18-02-2012, 23:41 PM
Kas keegi teab milline on GAZ 66 tühimass? Lisaks on autol peal vene tõstuk, mis käib kasti ja kabiini vahele. See pandi nii GAZ-ile kui Zil - ile.
(21-02-2012, 18:08 PM)Envir Kirjutas: Kui suur on Gaz 66 vahekasti ülekandearv? Kas seda vahekasti saab ka blokeerida?Vahekasti lukustus on olemas näiteks Landrover Defenderil. Gaz 66-l minule teadaolevatel andmetel vahekasti lukustamise või blokeerimise võimalust pole. Väidetavalt on Gaz 66-l tagasillas difrilukk, kuid ma ei tea, kas selliseid sildu kasutati kõikidel Gaz 66-tel või alates mingist aastast.
(21-02-2012, 20:58 PM)tiit Kirjutas:(21-02-2012, 20:39 PM)zazik Kirjutas: Venelastel vist polnudki ühtki diffriga kasti, kõik on otseühendusega.Niva siiski on
(21-02-2012, 20:39 PM)zazik Kirjutas: Motamees juba ütles ju. Kuna GAZ-66 vahekastis puudub differ, siis seal midagi lukustada polegi. Kui mõlemad sillad on sisselülitatud, siis nad ongi omavahel lukus.
Lukustatavad kastid on differentsiaaliga, nn full-time neliveolisena kasutatavad. Üks selline on näiteks Jeep (Grand-) Cherokee 242. Venelastel vist polnudki ühtki diffriga kasti, kõik on otseühendusega.
Sillad peaks 66-l olema nukklukuga, vist ainult militaarvariandil.
(22-02-2012, 11:16 AM)hulgus Kirjutas:(21-02-2012, 20:39 PM)zazik Kirjutas: Motamees juba ütles ju. Kuna GAZ-66 vahekastis puudub differ, siis seal midagi lukustada polegi. Kui mõlemad sillad on sisselülitatud, siis nad ongi omavahel lukus.
Lukustatavad kastid on differentsiaaliga, nn full-time neliveolisena kasutatavad. Üks selline on näiteks Jeep (Grand-) Cherokee 242. Venelastel vist polnudki ühtki diffriga kasti, kõik on otseühendusega.
Sillad peaks 66-l olema nukklukuga, vist ainult militaarvariandil.
Kõik GAZ-66-d on ühte tüüpi tagasillaga, ülekande numbri jään võlgu, aga iselukustuv nukkdiffer kõigil sees, sh ka tsiviilis (mis nõuk. ajal oli militaar reserv). Nõuka ajal istutati neid sildu ka põllumajanduses GAZ-53-dele. Juhitde sõnul andvat "tanki läbivuse".
Vahekast on jäik ühendus esi ja tagasilla vahel, kui esisild on sees, siis ka kast "lukus".
(10-11-2016, 15:56 PM)skorpion3 Kirjutas: Tere, vajan gaz 66 kohta nõu. kuidas toimub rehvide pumpamine gaz oma systeemiga? seletage rumalale puust ja punaselt lahti. Lähen tooma autot, millel ainult yhes rehvis rohk kuid myya sama tark nagu minagi.kompressor töötab.
(10-11-2016, 18:54 PM)overspeed Kirjutas:Ja sellisel juhul pumpab kõiki rehve korraga? voi kas tuleb enne avada kuskilt mingi rehvi kraan st iga rehv eraldi? tänud vastamast(10-11-2016, 15:56 PM)skorpion3 Kirjutas: Tere, vajan gaz 66 kohta nõu. kuidas toimub rehvide pumpamine gaz oma systeemiga? seletage rumalale puust ja punaselt lahti. Lähen tooma autot, millel ainult yhes rehvis rohk kuid myya sama tark nagu minagi.kompressor töötab.
Selgitust natukse klikates siia
Too kang, mis salongis täitmiseks vöi tühjenduseks on: et seda pöörata,tömba köigelt natukse ülespoole ja hoides ülal pööra. Kui köik kenasti määritud, siis ta libiseb muidugit paremini, aga vist oli keskasendis lukus muidu, kui ülesse ei tömba. Hoova pööramise suund on juhendil armatuuril kirjas, seda pidi ka pöörad kangi:
vastupäeva = öhku rehvi juurde;
päripäeva= röhku rehvist madalamaks