23-01-2012, 11:35 AM
tere taas,see jah iz-i karp ja eelmine nädal ma omanikuga isegi vestlesin,aga soov oleks just K-55 originaal karpi.
(23-01-2012, 11:35 AM)näkisepp Kirjutas: tere taas,see jah iz-i karp ja eelmine nädal ma omanikuga isegi vestlesin,aga soov oleks just K-55 originaal karpi.
(23-01-2012, 12:10 PM)mellpoiss Kirjutas:(22-01-2012, 23:37 PM)näkisepp Kirjutas:
No ei saa mitte vaiki olla.
Pilti vaadates, on näha hulk vaeva mis nähtud, aga....?
Seppadest on mul ikka kuvand kui meestest kes asju "lõdvaga" ei tee.
Ratas lammutatakse ikka molekulideks ja igale vidinale antakse uus oma pinnakate, hetkel jääb mulje nagu plaanitaks lihtsalt värv "selga lasta"?
(23-01-2012, 16:58 PM)Aspelund Kirjutas: See K-125 mootor tundub olevat veidi mootorisporti nuusutanud jõuallikas. Kas aknad silindri all on lihvi saanud? Väntvõlli poolte vahelt karteri mahtu vähendavat alumiiniumrõngast paistab?see mootor jah on tulnud 60-ndatel ENSV-s kardisõidus teisele kohale,sain seda ka alles täna teada,sõitja oli Endel Niilson.
A.
Tsitaat:Esimesed süütekarbid olid märgistatud VIISNURGAGA,aga vaevalt neid enam liigub ,tulebki panna vist saturni märgiga karp.
(24-01-2012, 10:00 AM)näkisepp Kirjutas: tere homikut,seda viisnurgaga karbi kasutamist 125 m3-l kuulsin ma ühelt asjatundjalt,aga oskab keegi kommenteerida mis aastast kadusid viisnurkse märgiga karbid,võibolla originaalis oligi K-55 saturnimärgiga.Samas otsin mootori K-55 süütepoolset kaant kuhu ka spido-ajam külge käis,kujult oleks ta nagu K-175 sarnane.
(24-01-2012, 10:00 AM)näkisepp Kirjutas: tere homikut,seda viisnurgaga karbi kasutamist 125 m3-l kuulsin ma ühelt asjatundjalt,aga oskab keegi kommenteerida mis aastast kadusid viisnurkse märgiga karbid,võibolla originaalis oligi K-55 saturnimärgiga.Samas otsin mootori K-55 süütepoolset kaant kuhu ka spido-ajam külge käis,kujult oleks ta nagu K-175 sarnane.
(24-01-2012, 14:57 PM)näkisepp Kirjutas: juba olen ka 2 gr targem,homme lähen linna ja saan Tonyga kokku,konsulteerin temaga,aga milleks soolhapet lahjendada-ma tahan 100% roostest lahti saada,mitte 10 %.
(24-01-2012, 15:09 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Sõber,ega 96 piiritust puhtalt ikka kaua ei pane....
Tuleb ikka 45 peale ajada. Saksa ajal oli üldse 32 ne olnud.... Happega sama lugu.... kas see 10 prossa või 32,pole enam palju vahet....