Postitused: 27
Teemad: 15
Liitus: Aug 2008
Maine:
0
Tervist!
Kas keegi on paigaldanud m-tüüpi mootorrattale taha mõne lääne päritolu ratta. Kui jah siis millise margi oma ja kuidas asja lahendasite.
Tänades,
Taavi
Postitused: 5,844
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
Mis oleks sellise vahetuse eesmärgiks?
Kardetavasti üks ühele alla minevat ratast polegi. M-72 puhul võiks kõne alla tulla BMW R71 ratta kasutamine.
Õhkõrn võimalus on, et sobib mõni BMW ratas, aga sel juhul peaks rummu ja difri nuut klappima. Ise ei ole vihjet sobivale mudelile kohanud.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 50
Teemad: 36
Liitus: Jun 2010
Maine:
0
09-02-2012, 18:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-02-2012, 18:18 PM ja muutjaks oli
Tsärrjov.)
bmw-r71 ratas ei sobi emmilisele, kuna nuudid on jämedamad,
kui tahad lihtsalt saada mõne tolli väiksema ratta siis ehk on võimalus teha m72 rummust lääneka võrule millel on kodarate arv ligilähedane.[/quote]
Postitused: 27
Teemad: 15
Liitus: Aug 2008
Maine:
0
Kuna tegemist ei ole originaalses seisu/sõidukorras rattaga siis tahaks lihtsalt võimalikult tugevaid ja ümaraid rattaid. Dnepri/urali rattad kipuvad olema visklevad ja rummud on välja veninud/kulunud. Korralike eksemplaride leidmine on tülikas. Päris taastamistööd ka justkui ette võtta ei tahaks, sest lõpptulemus on ikkagi ainult dnepri velg mis korviga sõidele imeliselt just vastu ei pea. Velg võiks minimaalselt 18 tolli olla. Tegemist ei ole ka mõne arutu tšopperiprojektiga nii et auto velge ka ei taha.
Postitused: 3,050
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
Minu dnepraal on hetkel tehtud 16 tolli M401 velgedele, mis on tulevikus plaanis välja vahetada mõne uuema lääne päriolu velje vastu, et rattad saaks kergemad, toetaks ilma lisatöötluseta tubeless rehve ning et saaks tasakaalustada suvalises pingis. Tegemisel võtsin aluseks posu urali terasest rumme, millelt keegi lahke onu oli juba jõudnud lillkapsa maha treida - alles oli vaid südamik koos piduritrumliga. Seejärel sai tehtud vorst-vorsti vastu tehing ühe selle foorumi kasslasega, kes keevitas sinna külge M401 velje jaoks sobivad plaadid koos poltidega. Need nö. adapterid käis üks selle foorumi karu hiljem treipingis veel üle, kuna need viskasid pisut - alguses ei olnud südamik laagritel, mistõttu ei tsentreerinud ilmselt nii hästi kui oleks pidanud. Peale seda käisid paar kobedamat velge samuti karu-onu treipingist läbi, siis liivapritsist ning said kaetud PVC-plastikuga. Voila - majaraskune ja vähemalt 5 kordse tugevusvaruga ratas oligi valmis ning nagu selgus sobib PVC-ga kaetud M401 veljele väga hästi ka tubeless rehv
tulemus:
http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=37907
http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=37908
Kogu selle asja juures kõige suurem probleem on 16 tolli kõrgete, kuid kitsaste rehvide leidmine, mistõttu soovitan kasutada mõnd tsikliratast. Näiteks otsi omale mõni kobeda nuudiga urali rumm, ning tee sellest sobiv adapter n. BMW valuveljele (ühepoolse tagakiigega variandid) või siis keevita lihtsalt kodaratele mõni raudtoru juurde, et kauem vastu peaks.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.