Postitused: 81
Teemad: 16
Liitus: May 2011
Maine:
1
20-11-2011, 01:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-07-2012, 09:30 AM ja muutjaks oli
stennu12.)
Tervist!
Sai siis alustatud kolmerattalise ehitusega.
Raam tuleb omavalmistatud, esimene pool rolleri oma ning tagumine pool täiesti oma kätetöö. Hetkel siis nii palju tehtud, et masinal vajalikud jupid välja otsitud ning vaikselt uuritud, et mis edasi.
Täna sai sugulaselt keevitust laenatud ning homme üritan raami kokku keevitada, siis tuleb tegema hakata tagumist silda, mis minu meelest see kõige keerulisem.
Mootori poole pealt nii palju, et mul pole veel õrna aimu ka, millist kasutama hakkan. Plaanisin nii Iz'i kui ka mõne ATV mootorit. ATV mootor oleks selle poolest hea, et siis saaks tagurpidi käigu ka. Iz'i mootoriga oleks aga lihtsam ning odavam tegeleda.
Pilte saate homme kui olen raami ära keevitanud.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
Tee kõvem raam ja pane zapiku mootor koos käigukastiga! See on suht kerge, kompaktne ja differ käigukastis juba olemas. Või otsid romulast mõne lääne miniauto vastavad agregaadid. Renault 5 näituseks. Sellel oli ikka imeväike mootor.
Kui soovid siiski väikse ja kerge lahenduse juurde jääda, võid alati kasutada Muraveid. See ju valmis asi peaaegu ja liigub neid aeg-ajalt siingi foorumis.
Mu vennapoeg tegi mul kuuri all vedelevast poolikust Muraveist omale midagi trike taolist, autorattad taga, ja kärutas siis sellega aias ringi. Vennapoeg nüüd juba suur mees ja Muraveil põhinev hirmus aparaat lugupeetud ksf! V6sa omanduses.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(20-11-2011, 16:31 PM)stennu12 Kirjutas: NB: Täna keevitasin pmts esimest korda.
Kõik on kunagi esimest korda keevitanud. Tuli meelde enda esimene kord... Õue peal lendasid ainult n.n. "kvaliteetsõnad"!
Oli laenuks eriti kehv vv keevitus ja peaaegu läbipaistmatu, käeshoitav mask. Keevitasin oma äsjaomandatud kärule raamitugevdusi. Kummaline küll, aga tulemus teenib siiamaani.
Pole tähtis, kui vägev riistapuu sul tuleb. Kõige tähtsam on see, mida sa tegemise käigus õpid. Edu!
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 1,344
Teemad: 21
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
julge mees, kui sellise saia otsa julged istuda.
Ei tea, miks vabrikud sellise lahenusena esiharki tagumise otsa külge ei liimi?
Postitused: 670
Teemad: 33
Liitus: Mar 2004
Maine:
1
Minev kaup mitut masti pisivõrride aretamiseks olid vene ajal tõukeratta raamid. Keevitati roolikannu otsa kõrgune torudest kast peale ja selle peale sobitati iste, vahele pandi mootor ja paak. Sõitis titeka ratastel, millele M-i kodarad pandi. Ise nägin sellist külgkorviga varianti, mis oli eriti sünge, meenutades natuke tolle aja ringraja külgkorvi minivarianti.
Postitused: 1,225
Teemad: 48
Liitus: Sep 2010
Maine:
6
hmm... pole just exact teemasse.. aga minu esimene isetehtud sõiduriist oligi see tõukeratta ja tavalise ukraina ning punnvõrri sümbioos. Tagaratas oli treitud veljega. Mööda heinamaad lasksin ikke mehise hooga, tippkiirus oli küll väike aga mätaste vahel ratsutamiseks täiesti piisav. Lõbu jäi kahjuks üürikeseks, sest kellegi
abil "läks kuurist jalutama"...
Edu ehitamisel!
Postitused: 4,428
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
48
Kompressoriga pumpamisel piisab mõnikord vastu maad löömisest. Kui käsipumbaga, siis ainus tee on vedada piki rehvi tugevam nöör ja mingi pulgaga keerutades hakata seda pingutama kuni rehv oma kohale istub. Alles siis tasub käsitsi pumbata. Muidugi, sisekumm kõige lihtsam variant.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
viimses hädas võib alati kuskile töökotta minna ja kahuriga kummi veljele lasta.
Postitused: 805
Teemad: 47
Liitus: Jan 2003
Maine:
1
Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...