Postitused: 160
Teemad: 46
Liitus: May 2010
Maine:
1
Miks ei õnnestunud? Ei plahvatanud, ei jäänud veljele kinni, tõmbas uuesti maha veljelt...?
Taivo
55624799
Postitused: 81
Teemad: 16
Liitus: May 2011
Maine:
1
Ei plahvatanud jh. Arvatavasti lasin gaasi liiga palju vahele, läks põlema aga ei plahvatanud.
Postitused: 4,649
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Mina olen koormarihma pikki rehvi tõmmanud ja siis pingutades pressib servad vastu velge.
Postitused: 81
Teemad: 16
Liitus: May 2011
Maine:
1
Koormarihmaga peaks proovima.
Lasin mingit juukselakki. Aga eks ma teda vähe palju lasin, järgmine nv proovin eetriga.
Postitused: 131
Teemad: 8
Liitus: Apr 2007
Maine:
0
06-03-2012, 23:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-03-2012, 23:05 PM ja muutjaks oli
moskiito.)
kui rehvi tahad peale panna siis kasuta tavalist penssu. Tavalise 5L kanku korgitäis (sinu väikese rehvi puhul piisab ka poolest korgist) vala rehvi sisse ja väikese viivitusega (umbes 5sek) tõmba tikkust tuld. viskab ilusti peale ja ei juhtu midagi hullu. PS! ventiil keera välja et üleliigne rõhk pääseks välja, muidu võid rehvi või veljega hüvasti jätta. Kui kogusest ei piisa, siis võtta suurenda natuke kogust, aga enne seda lase hapnikul korralikult rehvi sisse ehk siis tuuluta korralikult, kas loomulikul teel või suruõhuga.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
Pole küll ise proovinud, aga tundub minulegi, et bensiin ja mitte-õlikindel kumm omavahel kokku ei sobi. No läinudaastast piirituse baasil grilli süütevedelikku ikka kusagil riiulil vedeleb? Proovi hakatuseks sellega. Teeb ka päris korraliku mataka (usu mind, ma tean!
), aga kummi ei söö.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 27
Teemad: 7
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
no mis pull sul nende rehvidega on?
ise ajanud laiale auto veljele kitsad rehvid alla,lihtsalt tee rehvi äär tavottiga kokku , lased kompressoril korraliku surve järgi ,nii umbes 3 bar
ja siis surud rehvi keskelt kokku ja läheb rehv velje peale
Postitused: 81
Teemad: 16
Liitus: May 2011
Maine:
1
Üle pika aja, siis jälle midagi postitada. Vahepeal pole aega tegeleda olnud, kuid täna sai väikene edusamm tehtud.
Sain siis sugulaselt omale ühe vana muruniiduki, mis tal kasutult seisis. Kuna omal üht niidukit juurde vaja polnud, siis sai sellelt mootor võetud ja hakatud kardile peale sobitama.
Tehtud on siis niipalju, et mootoril rihmaratas külge pandud, originaal karpa eemaldatud ja raamile sai ka üks mootori kinnitus valmis tehtud. Teiste kinnituste jaoks on juba vaja väheke keevitada, aga kuna keevitust kodus pole, siis tuleb see kuskilt laenata, mis võtab jällegi aega. Karpa tahaks panna peale mingise rolleri oma, aga kuna mootor on mul 182cc, siis kardan, et jääb lahjaks ja tuleb muretseda mõne venelase karpa. Sidurisüsteemi teen ma rihma pingutamisega, ehk siis kui rihma pingule tõmban hakkab masin liikuma.
Iseenest vaevalt, et see mootor seda karti väga jõudsalt liigutama hakkab, aga vähemalt on nüüd kevadel midagi putitada.
Raami poole pealt veel selline asi, et tuleb nüüd onule vähe närvidele käia, et ta mulle piduriketta ja rihmaratta võllile treiks.
Pilte ma nüüd eile enam hämaras tegema ei hakanud, kuid täna ehk saab.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
01-05-2012, 21:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-05-2012, 21:09 PM ja muutjaks oli
diesel.)
piisaval kaugusel kannatab kiilrihma(de)ga rahumeeli 90 kraadi keerata.