Mure MF-70 ga.
#1

Tere. Lugu nii,et sai ostetud MF-70 mis alul u.2 kuud käivitus ja töötas mingite tõrgeteta. Paraku ühel heal palaval päeval,heina niitmise(muru) ajal sai korraks umbes 30min seisma jäätud ja oligi kööga temaga. Ei oska öelda mis tasse küll sisse võis minna. Kui alul käivitad siis läheb korraks käima,no nii mõneks pikaks sekundiks.Siis sureb välja ja kui uuesti tõmbad on silmini täis.Säde on selline ,et tapab pool küla maha,on ka erinevaid küünlaid proovitud ja tulemus pea alati samane. Karbuss ka mitmed korrad ja mitmed mehed laiali kiskund ja ää puhastanud,millega iganes.Aga veale pihta ei ole saanud.Ise ma paraku eriline mootorimees kahjuks ei ole(kindlasti kunagi saan).Häda veel selles ,et viimane remontija üritas hooratast kätte saada ja peksis vist meisliga mingi poldi puru(mis arvatavalt mähist hoiab) nüüd see seal sees ,kätte ei saa ja tuleb vist täitsa lahti kista!? Asun ise pärnumaal ja kui leiduks meister kes oskaks asjale elukese(mitte kuvaldaga) sisse puhuda teeks temaga kaupa remondi asjus.Pole enesel na võimalusi,aega ega ka teadmisi. Vaja läheks seda massinat jälle vast kevadel kui rohi vohama hakkab. Või kui pole meistrit siis prooviks isi aga ootaks soovitusi neilt kellel selle massinaga on kogemusi. Raudpats.
Vasta
#2

Ise pole MF-i mootoriga kokku puutunud aga eks nad ole kõik ühesugused. Hooratas proovi ikka kätte saada kuna see polt võib seal palju jama korraldada. Täistõmbamine viitab karbussi probleemile. Kus pärnumaal asud? Cool
Vasta
#3

Vändra kandis.
Vasta
#4

Tere!

Ei ole küll MF-70 mootorit kunagi näppinud, näinud vist olen paar korda.
Endal MB-2 motoblokk. Sai suvel maasikapeenart freesitud ning garaazi aetud. Seisis kuukese võibolla ka rohkem ja kui käru taha valmis sai, et prooviks ka käruga sõita siis kurivaim enam käima ei läinud. Korra tortsatas ja siis suri välja ning küünal märg. Jäi asi soiku... nüüd paar nädalat tagasi oli mõte ikka käima ajada ning sai natuke nuputatud, et mis küll viga võiks olla, oli ju ometigi enne igati korras riistapuu. Ujutasid korralikult karburaatori ära ja käis.
Tuli välja, et viga oli selles et, mootori katte all, kus on ka sundjahutus ning käimatõmbamis mehhanism(vabandan kui mõnda asja vale nimega nimetan) on ka väike metallist ribake. Nimetagem siis teda lihtsalt rattaks... Sealt pealt tuli siis süütejaoks moment millal sädet peaks andma. See jupike metalli oli garaazis ära oksüdeerinud. Natuke liivapaberit ning käis ta jälle nagu Seiko kell. Ülejäänud ratas siis mingist muust materjalist.
Eks teadja mehed parandavad minu teksti vajadusel...
Äkki on abi sellest probleemist ja minu lahendusest...

Parimat,
Maukar

ZAZ965A 1968
Vasta
#5

Saan aru, et tegemist kahetaktilise isendiga?
Hooratas peaks maha käima spets tõmmitsaga, mille väliskeere läheb hooratta südamiku sisekeermesse. Võib olla aastate saasta täis ja märkamatu esmapilgul.
Igasugused muud nipid selle hooratta eemaldamiseks kuuluvad valdkonda-vene rulett(ühe tühja "padrunipesaga").
Kui tõmmitsat pole, aga keere hoorattas alles, siis parim vahend selle maha saamiseks on treial, kes sinna sobiva tõmmitsa valmistab.
Kui keeret pole enam elavate killas, siis olen selle maha saanud kempi keevituse abiga. Põhimõtteliselt keevitasin hooratta terassüdamiku(ainult südamik, ülejäänu alumiinium) külge sobiva läbimõõduga toru, mille teise otsa sobiva metallijupi koos mutriga, millest poldiga siis väntvõllile survet avaldada saab. Kaks hooratast nii maha saanud. Pärast relaga keevituse punktid lahti ja tehtud.
Muidugi peab keevitust kasutama mõistusega, kui hooratast veel plaanis kasutada.
Kui sama hooratas vaja tagasi panna, siis olen teinud hooratta ringi pisut.
Needsamad poldid, millest üks ilmselt katki, olen vahetanud pisut pikemate, tugevamate ja jämedamate(oli vist M8-le) sisekuuskandiga(poldi pead õhemaks käianud, et vastu magneetot käima ei hakkaks) poltide vastu. Augud ka läbi puurinud muidugi Ja nüüd keeran vajadusel nende pikemate poltide otsa pikad nn"jätkumutrid", mille külge saan pm isetehtud tõmmitsa kinnitada. Proovitud, töötab.
Kas ujuki nõel peab? Endal olnud sarnane probleem, käivitus ainult pärast kolvi aluse ruumi tuulutamist(mootori all miski 14mm võtmele või miskit sarnast punn, mille ära keeramisel sinna sattunud kütus alt välja voolab), ja sedagi lühikeseks ajaks.
Vasta
#6

kevituse poole pealt ...et 1 punkt korralikku keevitust kannatab üle tonni otse tõmmet...murdmisele on keevitus HABRAS....

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#7

Esmasel vaatusel on tuvastatud ,et see keere on täitsa olemas veel.Aga hetkel pole vastavat treialit võtta ja masina linna tassimine ka selleks puhuks na keeruline.Oleks miski mees olemas kellel aega ja tahtmist sellega tegeleda tooks kohale ja siis vaataks mis ja kuidas. See mees võiks elada kusagil pärnumaal või selle lähi ümbruses.Kuna ma arvatavalt harjumaale nii pea ei satu siis keeruline sinna see massin saada. Esialgu ma ise seda kõhkuma veel ei hakka kuna enamuses tööriistu puudu.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne