(Seda postitust muudeti viimati: 17-11-2011, 15:59 PM ja muutjaks oli argor.)
Selleks talveks natuke nokitsemist VW Caravelle T3 1,6 TD 89a. Eesmärk teha ilus väike suve buss
Kui kellegil peaks mõni selline isend kuskil seisma ja on nõus seda varuosadeks müüma siis oleksin huvitatud. n. istmed, plastikust stanged, käigukangi munakas jne
(Seda postitust muudeti viimati: 02-01-2012, 11:22 AM ja muutjaks oli argor.)
Buss siis tänaseks värvitud ja sisu on korraliku keemilise puhastuse saanud!
Vahetatud siis peotäis puiduri torusid, rattalaagrid,siduri töösilinder,pihustid sai ka mahavõetud,otsad olid korralikud aga surved natuke maas,need nüüd ka ok. Nüüd otsin 5 käigulist käigukasti aga tundub et suht raske leida. Loomulikult kui kellegil peaks kodus kuuri all vedelema selline käigukast siis oleks huvitaud selle ostmisest. 56625858 Argo
http://www.dooker.eu/shop/?kasutatud-detailid,6
kunagi oli ka olemas VW bussi foorum aga kahjuks see hetkel õhtal, omal sarnanae 85a buss igapäevaliikuriks. kas antud kast on bensuka või diisli küljest ei oska kommenteerida
Huvitav, kuhu need Oettinger'i tuunitud bussid, mis 90-ndate alguses Eestis ringi sibasid, kõik on jäänud? Vahepeal tundus neid päris palju olevat.
Vabandus teemast kõrvale mineku pärast.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
(02-01-2012, 15:19 PM)Aspelund Kirjutas: Huvitav, kuhu need Oettinger'i tuunitud bussid, mis 90-ndate alguses Eestis ringi sibasid, kõik on jäänud? Vahepeal tundus neid päris palju olevat.
Vabandus teemast kõrvale mineku pärast.
A.
Üks liigub Türi kandis töökaaslase käsutuses. Sama värvi, mis teemaalgataja oma ilmselt,Multivan, mingisugused(väidetavalt tehase) laiendid- spoilad jne.
Mõned aastad tagasi sai sellele ülalmainitule juppe otsitud, siis vedeles nende riismeid nii mitmeski romulas.
Natuke kahju aga hetkel olen pannud bussi müüki autonet.ee-sse. Seal ka rohkem pilte!
Müügi põhjus siis selles,et sooviks soetada sama aasta multivani. mobile.de vaatasin hindasid, arvatavasti peab saksast selle tooma, päris hästi oskavad need sakslased küsida aga eks seal annab ka natuke kaubelda ma arvan! Usun et, asi on seda väärt
Kui kellegil on huvi siis julgesti ühendust võtta. Hinnaks olen küll pannud 2000 euri aga kui on olemas tõsine huviline siis räägime teistest numbritest Aga niikaua kui buss veel minu käes siis see käigukasti teema ikkagi veel aktuaalne!
(Seda postitust muudeti viimati: 12-01-2012, 21:12 PM ja muutjaks oli Tom.)
(12-01-2012, 16:48 PM)argor Kirjutas: Natuke kahju aga hetkel olen pannud bussi müüki autonet.ee-sse. Seal ka rohkem pilte!
Ole kena, pane ikka siiasamasse otselink kah üles (kui juba asja müüa kavatsed), ise pidin päris kaua seal "autonetis" sobrama, kuni su kuulutuse üles leidsin.
Ilus buss, muidu. Võhikuna uurin - mis poolest see va Multivan niipalju parem on, et oma korraliku liikuri suisa maha peab müüma?
Müügikuulutus siis, http://www.autonet.ee/kuulutused/car.php?id=218962.
Miks siis eelistan Multivani Caravellest ? Multivan t3 siiski natuke haruldasem, hetkel isegi ei tea kellel võiks selline korralik isend olla. Salongi sisustus natuke moodsam, rohkem polsterdust jne, tagumised istmed saab voodiks lahti teha, mõnel varjandil ees kapteni istmed, laud. Ehk kokkuvõttes natuke luksuslikum. Loomulikult on võimalik kõik Multivanis olev ka Caravellesse istutada, kõik valmidus on ju olemas! + siis välis kujule viidates plastik stanged ja külgedel plastikust laiendid 1990 aastast edasi. Ja mina otsingi sellist bussi ja tehase originaali
huvitav jah, selle lingi kaudu ei näe tõesti pilte, aga kui autoneti lehelt otsida siis näeb Mitsu on huvitavalt värvitud kas oled ise värvinud või on originaal ? Mis mootoriga on ?
(16-01-2012, 10:31 AM)argor Kirjutas: Mitsu on huvitavalt värvitud kas oled ise värvinud või on originaal ? Mis mootoriga on ?
Värvilahendus lähtus üleliigsest vabast ajast ning veendumusest, et hõbedane buss on igav buss. Lisada sinna kõiksuguste "õigesti värvimise" näpunäidete ja õpetuste eiramine (tehnika: vanakool – pintsel, teip ja värvirull) ning tulemus on hetkel selline. Ilmade soojenedes kavatsen ennast nende pindade peal edasi välja elada (tehn. passi märkuste lahtrisse "mitmevärviline" juba sisse kantud, nii et piiri ei pea pidama ).
(02-01-2012, 15:19 PM)Aspelund Kirjutas: Huvitav, kuhu need Oettinger'i tuunitud bussid, mis 90-ndate alguses Eestis ringi sibasid, kõik on jäänud? Vahepeal tundus neid päris palju olevat.
Vabandus teemast kõrvale mineku pärast.
A.
Vabandan ka. Pärnus igatahes paar aastat tagasi üks kulges:
Kas need oettingerid, mis Eestis liiguvad on tõesti 6 vesibokserid? Kunagi lugesin nende kohta kuskilt netist. Pidid väga haruldased ja vähetoodetud olema. Palju neil KWte on?
(Seda postitust muudeti viimati: 10-02-2012, 16:22 PM ja muutjaks oli iidlane.)
Aspelund Kirjutas:Huvitav, kuhu need Oettinger'i tuunitud bussid, mis 90-ndate alguses Eestis ringi sibasid, kõik on jäänud?
Üks on minu käes, igapäevase pereautona - endine hiiukaluri buss...
veiks Kirjutas:Kas need oettingerid, mis Eestis liiguvad on tõesti 6 vesibokserid?
Looda sa seda! Tegemist oli siiski tavaliste seeriamudelitega, mis erinesid üksteisest vaid tehasevarustuse poolest. Kord sattusin parklas jutule mehega, kes nende (ja audi100) toomist organiseeris ja ise ka järel käis... Ta rääkis, et neid millegipärast ei saanud või ei tahetud otse tehasest võtta ja seetõttu sai tehingu vahendajaks, st müüjaks Oettinger. Oti tuuninguga pole neil masinail minu teada midagi pistmist, kahjuks. Aga mine tea - üksiku erisoovina võibolla mõnele pandi mingi iluvidin külge...