Niimoodi, numbrikleepsud käes, täna õhtul hakkan esimest ringi jagama. See toimub, nagu ikka, Alfredi pubis Rahumäel kell 19-21.
Kuna ka mõlemad rajad on valmis, siis teen ära ka Juhendid. Turistidel pole ju üldse mingit muutust, küll aga sport-klassil nii ajavõtu poolelt kui regulaarsuse poolelt.
Sport-klassi raja kontrollis algusest lõpuni ära isand Sooper koos PilleR'iga ehk nemad see aasta "sporti" teha ei saa. Küll turistitada, kui tahavad (aga samal päeval on kahjuksju ka tipp-sport talveralli Võrus). Võtsin põhimõtteliselt Eesti kogenuimate rahvarallurite, kes enamuse rallidest sõitnud ju puhtal vanatehnikal, näpunäiteid arvesse ja kruvisin hästi pisut regulaarsus-keskmist kõrgemale. Juhul kui ilmad ja teeolud jäävad sarnasteks (ideaalsed-perfektsed teed, kruusateed kordi paremad kui suvel), oleks muidu liiga igav. Kui Ilmataat ralliilma teeb, on põnevus niigi garanteeritud.
Teed, kus koos on nii turistid kui sportklassi masinad, seal on küll kiiruste vahe olemas aga väike. Klassikalistel maailma vanatehnika regulaarsusrallidel on ka kolm keskmise kiiruse klassi samal rajal: vanakesed kuni 45, keskmikud kuni 50 ja nooremapoolsed kuni 55, seega ei midagi uut Päikese all. Klassikalisest keskmisest "kuni 55 km/h" suuremad kiirused on vaid eraldi radadel ja sedagi vaid suurtel (maan)teedel. 69 km/h keskmiseks
maanteelõigul ei tohiks olla liiga kiire. Aga tuleb tuisk...
PS: sport klassil tasub kriitilise pilguga üle vaadata auto helisignaal ja kui originaal on ikka selgelt vilets, siis investeerida pisut võimekamasse pasunasse. Teie asi on ette jäävale turistile enda olemasolust märku anda ja turistide
kohustus esimesel võimalusel tagant tulija (see võib ka teine turist olla) mööda lasta - vasak peegel ja paren suunatuli au sisse! Selleks on turismi regulaarsus ja keskmine kiirus piisavalt madal. Möödasõitmist saab palju olema