Postitused: 356
Teemad: 31
Liitus: Dec 2007
Maine:
8
Heas komplektsuses isend, midagi valet nendelt piltidelt justkui silma ei hakka.
Postitused: 86
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
2
Tere mehed.Hea materjal taastamiseks.Ainus asi,mis silma jäi oli alumine ketikaitse,aga see nii lihtne järele teha.Jõudu.Jaan Tsiklitallist.
Katsuge olla...
Postitused: 20
Teemad: 5
Liitus: Oct 2007
Maine:
1
Kas sellel mudelil oli aku ka või mitte?
Postitused: 5,044
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
161
See aku olemasolu küsimus on "keskmise mõistusega" inimese jaoks raske. Sellest tulenevalt ei oska ka mina midagi konkreetset kosta, igatahes vahelduv - voolu generaatori olemasolu ei välista aku kasutamist. Aku olemasolu kasuks räägib punane kontroll - lamp esilaternas ja ilmselt on laterna kopsikus peidus ka seleenalaldi, mis peaks vahelduvvoolu alaldama aku jaoks. Ja kas signaal on alalis- või vahelduvpingel töötav. Aku vastu räägib nagu alati selle kinnitusaluse puudumine ja akujuhtmeid ka vist ei ole küljes/alles?
Seda teemat on foorumis käsitletud seoses esimese seeria M1M - dega.
Postitused: 21
Teemad: 4
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Vaadates neid pilte pakun, et tegu on alalisvoolu ja akut omava motikaga. Mulle jäid silma kolm detaili, mis vihjavad alalisvoolule. Esiteks kontroll-lamp esitules, signaal (C-23 või C-35, mõlemal juhul alalisvoolu signaal) ja geneka poolse kaane kuju, mis on eest natuke teravama kujuga.
Tarts
Meeldib sõita 19''-ga
Postitused: 5,044
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
161
Eks see lugu ole jah nii, et millalgi 1954 tuli minski M1A -del kasutusele vahelduvvoolu generaator G38 mille üks mähis toitis süütesüsteemi, teine läbi esilaterna kopsikus oleva seleenalaldi ja laadimisvoolu piirava drosseli laadis akut. Signaal oli tõesti alalisvoolu oma ja aku oli kõigil M1A-del ning ka esimese seeria M1M-idel, seega ka selle teema aparaadil pidi see algselt olema.