Teema on suletud

Mida kõike meil Eestimaal leidub, osa 5

(04-04-2012, 19:58 PM)MAZ Kirjutas:  
(04-04-2012, 19:45 PM)flanagan Kirjutas:  
(03-04-2012, 09:42 AM)MAZ Kirjutas:  Käigukast ja ilmselt alusvanker ka on küll GAZ 53F omad,kuid muud asjad tunduvad olema uuematelt GAZ 52-53delt külge poogitud. Ilmselt on see isend ka korduvalt? kapitaalremondis olnud.
Flanagan siin!
Mehed,lõpetame pläma!
Las pubekad onavad 53F teemadel-neid masinaid lihtsalt enam pole.Kõik
Kuulutus eriti saamatu.
Vist läksin liiale,aga noorsugu-ärge elage vaid netis-lugege ka.Ma saan aru,et kuradi raske tegevus.
Sobiva kandle leidmiel,pole tegelikult mingi probleem ehitada/ tekitada 53F replika.Küll kamba peale ka need kollased "kellad" kellegi kuurist leiaks.Ja küll saaks ka kambaga samase vast kõige väärtulikum-mootori kokku nikerdada.Selle kuulutue juures vast kõige väärtuslikum/tegelikult väärtuetum / pass,või nagu nüüd öeldakse-reg.tunnistus kus kirjas 53F
Aga aataid on läinud,aastakümmneid on läinud.Aga isegi main millel võib olla passis sees,et vl a.64,siis ta mitmeid kap remonte läbinud ja tavaliselt polnud sellel autol algupäraga mingit pistmist.Peale numbri,paberite ja ämbri
Flanagan
Mis peaks olema kodanik Flanagan postituse iva?Big Grin
Kui jutt on sellest konkreetsest masinast,siis minul tekib küsimus,et kust leida sellele originaal esikanne ja kabiin?(teatavasti 53F kabiinil on väiksed ehituslikud iseärasused võrreldes,hilisemate 53dega).
Kabiini veel saab eestist aga kandle jaoks peab vist venemaale sõitma või lätimaale.
Kui hiline peaks olema see 52,53? Millised suured erinevused neil on? Soendus? Olen nõus.Jah,rihveldatud katusega kabiin ei kõlba.Aga jutt on replikast...Aga see kallaja,see tegelikult 93,millele 52/53 kabiin pandud ja siis vanal oli lihtsalt saadaval,oli kodus selline kannel...Olen elle vennaga mingi 6 aastat tagai ise rääkinud
Flanagan


täna jäin peterburi mnt autoasi poes silma uus skoda 110-120 tutikas sumbuti (neil on nimelt kast kus on uued aga tundamatud sumbutid süboolse hinnaga ehk nad ise ei tea mis autodele need kuuluvad aga koodid on peal, mulle jäi lihtsalt silma asi, et on tagamootoriga masina oma, ja tekkasin seda koodi) , hind oli ca 12.-

(04-04-2012, 20:40 PM)flanagan Kirjutas:  Kui hiline peaks olema see 52,53? Millised suured erinevused neil on? Soendus? Olen nõus.Jah,rihveldatud katusega kabiin ei kõlba.Aga jutt on replikast...Aga see kallaja,see tegelikult 93,millele 52/53 kabiin pandud ja siis vanal oli lihtsalt saadaval,oli kodus selline kannel...Olen elle vennaga mingi 6 aastat tagai ise rääkinud
Flanagan
Selle isendi puhul julgen öelda,et käigukast on 53F või väga varajase 52 oma. Sellele viitab käigukangi iseloomulik kumer kuju.
[Pilt: 494812a3e8317ebf01e64bcc2647166b.jpg]
Algsed 52 võimalik,et ka 53F on üldse 3 kellaga armatuuriga, ehk siis 2 näidikut ja 1 spidomeeter teised asjad on märgulampide põhimõttel.
Mina näen selles isendis ühte autot,millele tuleb suure tõenäosusega teine kõrvale osta ,et saada audentne replika GAZ 53F kokku.




Algsed 53,53A olid ka vaid kolme kellaga.Tapselt nagu 53F-il ja 52-l Kollased.Armatuurlaua oli ka kell.Ka kollae sihverplaadiga ja hilisematest hoopis teistsuguse shriffiga.Tegelikult huvitavamagi.
Ja mis tähtust omab käigukangi kuju? Olen enam kui veendunud,et sinna peale saab panna ka kandilisema varre.Vars ei tee käigukasti.
Edu ja head tuju soovide,
Flanagan

Ega mina ei näe läbi foto,et milline kasti alumine osa on. Lähtun,sellest,mida näha on.


