Kinnitub ümara kujuga metallplaadi abil raskuste (need vist 16 kg raskused rataste keskel) külge 4 poldiga, raskusel 4 auku sees, samuti on 4 auku metallratastel. Metallplaadil on keskel veel väike torujupp, mis läheb ka ilusti sinna raskuse sisse, arvatavasti et kui ratast kinnitada tahad, siis keskelt toetaks. Pole enda tehtud kuna ostsin rattad koos nende vaheplaatidega, aga kui vaja, siis võin teinekord pilti teha.
Mainin ka ära, et topeltratastega on juhitavus veidi raskem. Veidi raskem pöörata, aga oluliselt raskem kinni hoida kui mingi ootamatu asi ratta alla satub (känd, kivi), võib käest ära tõmmata. See-eest aga läbivus pehmemal pinnasel tunduvalt parem. Varem ei saanud täiskoormaga palke vedades metsast isegi suvel kuivaga hästi liikuma, nüüd kannatab ka väiksema mudaga vedada (mitte küll nii hullus olukorras nagu videos. Täpselt samat rada olen vedamiseks kasutanud küll, aga siis kui kuivem on).
Tühja käruga sõitsin sealt mitu korda läbi, niisama testimise mõttes. vahepeal oli üsna sügav muda ja vesi, oli juba oht, et jahutustiivik puutub veega kokku ja pritsib küünla märjaks (on juhtunud). Üks pilt ka, ehk siis topeltratastega ei olnud probleem sellisest kohast läbi saada, diffrilukk oli koguaeg peal:
Nagu vaese mehe ATV juba.