Postitused: 2,513
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
20-02-2012, 12:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-03-2012, 11:46 AM ja muutjaks oli
DevilDeVille.)
Kodumaa autoskeene on rikastunud taaskord ühe eeskujuliku ebardi võrra. Junntükil aistevahel 2112 cm3 eri andmetel 60-70 hj vabalthingav masuudipress, mis kombinatsioonis neljakäigulise kepikastiga annab tulemuseks vapustava helitausta ning võrkkestarebenditega lõppevate kiirendustsüklite lõppedes ka umbes 70 kilomeetrise tunnikiiruse. Tehase andmetel on tippkiirus 100 aga seda olendit pole veel leitud, kes suudaks, veelvähem tahaks, midagi sarnast ette võtta. Ees ketaspidurid, taga trumlid, võimendita rool, ees spiraalvedrud, taga torsioonimäng, kõigis nurkades modernsed teleskoopamortisaatorid. Poldivalem on umbes 5x180, pole viitsinud süveneda, keskava miski 150, tikkpoldid M16x1,5 pikkusega ca 50mm ja keermestatud osa pikkusega 28mm. Veljed on 16 tolli, rohkema vastu pole suutnud end huvituma samuti panna. Asi on osavate meistrimeeste poolt mugandatud automajaks, mis arvestades vägevaid kiirusomadusi on ilmsesti mõeldud suurturismiks. Naabertalunditesse. Magamiseruumi jagub kahele, lauaümber on ilmsesti võimalik istutada 5-6 organismi, kraan väljastab kaasasolevast paagist elektrifitseeritud pumba abil vett, pliidil saab asju kõrvetada, kõrvetamisaurud imetakse välja ning üks kappidest toodab vägevalt külma. Seda siis vastavalt tarvidusele valgustusvoolust, kaheteistkümnest voldist või gaasiballoonist. Igatmasti sahtleid ja kappe ja panipaiku on ka mõned kaasa mahtunud. Mingitlaadi autonoomne küte paistab olevat esindatud kahe radiaatori näol, täpsemalt ei ole olnud aega ega tahtmist asjasse süüvida. Välisküljel on võimalik ülemäärase päikesekiirguse mõju leevendada allalastavate markiiside abil. Piloodisektsioonis on kaheosaline katuseluuk luminofoorlambiga ning salongis üheosaline. Katusele on paigaldatud televisiooniprogrammide vastuvõttu lihtsustav antenn. Erilise boonusena oli balloonikappi lisatud erilisepesa. Ahjaa, piloot ja kaardilugeja istuvad elegantselt mugavates plüüškattega kaptenitoolides.
Ahjaa, kui keegi teab kusagil vedelemas Mercedes-Benz 100 nimelist värdkaubikut, siis antagu aga lahkesti teada. Mida hullemini p_tsiroostetanud on seda parem, peaasi, et oleks liikumisvõimeline. Loomulikult on igasuguste transaktsioonide eelduseks õiglane hind, sestap eelistatud Emexi garantiiga pakkumised
Geneeriline pilt ka huvipakkuvast mudelist:
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 575
Teemad: 46
Liitus: Oct 2002
Maine:
3
20-02-2012, 12:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2012, 13:48 PM ja muutjaks oli
Tom.)
Keiserlik tõld!
Millised Alpi punahirve nahast polsterdused ning hoolikalt valitud Madagaskari mahagonist voolitud luksuslik lounge'i-mööbel!
Postitused: 5,850
Teemad: 744
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
Alpi sünteetiline punahirv on ju Punase Raamatu loom... kuidas küll selle nahka raisata õnnestus....
Aga tolle masuudil töötava lennukimootori asemele on oodata kolmeharulise lennumasina mootorit/käigukasti?
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 5,850
Teemad: 744
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
A
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 773
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Nu tõ daatshu prignal
![Big Grin Big Grin](https://forum.automoto.ee/images/smilies/biggrin.gif)
Igatahes vägev aparaat!
Mis temaga edasi plaanid teha?
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 1,288
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Vötan ka möne rea kirjastada siia, kuna olin selle imelooma toomisega pehmelt öeldes kaudselt seotud.
Auto eelmisesse elupaika konteineri ja lauda vahele jöudes sai tehtud kiire ülevaatus, et ostetava elemendi koledusprotsent oleks 100le vöimalikult lähedal. Selleks olin ka mina kaasas, et Koledate Kastikate Klubi poolt anda oma söltumatu eksperthinnang auto sobivusele eesti kultuuri- ja liiklusruumi.
Otsus oli positiivne, auto on väga voolujooneline mis viitab körgele marsikiirusele, ja mugav, mis tähendab et pikkade otste läbimine saab toimuda vähimagi möjuta juhi ning reisijate tervisele.
Samuti on ta vaieldamatult koleilus, vastav protsent jääb 85-90 vahele.
Devilile mäluvärskenduseks, siis herilasepesasid oli tegelikult 3, see annab märku elutingimuste heast kvaliteedist.
Seejärel algas käivitamisprotsess, mis vahelduva eduga kestis pea 2 tundi, mitte et ta käima poleks läinud aga käima jäämisega oli raskusi kuna paagist, mis ilma korgita oli seisnud töenäoliselt 5 aastat, saabus filtrisse vaheldumisi öhku ja tuukreid kes tahtsid ummistust pöhjustada.
Seega loobusime paagi kasutamisest ja uus paak tekkis körvalistuja jalge ette 20l kanistri näol kuhu suubus voolik.
Pidurid olid hüperaktiivsed, st et kui korra vajutasid siis läks umbes 3km enne kui nad uuesti maha tulid pealt, seega ma targu ei pidurdanud järgmise 260km jooksul kordagi.
Tuled ei tahtnud ka algul vedu vötta, mis ilmnes seisnevat asjaolus et 8st kaitsmest ühele jöudis kohale elekter. Möningane juhtmejupiga hullamine viis selleni et eksisteerisid pooltuled ja vasakpoolne suunatuli-kuidas paremale poole suunda näidata ei selgunudki.
Seega tundus köik reisiks sadamasse valmis olevat ja startisime.
Söit läks hästi peaaegu 2km, siis hakkas sadama ja ma peatusin et ühendada kaitsmekarpi veel natuke voolu ja toimima hakkasid kojamehed.
Nende töö intensiivsusest saab aimu kui vaadata köigepealt viiendat jasiis esimest pilti ning vörrelda kojameeste asendit.
Järgmisel etapil önnestus läbida peaaegu 4km, kui mootor jälle ära hakkas koolema. Töstes kanistrit sai selgeks et see hakkab tühjaks saama, mis viitas sellele et tagasivoolust läks köik auto enda paaki. Probleem sai ühe vooliku lisamisega kanistrisse lahendatud, seejärel peale nelja-viiekordset koolemist jöudsime tanklasse kus sai kanister uuesti värsket täis pandud.
Pärast seda möödus söit suhteliselt sündmustevaeselt.
Alguses olin lootnud et ju selle asjaga mingi 7-80ga ikka söita saab, aga nii see päris ei olnud. Nimelt neljanda käiguga söites peaaegu pöhjagaasiga, lendas see aretis umbes 60ga, lekitades kabiini sellise tasemega müra et isegi möelda oli keeruline. Samuti meeldis neljandale käigule välja hüpata aegajalt, ja gaasipedaalile tundetuks muutuda mille vastu aitas selle peal kiirelt trampimine paar korda.
Asja ei muutnud palju paremaks ka saabunud pimedus ja hoogu vöttev lumetorm.
Pärast u5t söitu jöudsime siiski sadamasse kuhu ta ööseks puhkama jäi.
Diislikulu pöhjagaasiga söites tundus olema u 10l sajale.
Aga siin ta nüüd on, ja plaanid on temaga ka. Vöiks isegi öelda et suured.
Eks need üsna kergelt aimatavad, välimuse upgrade ja söiduvöimekuse loomine vast tähtsamad.
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 1,288
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Seda polegi väga raske kirjeldada-esialgne plaan näeb ette selle jäleda lambaraua kadumist esiotsast, välisilme saab olema vast katus valge, sellest altpoolt hallikas ehk möni ajastukohane värv. Veljed-stange vast veljevärvi vms. Eeltööd kah muidugi et asi ikka libe jääks.
Markiisid jäävad, saavad vaid värskendust uue riide näol.
Taha tuleb ilmselt raami konstrui kus peal saab istuda ja redel katusele kuhu ka tulevikus platvorm vöiks tulla kus päikesevarju all istuda ning ümbritsevat vaadeldes öllekest naudiskleda
Mingisugust välist "tjuuningut" ei pea kartma, ajuvähki on siiani suht eduliselt önnestunud vältida.
Minu juttu pole muidugi vaja sönasönalt vötta, sest ma pole omanik, a midagi sellist ka tal nagu nägemuses oli.
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 2,513
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
Koledate Kastikate Klubi on rääkinud. Õigust nagu alati. Selle toomiseodüsseiapeale on kodanik 90Deville vaat, et enamgi õigustet end omanikuna tundma
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 2,513
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
Tundub noobel sportmassin olema, vähemalt välimus on väga kiire
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 2,513
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
Täna liikles maailmakõigeilusam mägramaja Haapsallu libedaksmuutumisse. Kerge karbikeevitus, tehnika kontroll/parendamine, uus värv, etc.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 1,288
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Ja endiselt on puudu MB 100 nimeline peletis, niiet jätkub üleskutse, kui keegi teab kedagi, kes teab kedagi, kes teab kedagi kellel on selline ülearu vedelemas siis paluks lahkesti teada anda. Eelistatult väga halvas seisu-,kuid enamvähem söidukorras.
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 2,513
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
13-03-2012, 20:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-03-2012, 21:11 PM ja muutjaks oli
DevilDeVille.)
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 2,513
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
_______________________
Koledate Kastikate Klubi