Vanad fotod

Postituse autor ja ZIL-130, aasta umbes 1977. Tallinn, Spordi tn.

[Pilt: 48cebc8bb2d4270e-large.jpg]

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta

Sellel ajal julgesid vähesed tuunida autosi kolme lipu värviga...Kardinad sees ja antenn peal...järelikult hoolitsev käsi,mis oma töötingimused kodusemaks tegid. Smile

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

(18-02-2012, 23:00 PM)denis23 Kirjutas:  Postituse autor ja ZIL-130, aasta umbes 1977. Tallinn, Spordi tn.
Peaks olema Spordi 22 hoov. Seal seda suuremat tehnikat ikka aegajalt seisis. Sai isegi turnimas käidud.

Vasta

Esna kaupluse hoovil viiekümnendate lõpul. Mis marki veok on?
Esna kaupluse tööstuskaupade osakonnas peale sõda


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta

(18-02-2012, 23:00 PM)denis23 Kirjutas:  Postituse autor ja ZIL-130, aasta umbes 1977. Tallinn, Spordi tn.

Kui hoolega vaadata, siis mitte ainult Zil pole rahvusvärvides, vaid ka nööril kuivav pesu annab teatud kombinatsiooni kokku.
Teadlikult lavastuslik foto?Big Grin
Vasta

RE: Vanad fotod
Sellel ajal julgesid vähesed tuunida autosi kolme lipu värviga...

Selle tuuningu saladus on lihtne Enamus Zil e värvit tehases helesiniseks ja esiots valgeks (erandiks sõjavägi ja tuletõrje ) Kui vanad porilauad läbi roostetasid kirjutati laost välja uued ,kuid millegi pärast olid need musta värvi
Vasta

(21-02-2012, 11:24 AM)Ferry Kirjutas:  RE: Vanad fotod
Sellel ajal julgesid vähesed tuunida autosi kolme lipu värviga...

Selle tuuningu saladus on lihtne Enamus Zil e värvit tehases helesiniseks ja esiots valgeks (erandiks sõjavägi ja tuletõrje ) Kui vanad porilauad läbi roostetasid kirjutati laost välja uued ,kuid millegi pärast olid need musta värvi

Jaa, jaa! Aga tegelikult oli asi palju hullem. Lausa tehases juba tuuniti need Zilid eesti rahvusvärvidesse! Millegipärast pandi neile nimelt lisaks sini - valgele kabiinile ka musta karva rehvid, esistange ja isegi puksiirkonksud! Ilmselt siiski lihtsalt "ilu pärast" või ei olnud nagu tavaliselt lihtsalt kvartali lõpus teist värvi rehve saada? Rolleyes

Vasta

Teerull Seewaldi-Lilleküla piirkonnas ca 1960 ja miski kong hilisemast ajast.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta

Kui vanad porilauad läbi roostetasid kirjutati laost välja uued ,kuid millegi pärast olid need musta värvi

------------------------------------------------------------------------
Kõik on õige, aga pildil olev porilaud läigib nii et...aja või habet. Big Grin
Laost saadud detailid olid kaetud musta kruntvärviga, mis oli matt.
Koondises Tallinna Autoveod 3 fil. pidin oma auto uuesti üle värvima kuna parteibossu tegi kolonnikale hoiatuse...Big Grin

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

(21-02-2012, 11:46 AM)kass Kirjutas:  
(21-02-2012, 11:24 AM)Ferry Kirjutas:  RE: Vanad fotod
Sellel ajal julgesid vähesed tuunida autosi kolme lipu värviga...

Selle tuuningu saladus on lihtne Enamus Zil e värvit tehases helesiniseks ja esiots valgeks (erandiks sõjavägi ja tuletõrje ) Kui vanad porilauad läbi roostetasid kirjutati laost välja uued ,kuid millegi pärast olid need musta värvi

Jaa, jaa! Aga tegelikult oli asi palju hullem. Lausa tehases juba tuuniti need Zilid eesti rahvusvärvidesse! Millegipärast pandi neile nimelt lisaks sini - valgele kabiinile ka musta karva rehvid, esistange ja isegi puksiirkonksud! Ilmselt siiski lihtsalt "ilu pärast" või ei olnud nagu tavaliselt lihtsalt kvartali lõpus teist värvi rehve saada? Rolleyes

Ja millegi pärast oli vaja viimase otsa sinise kabiiniga Liaz`id (Skodad), millel valge radikavõre, ja stange, kindlasti uuest peast radikavõre mustaks võõbata.
Vasta

Foto tehtud Paides kolmekümnendatel, taustatantsijana astub üles tundmatu automobiil


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

http://album.ee/album/421125/50099761

Olen siia pannaud üles mõningaid enda valduses olevaid pilte- siia teemasse peaks eriti sobituma tee-ehitusega seonduvad, aga miks mitte ka mõni muu.

Kristo
Vasta

(19-02-2012, 21:21 PM)gnadenlose Kirjutas:  Esna kaupluse hoovil viiekümnendate lõpul. Mis marki veok on?

Paistab, et keegi ei riski pakkuda?
Teen siis ettevaatliku katse. Sellise laia ja suure kabiiniga võiks ehk Büssing (Nag) olla? Kuigi, "sarvi" pole näha ja tuled on ka teise koha peal...
Aga need pisiasjad ei pruugi sellises seisus aparaadi puhul määravad olla.
Pilt ikka ka kole kehva.
Vasta

kuna üks kolleeg on Hille Sarapuu sugulane, siis mõned fotod
(18-02-2012, 21:42 PM)Aspelund Kirjutas:  ... Esimene Eesti tippsportlane-ärahüppaja oli mootorrattur Hille Sarapuu, kes kadus Nõukogude spordidelegatsioonist Viinis 1968. aastal.
Sündinud 1937. a. Tallinnas, tõusis ta kiiresti Eesti kiiruisutamise paremikku, võites meistritiitleid ja püstitades Eesti rekordeid nii tüdrukute (15–16-aastaste), neidude (17–18-aastaste) kui ka täiskasvanute klassis (ühtekokku 16). Mõned tema tavalisel järvejääl püstitatud uisutamisrekordid olid ületamata veel 1970. aastatel, hilisemaid andmeid lihtsalt pole, sest vaatamata Ants Antsoni olümpiavõidule suri kiiruisutamine spordialana Eestis tasapisi välja.

Kiiruisutamisega lõpetas ta 19-aastaselt (1957), pühendudes täielikult motospordile, kus samuti tõusis Eesti paremikku. Tema esimene
treener “Spartaki” automotoklubis oli tuntud võidusõitja Virve Gustel-Laur-Kiisa.
Esimene Eesti meistritiitel motokrossis tuli juba 1958. aastal. Järgmisel kaheksal aastal võitis ta 8 meistritiitlit krossis ja hipodroomil,
tuli ka NL krossimeistriks ja hõbemedaliomanikuks. Kahel korral kukkus ta väga raskelt, viibides mitu nädalat haigevoodis. Ringrajal
etteotsa pääseda tal ei õnnestunud, siin sai määravaks mitte sõiduoskus, vaid tehnilised võimalused. ...



Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                   

Rain Rikas
Eesti Maanteemuuseumi peavarahoidja
rain.rikas@mnt.ee
Vasta

Number 21 peaks olema Henri Saarm'i iseehitatud auto (mis alles tänaseni). Teise puhul jään vastuse võlgu...

A.


Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Pilt on tehtud Sakus, miskil põllumajandusnäitusel 1967a suvel. Postituse autor ronis juba siis mootorile lähemale...
Kas tegemist võib olla Eestis toodetud drenaažipaigalduse ekskavaatoriga (Talleks?)


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

(02-03-2012, 17:08 PM)samodelkin Kirjutas:  Pilt on tehtud Sakus, miskil põllumajandusnäitusel 1967a suvel. Postituse autor ronis juba siis mootorile lähemale...
Kas tegemist võib olla Eestis toodetud drenaažipaigalduse ekskavaatoriga (Talleks?)
See ju ETZ-202 mida hakati tootma 1965-ndast. Toona tehase nimeks"Tallinna Ekskavaatoritehas"aga hiljem 1975-ndast "Talleks"

Vasta

Rohkem juttu nendest ekskavaatoritest on siin: http://www.talleks.pri.ee/

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta

Selle foto tagaküljel on ainult kirjas - 3. VI 1934. Tallinn.
Mis üritusega võiks olla tegu?
Vihjeks ehk nii palju, et üks osalejatest on sugulane ja seltskond on tõenäoliselt akadeemilise - korporatiivse taustaga...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Rida pilte Eesti tehnikaajaloost elik B. Upine tehtud rootorpuhuri katsetustest 1936. a. aga kus? Põhjaosariikide inimesed peaks selle koha vast ära tundma, ikka kusagil Harjumaal, seega panen üles pildid, kus näha kirikuhoonet? või midagi sarnast.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Rain Rikas
Eesti Maanteemuuseumi peavarahoidja
rain.rikas@mnt.ee
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne