Selle hispaanias valmistatud mersu otsimise peale ei osanud küll kahtlustada, et teda mootoridoonoriks võiks keegi soovida.
Olen sellise diisliga kokku puutunud ja dünaamilised omadused on ikka nutmaajavalt kehvakesed. Ja erinevalt mõnest muust vabalthingavast masudipressist, kütet ikka võtab.
INDENOR on ikka kõvasti etem, eriti fööniga. (muidugi 2,1 vabalthingava dünaamikat saab samuti kalendriga mõõta, nii et sama mis MB. Samas soovitaks pealolevat mootorit takseerida, äkki on see hoopis XD85 või XD88 siis on tagasihoidlikud veonumbrid iseenesest mõistetavad
)
Vastupidavuselt ei saa Indenori mootori puhul kurta, normaalse hoolduse ja korraliku kütusega sõidab vabalt milli ära.
Endal oli kunagi juhus kus DAF400-ga vend tahtis joonele panna (mul oli spriter 2,2CDI) minu suureks üllatuseks püsis DAFi rimakas kuni 100ni kõrval, siis said tal käigud otsa
Muideks seda turboga XD mootorit saab vajadusel edasi arendada, paigaldades iveco 12mm plunzritega pumba ja välja vahetades turbo (muidu on seal otsas ülimasslevinud T3) kuni IDI pritsesüsteemi paigaldamiseni, aga selleks peab ikka eriline diislifänn olema ja suvilast vist ei peagi alati dragster saama.
Kas sel J7-el veavad ikka tagarattad? (väike kahtlus oli ,et esiveoliselt MB100-lt on vaja käigukasti)