No aga ....? Kas Sa Gaz-i käigukasti tead?Pole vahet mis mudeli oma.4 käigulisi.iJa tead,mismoodi ja kuidas see vars sinna käib.
Edu ja ikka heatujuliselt
Flanagan

(04-04-2012, 22:21 PM)flanagan Kirjutas:  No aga ....? Kas Sa Gaz-i käigukasti tead?Pole vahet mis mudeli oma.4 käigulisi.iJa tead,mismoodi ja kuidas see vars sinna käib.
Edu ja ikka heatujuliselt
Flanagan
Ma tean seda,et klassikalisel 53 kastil on vars kinnitatud 2 diftiga ja need on teinekord nii kinni,et kättesaada kaigast ise päris raske. 51 kastil seevastu on keermega kangi kinnitus analoogselt GAZ 24 kastile.
Minu meelest vahe on ikkagi neil sees.Päris vanal 53 käigukastil peaks olema kõik käigud sünkroniseeritud ja vastupidavuselt ka parem kui uuemad kastid(kui uskuda vanade GAZ-i omanike jutte),Uuemal lähevad 2-käigu sünkronisaatoreid väga tihti ära(põhjuseid erinevaid). Ise olen ka seda vanema malli kasti otsinud aga seni vaid nende uuema malli kastide otsa komistanud.Sad
Väliselt sarnased ehk korpuse valu ja detaili nr võivad veidi varieeruda aga kaane pealt võttes saab alles aru,millega täpsemalt tegu.
Mulle tundub,et ksf Flanagan üritab vist välja uurida,et kas ma veoauto omanikuna teaksin,kus mis asi asub? Või misBig Grin



Mul kuuris peaks kollase siferplaadiga kell olema.See siis ilmselt 52f oma.

(04-04-2012, 20:40 PM)flanagan Kirjutas:  
(04-04-2012, 19:58 PM)MAZ Kirjutas:  
(04-04-2012, 19:45 PM)flanagan Kirjutas:  
(03-04-2012, 09:42 AM)MAZ Kirjutas:  Käigukast ja ilmselt alusvanker ka on küll GAZ 53F omad,kuid muud asjad tunduvad olema uuematelt GAZ 52-53delt külge poogitud. Ilmselt on see isend ka korduvalt? kapitaalremondis olnud.
Flanagan siin!
Mehed,lõpetame pläma!
Las pubekad onavad 53F teemadel-neid masinaid lihtsalt enam pole.Kõik
Kuulutus eriti saamatu.
Vist läksin liiale,aga noorsugu-ärge elage vaid netis-lugege ka.Ma saan aru,et kuradi raske tegevus.
Sobiva kandle leidmiel,pole tegelikult mingi probleem ehitada/ tekitada 53F replika.Küll kamba peale ka need kollased "kellad" kellegi kuurist leiaks.Ja küll saaks ka kambaga samase vast kõige väärtulikum-mootori kokku nikerdada.Selle kuulutue juures vast kõige väärtuslikum/tegelikult väärtuetum / pass,või nagu nüüd öeldakse-reg.tunnistus kus kirjas 53F
Aga aataid on läinud,aastakümmneid on läinud.Aga isegi main millel võib olla passis sees,et vl a.64,siis ta mitmeid kap remonte läbinud ja tavaliselt polnud sellel autol algupäraga mingit pistmist.Peale numbri,paberite ja ämbri
Flanagan
Mis peaks olema kodanik Flanagan postituse iva?Big Grin
Kui jutt on sellest konkreetsest masinast,siis minul tekib küsimus,et kust leida sellele originaal esikanne ja kabiin?(teatavasti 53F kabiinil on väiksed ehituslikud iseärasused võrreldes,hilisemate 53dega).
Kabiini veel saab eestist aga kandle jaoks peab vist venemaale sõitma või lätimaale.
Kui hiline peaks olema see 52,53? Millised suured erinevused neil on? Soendus? Olen nõus.Jah,rihveldatud katusega kabiin ei kõlba.Aga jutt on replikast...Aga see kallaja,see tegelikult 93,millele 52/53 kabiin pandud ja siis vanal oli lihtsalt saadaval,oli kodus selline kannel...Olen elle vennaga mingi 6 aastat tagai ise rääkinud
Flanagan

http://forum.automoto.ee/showthread.php?...ght=gaz53f omaniku kontaktid olemas ja viimasel jutuajamisel ei olnud tal ka müügi vastu midagi

(05-04-2012, 20:16 PM)rivo54 Kirjutas:  http://forum.automoto.ee/showthread.php?...ght=gaz53f omaniku kontaktid olemas ja viimasel jutuajamisel ei olnud tal ka müügi vastu midagi
Kahju,et see auto ei olnud müügis aasta poolteist varem. Nüüd on mul juba GAZ 5204 kodus ja seda enam 53F ringi ehitada pole võimalik ja otstarbekas.


(05-04-2012, 20:26 PM)MAZ Kirjutas:  
(05-04-2012, 20:16 PM)rivo54 Kirjutas:  http://forum.automoto.ee/showthread.php?...ght=gaz53f omaniku kontaktid olemas ja viimasel jutuajamisel ei olnud tal ka müügi vastu midagi
Kahju,et see auto ei olnud müügis aasta poolteist varem. Nüüd on mul juba GAZ 5204 kodus ja seda enam 53F ringi ehitada pole võimalik ja otstarbekas.

Oli see ka siis saadaval. Hetkel osta.ee selline asi http://www.osta.ee/gaz-52-originaal-naid...26683.html

(05-04-2012, 20:58 PM)rivo54 Kirjutas:  
(05-04-2012, 20:26 PM)MAZ Kirjutas:  
(05-04-2012, 20:16 PM)rivo54 Kirjutas:  http://forum.automoto.ee/showthread.php?...ght=gaz53f omaniku kontaktid olemas ja viimasel jutuajamisel ei olnud tal ka müügi vastu midagi
Kahju,et see auto ei olnud müügis aasta poolteist varem. Nüüd on mul juba GAZ 5204 kodus ja seda enam 53F ringi ehitada pole võimalik ja otstarbekas.

Oli see ka siis saadaval. Hetkel osta.ee selline asi http://www.osta.ee/gaz-52-originaal-naid...26683.html
Huvitav,et ei märganud siis aga see pole oluline.
Antud näidikukomplektil on spidomeetri seier uuem? Sellist varianti pole kohanud,muidu peaks olema neil jäme seier.


Seda jämeda seieriga spidokat olen ma piltidel näinud BTR-80 armatuurlauas, kuigi selle masina tootmist alustati alles 1986. aastal.

Puruks ja pool pööret tagasi!

Ma usun,et spidomeeter oli ammu juba ennem olemas kui, sõiduk kuhu see peale pandi. Poleks see esimene kord,kui nõnda on.


(04-04-2012, 22:08 PM)flanagan Kirjutas:  Algsed 53,53A olid ka vaid kolme kellaga.Tapselt nagu 53F-il ja 52-l Kollased.Armatuurlaua oli ka kell.Ka kollae sihverplaadiga ja hilisematest hoopis teistsuguse shriffiga.Tegelikult huvitavamagi.
Ja mis tähtust omab käigukangi kuju? Olen enam kui veendunud,et sinna peale saab panna ka kandilisema varre.Vars ei tee käigukasti.
Edu ja head tuju soovide,
Flanagan

Ilmselt mõtled näiturite paneeli mis asub sel pildil http://fotoalbum.ee/photos/ismo/93962396 keskel . See konkreetne plokk läheb selle http://album.ee/node/11214824/50070544 masina külge senise http://album.ee/node/11214832/50070544 asemele. Selle jaoks on olemas juba heledapõhjaline spidokas ja bensiini -näidik. Kui kellelgi on pakkuda heledapõhjalist temperatuurinäidikut siis võib mulle ps teada anda Smile. Plaan masin võimalikult "vanaaegseks" tuunida, sest passis veoki sünniaastaks 1963(!) Smile.
Mell.

http://www.docs.ee/index.php?mobid=16032...geNumber=2


? ? ?

Huvitav, kas ainult minu arvuti näitab, et..

Edasimüüja:
EE-10001 Tallinn, Eesti Sad

Eestis pole see masin tõesti müügis olnud!
Ma arvan, et see on seesama - http://eag.vanatehnika.ee/a-am/Cadillac7...an_37a.jpg

Pärnu Tolmetex´i platsil palju huvitavat: Kabeda välimusega ZIL tuletõrjeauto(komplektne), kaks erinevas seisus EMMilise(dnepri) korvi, mõned tsikliraamid, IZpaagid-plekid, vana Erkki spordi AJOKKI tehnobuss, ning kaks GAZ-13(tsaika) või muu taolise korralikku tagaust. Mõne pildi tegin ka fotokaga, kuid arvutijuhe on kuskile kadunud hetkel.
Lisaks oli muidugi paar GAZ tüüpi veokat(52 ja 53).
Ning terve hunnik jalgrataste rattaid oli ka veel.

Ats.
(müüvad ka platsilt välja metalli - ostuhind x2)

(20-04-2012, 12:07 PM)ats97 Kirjutas:  Pärnu Tolmetex´i platsil palju huvitavat: Kabeda välimusega ZIL tuletõrjeauto(komplektne)

See on komplektne sellel lihtsal põhjusel, et see on omanike enda oma ja pole kohe kindlasti mõeldud vanarauaks....

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...

[attachment=39035]Suured autod:
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 24 külali(st)ne