Meie rallikas läbis ka täna põhikvalifikatsiooni, ehk ülevaatuse.
Nüüd tuleb suurematest asjadest lisada ette lisatuled ning pisematest asjadest käigukasti vahetus, jälle, ning siksi karpa peale modimine.
Talverallil näeme, raisk!
Käisime kätt soojaks tegemas, päris intsidentideta ei läinud. Fiat 500 proovis oma massiga Ford Scorpiot rajalt minema ajada.
Nüüd vaja vähe vasarat, pahtlit ja värvi.
Mina sain jagu käigukasti padjast ja 1 rehv jookseb kolinal õhust tühjaks.
fiat näitas ju ka viimasel nr jagamisel iseloomu, ma üritan hoida isiklikku traditsiooni ja mitte käivitada enne kui 2 päeva enne starti, samas on alfa ka ju itaalia autotööstuse lipulaev - mis taga ikka juhtub
(19-02-2012, 17:24 PM)supp Kirjutas: fiat näitas ju ka viimasel nr jagamisel iseloomu, ma üritan hoida isiklikku traditsiooni ja mitte käivitada enne kui 2 päeva enne starti, samas on alfa ka ju itaalia autotööstuse lipulaev - mis taga ikka juhtub
Ma just selle lipulaeva juures kardakski kõige enam, et mitte midagi ei juhtu.
Ja käivitamise juures mitte midagi ei ole väga hea näitaja.
I'd offer you moral support but i have questionable morality
(19-02-2012, 18:20 PM)supp Kirjutas: itaalia kvaliteet on lihsalt see mida ma usaldan kinnisilmi ja soovitan seda teistelgi
24 veebruar ongi paras vabapäev auto hangest õngitsemiseks, käigukasti vahetamiseks, ja tjuuningu tegemiseks. Ehk, et elu on näidanud mida varem alustad seda suuremavõimalusega starti ei jõua.
(19-02-2012, 18:20 PM)supp Kirjutas: itaalia kvaliteet on lihsalt see mida ma usaldan kinnisilmi ja soovitan seda teistelgi
24 veebruar ongi paras vabapäev auto hangest õngitsemiseks, käigukasti vahetamiseks, ja tjuuningu tegemiseks. Ehk, et elu on näidanud mida varem alustad seda suuremavõimalusega starti ei jõua.
Tõsi ta on... võetakse ette liiga mahukad tööd...
Selle asemel, et vahetada käigukast... Kui juba all olen, võiks ju tagasilla elevandiluu karva värvida ja kui juba silla eemaldan, siis võiks ju pidurikettad ära vahetada ja siis on rallini paar päeva: sild alt, supportite niplid puruks keeratud, torustik vajab välja vahetamist, kuna sai läbi lõigatud silla eemaldamisel(aega ju küll veel) ja tüüp kelle käes on piduritoru otsade tegija ei vasta juba 3 päeva telefonile.
I'd offer you moral support but i have questionable morality
(19-02-2012, 19:50 PM)supp Kirjutas: olen kalac nõus, mul vist juba 8. talveralli ja kõik neist lõpetatud, seega "ära näpi autot ta ju ka inime"
Nuh Demokraatia = enamus otsutab.
Kuna venelane on oma rahvaarvu poolest maailmas 8. siis neil ilmselgelt on mingi sõnaõigus, demokraatia seisukohast, ning nad on juba aastakümneid öelnud: ne mešai mašinu rabotat!
Võtame seda kui püha tõtt ja pole mõtet parandada töötavat asja
I'd offer you moral support but i have questionable morality
Meie rallikas alustab see nädal testsõite. Jäänud veel sillastend ja istmete paigaldus.
Istmed lähevad ajutiselt vahetusse mitsubishi starioni istmetega, sest juhi ise oli juba kiviks muutunud ja eelmine talveralli ei mõjunud seljale hästi. lisaks parem trakse kasutada.
Ople gt selle aasta ralli ettevalmistuse nimekiri:
Mootorile hooldus, kõik tihendid, klapid, home made porting, uus õlipump, uus v.l kollektor, summuti sirgeks ja sukk vahele. uued bensiini voolikud, poly puksid nii ette kui taha, kõik zarniirid, rooliotsad, roolilati puksid, lisa tuled, 90A genekas, käsipiduril lukustus maha, kojamehed, võimsam signaal.
Kui hästi läheb siis jõuab ka performance stabikas ette kohale.
Puudu veel liivakotid taha, et saaks natukenegi maha seda metsikut 100hp.
Miks küll GT.-le soodsalt lukku ei saa?
Tegin oma helesinisele rakJettale ka ettevalmistusi-tagavalmistusi. Suvisel sõidul sai küljekarbid värvist puhtaks sõidetud ja põhja alt ka enamus asju lahti, siis võtsin kätte, ajasin auto küllili, värvisin põhja alt ära, kivikaitsega tegin üle küljekarbid üle ning värvisin seeliku selga. Kui ma sealkandis olin, siis vahetasin ära piduritorud eest taha ja tagant ette. Sealjuures vaatasin, et tagasild on juba peaaegu küljest ära, et võiks ju puksid ka ära vahetada. Lõppes sellega, et vahetasin kõik sillapuksid ära (Kokku 6 tk) ja värvisin, nagu ullivilli juba mainis, kõiks sillaosad elevandiluukarva. Vahetasin ära ka pidurivoolikud. Eelmine kord mainiti ülevaatuspunktis, et pidurirõhuregulaator on kinni ja tagumised pidurid ei pidurda nii hästi kui vaja- tehtud mõeldud võtsin lahti, panin kokku- raibe hakkas lekkima. Kuna aga pidurimansette kuskilt saada ei olnud, ostsin terve jupi- kallis oli raibe aga mis seal's ikka. Kuna põhjatööde jaoks oli vana sumps ka juba alt ära panin sellegi uue. Üleelile käisin sillastendis, ülevaatusel ja eile veel Põltsamaalgi uute juppide järel. Praegu veel kaalun, kas enne rallit hakata undavat esirattalaagrit vahetama või prooviks kuidagi hakkama saada. Undav ja korraliku lõtkuga genekalaager pidas ju rallid vastu. (Selle vahetasin kah muidugi ära). Ja muidugi on tarvis tööle seada tripmeeter-odomeeter (samuti osaliselt elevandiluukarva). Loodan, et tõesti, liiga vara valmis ei saanud.
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2012, 12:34 PM ja muutjaks oli 90Deville.)
Treeningud on täies hoos, eelmise nädala katse löppes umbes tunniajase kaevamise järel meeldiva samapika jalutuskäiguga vabas looduses Willyse järgi, et vabastada pöhjapeale kandma jäänud rallipill vangistusest.
Järeldused tehtud-hoogu oli vähe, liiga vähe.....
(19-02-2012, 18:20 PM)supp Kirjutas: itaalia kvaliteet on lihsalt see mida ma usaldan kinnisilmi ja soovitan seda teistelgi
Meie Itaalia kvaliteetauto läbis täna ülevaatuse ilma oluliste puudusteta. Jäänud veel teha sõjamaalingud ja nipetit-näpetit. Kaassõitja tungival nõudmisel peab ka rallihääled veel masinale tekitama (sumps hetkel liiga korralik) aga ehk need tekivad iseseisvalt ralli käigus.
lisaks on itaalia kvaliteedile saabunud ka tibake ukraina kvaliteeti!
hoiame sel puhul oma verivärskeid numbrid kaela ümber mähituina ja loodame autogrammivõimalust....
[quote='supp' pid='277928' dateline='1329664800']
itaalia kvaliteet on lihsalt see mida ma usaldan kinnisilmi ja soovitan seda teistelgi
Meie ekipaaži rootsi raual väsis ära 400kkm vapralt teeninud salongiventikas. Erinevate tõrgetega maadlemine nõudis salongiahju vahetamiseks lausa terve nädala õhtud, aga kokku ta uuesti sai. Tuba on nüüd mõnus soe, uue ja vana ventika müra- ja puhumisomadused on pöördvõrdelises seoses. Vana lärmas kui põrguline, aga õhku eriti nagu ei tulnudki. Ka sõjamaalingud on peale kantud, nüüd jääb üle ainult kõvasti trenni teha.