Postitused: 228
Teemad: 102
Liitus: Dec 2006
Maine:
1
Tervitused foorumi rahvas, nimelt mure järgmine:
Kokku sai pandud 82 tarvis täiesti uhiuus mootor (uued kolvid, uus blokk, blokikaas, uus kõrgsurve pump, jne), enamus jupid mootoris uued. Kuid pikemat aega on mootoris õhk sees, mida välja ei saa. Tehtud ja katsetatud on igasugu asju. Mootor lihtsalt ei käi õigesti, tekib justkui samasugune efekt, kui mootor ei saa õigesti kütet peale, kuid sellega on kõik korras, lihtsalt on õhk sees pidevalt. Oskate ehk midagi välja pakkuda.
Ära proovitud võtted:
Kontrollitud mootori rindmikus hammasrataste märgistused.
Vahetatud pihusteid (kes ei tea, siis on kindlaks tehtud, et pihustitest võib mootorisse õhu sisse lüüa).
Kontrollitud igasugu tihendused ja seibindused.
Ka pumba otsas olev hammasratas korralikult paigas.
Kõik asjad praegu ei tulegi meelde, mis juba läbi proovitud.
Tekkis veel mõte, et nukkvõll sai sisse pandud kasutatud, kuid heas korras ja äkki on mtz-50 oma? Juhuslikult on 50 ja 82 nukkvõllidel kraadide erinevused mis panevad mootori valesti käima? (Ei teagi nüüd täpselt, mis võiksid olla 50ne ja 82´e nukkvõllide erinevused), lihtsalt tekkis selline mõte ja pole jõudnud raamatuid sirvida.
Avaldage arvamust, on kellelgi järsku enne olnud sellist probleemi ja kuidas vabanenud olete ja mida välja pakuksite ?
Terv. Vilkar.
Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!
Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
04-03-2012, 20:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-03-2012, 20:41 PM ja muutjaks oli
h2rra.)
Kui Sa ikka täpselt tead et õhk sees siis tuleb otsida üles koht KUS KOHAST õhk sisse tuleb. Õhk tuleb sisse alati imemise poole pealt kuni madalsurve käsipumbani...peale seda tekib juba surve (madal)mis vähimagi ebatiheduse korral väljapoole tilgub-pritsib.Tee ajutised läbipaistvad plastik voolikud madalsurve poole peale ja sealt näed OMA SILMAGA millal ja kust õhumullid kogunema hakkavad. Nii lihtne see keeruline värk ongi
Ps. kindlasti kontrollida käsipumba tihedust .
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
04-03-2012, 23:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2012, 00:01 AM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Nii palju uusi osasid korraga. See teeb ettevaatlikuks. NL aeg saadeti tagavaraosadeks ka kõik mõõduga mööda pandud või sisse murdunud instrumendiga detailid. Kas nüüdki teistmoodi on. Kas k/s pump otse poest või käis stendis ka?
Postitused: 528
Teemad: 3
Liitus: Jan 2012
Maine:
4
Ühesõnaga on nii, et kui peenfilter täis (mootori vasakul poolel) ja jääbki peale paari nädalast seismist täis on kõik vooliku ühendused OK ja nii ongi?
Olen mõtelnud vahetada kõik madalsurve kütusevoolikud oma russal. Vanad on kalgid, mis murduvad painutamisel. Kas keegi annaks hea nipi kuidas saaks kasutada vanade voolikute otsad ära? Ei saa päris hästi aru kuidas need sinna uute voolikute otsa käib? Peaks abiks olema mingi kuumutusvahend, et vooliku otsad "laiaks ajada"?
Postitused: 852
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
17
on ju ka müügil uus torustik paagist jämefiltrini, odava raha eest, kõik pikkused õiged ja ei pea otstega jändama
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Kui just keeratavad e. vahetatavad otsad polnud, siis osta ikka uus komplekt valmisvoolikuid. Klambrite-rõngastega uute tegemisega hulga vaeva. Ja see valmisostetud voolik sobib näiteks koduveini väljavõtmiseks...
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Tere.On ka olnud taoline probleem.Kuid lõpuks selgus et viga jämepuhastusfiltris või settepotis (atstoinik).Kes kuda nimetab.Nimelt jääb sinna potti õhukott ülemisse ossa kui korralikult ära ei õhuta.Tuleb õhutuskorkm lahti keerata veidi ja oodata kuni küte sellest korralikult voolama hakkab.Ise möllasin sama moodi pea kuu aega enne kui kogematta avastasin.
Postitused: 228
Teemad: 102
Liitus: Dec 2006
Maine:
1
05-03-2012, 15:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2012, 15:50 PM ja muutjaks oli
vilkar..)
Nonii. Daffi välja pakutud viimane variant on ka täiesti läbi proovitud ning on vahetatud ka kindluse mõttes kütusevoolikuid, kuid probleem püsib. Kõik võimalik on läbi proovitud ja ainus mida veel proovima peaks, oleks nukkvõlli vahetus kindluse mõttes.
pen.skarile vastuseks veel, et pump otse poest aga stendis tollega käinud ei ole.. KUID, peale sai pandud korra ka teise traktori pealt täiesti töökorras pump, häda endiselt täpselt sama.
Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!
Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Postitused: 10,751
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
131
05-03-2012, 16:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2012, 17:11 PM ja muutjaks oli
v6sa.)
On see kindel, et süüdi on õhk? Kui nukkvõll on vale, võib mootor õhupuudusesse jääda küll, eriti kõrgematel pööretel...
Kas kütus peale jookseb vabalt? Kui kraan on kinni või umbes, paagist tulev voolik lapik või katki või lihtsalt paagis suurem sitatükk toru ette ulpinud, võib ka igasugu huvitavaid asju juhtuma hakata.
Õhu puudumist küttesüsteemis saab välistada vaid visuaalse vaatlusega läbipaistvast voolikust peale peenfiltrit! Või andes kütust otse etteandepumpa, näiteks kanistrist. Kuigi ka siis võib lekkiv käsipump segadust tekitada...
Kui otstel on kuuskandid voolikule peale keeratud, siis selliseid otsi on plastvoolikuga lihtne kasutada - keerad mutri (sest seda see junn on) maha, lükkad uue otsa (enne tasub korraks kuuma vette kasta) ja keerad hülsi tagasi.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Kui nukkvõll on valesti sees (eeldatavasti hammas paar viltu) siis mootor käib tühikäigul täiesti normaalselt.Väikest sinet ehk ajab jaheda mootoriga kuid veo ajal annab tunda.Ei jätku õhku.Nagu vedu taha tuleb nii mootor lihtsalt lämbub ära. Samas 50 nukk võib teha mootorit uimasemaks.Puterdada ei tohiks ta küll sellepärast.Näiteks kui 50le pannakse 80 kolvid siis vaja nukk ka ringi pista,muidu täitsa tuntav vahe sees.Kui vea üles leiad siis oleks huvitav teada kus kotermann peidus oli.
Postitused: 228
Teemad: 102
Liitus: Dec 2006
Maine:
1
Kütet peale tuleb ilusti jne, sellega on kõik korras.
Küll aga üks tark mees väitis veel, et ennegi on nähtud vale märgistusega hammasrattaid. Tuleb kindluse mõttes veel ära proovida see variant.
Annan kindlasti teada kui viga selgunud on.
Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!
Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Postitused: 228
Teemad: 102
Liitus: Dec 2006
Maine:
1
Noniii, mootoris teine nukkvõll sees ja oh imet, mootor käib ilusti !
Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!
Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !