Postitused: 148
Teemad: 8
Liitus: Jun 2003
Maine:
0
Ok!
Võtab kohe sõnatuks:yes
Vene Masin: Ehtne Ja Hää
www.ladaklubi.ee
Postitused: 148
Teemad: 8
Liitus: Jun 2003
Maine:
0
Kui noorelt/vanalt sa siis tziklitega alustasid?
:???
Vene Masin: Ehtne Ja Hää
www.ladaklubi.ee
[quote]Niimoodi kirjutas: Erka
Kui noorelt/vanalt sa siis tziklitega alustasid?
esimene tzikel oli 175 siis olin 11a. aga enne seda olid punnad
Selliste ilmadega võib algajal päris huvitav olla, kuid masin peaks kindlalt laibaraudadega olema.
Postitused: 148
Teemad: 8
Liitus: Jun 2003
Maine:
0
Seda muidugi. Tahaks ise ka , et masinal olex laibakad küljes...
Minsk ju iseenesest raske masin jne...:yes
Vene Masin: Ehtne Ja Hää
www.ladaklubi.ee
Postitused: 96
Teemad: 6
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
selle jala allajäämise kohta on minul juhtunud selline lugu, et kevadel kui peale suurt sula oli miinuses ja hakkasin masinat varju alla manööverdama ja kui antsin vaikselt tuure õue peal siis libises tsikkel ja libises ka mahatoetatud jalg ja kui tsikkel külili vajus siis jalg jäi täpselt nurka mis tekib siis kui tsikkel toetub lenksu otsaga vastu maad ja tsikli külg ei ole täielikult vastu maapinda, tegelikult suhteliselt raske seletada, aga kui tsikkle külili on siis peaks igaüks aru saama milline ja kus see nurk on.
Ainult loll teab seda, mida ise näinud ei ole.
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
ega selle laibakaga nii lihtne ka pole. valida on kahe variandi vahel:
kas teha väga jäik kinnitus või siis mitte.
esimesel juhul võib küll jala päästa, aga sikli raami võib ka nii totaalselt kõveraks väänata, et pole enam miskit teha. samuti kui laibaka kinnitus on ühendatud nt mootorikinnitusega, siis võib karterivalust ka tükke lennata. see aga tähendab jällegi hulga lisatööd.
teisel juhul töötab ta nö põrkesummutajana. see tähendab, et esimese matsu võtab vastu ja siis annab järgi. kurb, kui jalga ei jõua alt ära võtta, aga raami väänab vähem. muidugi võtavad siis libisemiskoormuse endale muud detailid, mis ju ka vist eriti hea pole. tulebki siis väike valik teha. ilmselt on parim lahendus kuskil seal vahepeal...
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Ma eelistaks seda esimest - tugevamat varianti. Ma võin selle tsikli uue ka osta, peaasi,et jalg terve.
Mul tuli kunagi üks Lada vasakut pööret tehes ette. Toimus ripsamisi laupkokkupõrge. Minu IZ jupiteri laibaraud pani talle esitule sisse. Selle aja sees kui laibakat kõveraks väänati lendasin mina suure aeglustuse tõttu üle sarvede minema. Pärast oli laibaks vastu motika külge, karter katki, raam keere, käigukangi ja käimalööma vänta poldki enam ja jalatugi oli kõver. Olen mõtelnud selle peale, kui mul poleks laibakat olnud. Laks oleks tulnud otse põlve sisse. Kes teab oleks ehk ratastooli mees. Tookord aga pääsesin tugevate põrutustega. Maandusin ju otse asfaldil. Kondid kõik terved aga liigutada ei saand teise päeva üldse.
Postitused: 35
Teemad: 2
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
soovitan mõnda iz planetat 1-5,hea
odav lollikindel ja enamus kulujuppe on
laialt liikumas.
mis jauks sa seda ratast tahad, ja kui vana sa oled ja palju jõudu on???
kui olen mingi 14a tatt siis sul tekkib sul n2iteks izi kinni hoidmisega raskusi
voh nii
Postitused: 389
Teemad: 55
Liitus: Apr 2003
Maine:
0
ja mina sõitsin 14 aastaselt juba izhiga ka ning pold erilist probleemi...