juba ammu, aga otstarvet veel ei teadnud. Nüüd siis plaan selline, et kuna alles ainult kere ilma mootori, sildade ja ülekanneteta, siis orginaali pole plaanis taastada, pealegi, raudteed pole ammugi enam. Niisiis alla läheb arvatavasti toyota kaubiku tagasild, esisilla osas mõtlen veel natuke, mootoriks arvatavasti Mercedes Benz´i 5 silindrine ilma turbota diisel koos autom kastiga. Hommikul sai siis kere metsast välja veetud kus ta viimased paarkümmend aastat seisnud oli. Eks kanti maha ja lükati silma alt ära nagu need asjad siis käisid. Õhtuse seisuga oli valmis sebitud ka juba kaks komplekti gaz 51 esiklaase koos raamidega, olemas ka radika võre kuid see ikka väga nirus seisus. Et tuleb siis ratsida siinkohal kui midagi asjalikku ei leia. Rookisin seest kõik allesjäänud polstrid ja vineerid välja, raami seisukord üllatavalt hea.

   
   
   

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#2

Jõudu. Kui vaja siis lakapeal peaaegu uus esivõre (GAZ-51) olemas.Üle.

Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Vasta
#3

ropp töö mis ees seisab... Aga jõudu igatahes!
Vasta
#4

vms... [attachment=37235][attachment=37234][attachment=37233][attachment=37232][attachment=37231][attachment=37230][attachment=37230][attachment=37230][attachment=37236][attachment=37236]                        

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#5

Esisilla peaks ikka tagasillaga võrdse ülekandearvuga tekitama vast. Sestap justnagu suvalised ei sobi.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#6

Kui on soov liikluslegaalne sõiduk tekitada, siis soovitan teisese tegevusena (esimene oli/on idee ja põhikontseptsioon) vestelda ARKi tehnikaekspertidega. Iseehitatud ja/või ümberehitatud sõidukite arvelevõtmisel on nende seisukohad määravad, st nemad ütlevad, mida kuidas ja kus peab tegema ja mida ei tohi teha.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#7

Ma teeks sellele kuudile põhja alla ja siis näiteks Gaz-53 raamile ja peaks olema võimalik vormistada ja kui isu 4x4 siis Gaz-66 sillad ja vahekast ja mootoriks paned mida tahad oleks nagu lihtsam ehitada ja sünniks pärast kasutada ka.
Asjal on iseenesest jumet teatud nüansside pärast seadustes.
Mul tuttav ehitab praegu Dt-75 peale suvilat ikka palkidest ja puha.
Vasta
#8

Peale arki ekpspertidega vestlemist kaob igasugune loov mõtteviis ja hakkad selle asemel näpuga norme taga ajama, peale kõigide vajalike kaitseraudade ja tulede vilede paigaldamist pole masin enam maastikusuutlik, samahästi võik tõesti kohe veoauto raami alla lükata ja selle kere peale tõsta. Aga kuhu jääb siis unikaalsus ja ainulaadsus... Sellele raudtee sõidukile nagunii vastavat sertivikaati pole ealses väljastatud et sellega teel sõita võiks. See selleks. 66 sillad on toredad asjad küll aga tagasillaks on mul palju parem isend, küll ette ka midagi välja mõtleb. Kui tahtmist mul peaks tulema teda kunagi arvele võtta(milles ma väga kahtlen) siin teen seda omavalmistatud väiketraktorina. Peale arvevõtmist saab kiiremad käigud ka kasutusele võtta ju WinkBig Grin

Loovalt asjale lähenedes jääb alles ka nö mängu ilu, mis maksab ka midagi... Wink


E kaarrehvid koos velgedega on ka tagaotsitavaks kuulutatudSmileBig Grin kes teab midagi, andke märkuWink Või sarnaseid...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#9

Seda aparaati on ka selliselt ümber ehitatud:
http://narrow.parovoz.com/newgallery/pg_...?ID=136606
http://railfanclub.spb.ru/photo/displayi...fullsize=1
Kitsa motrissidest on täpsemalt juttu siin:
http://caruzd.chat.ru/autocar.htm
Vasta
#10

Suured tänud Heikile, täitsa huvitav materjal oli, jälle natuke antud masinate ajaloost targem.

Lugupidamisega
Meelis

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#11

Asjad siis sealmaal et sai vähe "BAGI" projekti edasi ehitatud ja nüüd pole enam saunabussi jaoks raami, sildadest rääkimata. Et siis tuleb kaks eri masinat. Aga kuna jõulude ajal aega piisavalt on plaan saunabuss ehitusse võtta, niisiis vaja veoauto raami nagu siin juba eelnevalt soovitati. Pabereid pole vaja, kui on siis veel parem, mootorit, kabiini ja kasti pole ka vaja. Raam ja sillad, ehk ka veljed. Ise mõtlesin gaz 52, kuna need kõige odavamalt kätte saada, kuid sobivad ka muidugi kõik muud isendit. Kes teab kedagi-midagi võib teada anda...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#12

Mõne enamlevinuma lääne pakibussi juppe ei taha sellele alla kruvida? Vene masinate jupid lähvad hinda ja haruldaseks, samas 20-aastaseid lääne masinaid on prügimäed ja romulad täis?
Vasta
#13

Lääne värk kuidagi pehme vene rauaga võrreldes, kuna kasutusele läheks vaid raam ja sillad siis mis nendega ikka juhtub, gaz´i differ naljalt saba ei anna nind esisild on ka neil suht pommikindel. Arvestades seda et palju sa ikka sõidad oma saunabussiga, aasta peale 100km vast tuleb siis selle lagunemise ja varuosade pärast ei muretseBig Grin Ja neid jagub lastele ja lastelastele... pealegi pole ühtegi kongreetset toonorit ka silmapiiril, kui oleks siis isegi mõtleks selle pealeWink Mootoriks läheb mercedese toodang, sellega ei tohiks probleeme tullaBig Grin


'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#14

Video sellest milline ta kunagi algselt olla võisWink
http://www.youtube.com/watch?v=vEFELvkr2...re=related

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#15

Sai siis täna alusraam sebitud, algselt oli siis liikuv töökoda gaz 52/53? baasil kuid see sai kuusakoskis enne koju toomist maha tõstetud. Väljas suht vilu, muidu tegeleks raami puhastamisega, garaasis ei tahaks väga tolmutadaBig Grin

Paar pilti ka siis toorikust.

       

Kabiin vaja veel maha lükata...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#16

Sai siis vähe müratud täna, gaz'i raam üleliigsest puhtaks lõigatud ja dresiina raamile peale tõstetud...

Üks pilt räägib rohkem kui tuhat sõna nagu öeldakse...

       

LeiliruumBig Grin
   
Tõstetööd uunikutega    

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#17

(02-03-2012, 12:37 PM)mellpoiss Kirjutas:  Meestel märk maha pandud!Big Grin
http://eestielu.delfi.ee/eesti/vorumaa/v...d=64009535

Vaatasin ka ükspäev seda, tõmbas kriipsu kõrvuni koheWink Igati asjalikud aferistid, oleks selliseid elukooli insenere rohkem me maalWink



Eestlased ikka saunarahvasWink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#18

Kujutan ette seletuskirju politseile.
"Olin just sauna minemas kui politsei kinni pidas..."
"Tulin just leiliruumist kui puhuma pandi..."
Peatamisel kontrollitakse ilmselt ka erimärgistatud küttepuude kasutamist ja saadetakse ülevaatusepunkti ahjule tahmatesti tegema! Big Grin

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#19

Huvitav, mis kategooria lube nõutakse ja kas kohustuslik on turvavöö või kiiver, ehk mõlemad?

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#20

Kontrollitav lisavarustus on viht, kibu, seep ja rätik. Ahjuroobil on nõutav CE märgistus. Leiliviskamiskulp peab olema taadeldud ja plommitud. Igaks juhuks peab kaasas olema varu-pesukauss ja juurdevalamiseks mõned õlled. Külma ilmaga hõlbustab saunarahva käivitumist pudel kõrge oktaanarvuga vedelikku. Wink

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne