04-04-2012, 20:40 PM
(04-04-2012, 19:58 PM)MAZ Kirjutas:Kui hiline peaks olema see 52,53? Millised suured erinevused neil on? Soendus? Olen nõus.Jah,rihveldatud katusega kabiin ei kõlba.Aga jutt on replikast...Aga see kallaja,see tegelikult 93,millele 52/53 kabiin pandud ja siis vanal oli lihtsalt saadaval,oli kodus selline kannel...Olen elle vennaga mingi 6 aastat tagai ise rääkinud(04-04-2012, 19:45 PM)flanagan Kirjutas:Mis peaks olema kodanik Flanagan postituse iva?(03-04-2012, 09:42 AM)MAZ Kirjutas: Käigukast ja ilmselt alusvanker ka on küll GAZ 53F omad,kuid muud asjad tunduvad olema uuematelt GAZ 52-53delt külge poogitud. Ilmselt on see isend ka korduvalt? kapitaalremondis olnud.Flanagan siin!
Mehed,lõpetame pläma!
Las pubekad onavad 53F teemadel-neid masinaid lihtsalt enam pole.Kõik
Kuulutus eriti saamatu.
Vist läksin liiale,aga noorsugu-ärge elage vaid netis-lugege ka.Ma saan aru,et kuradi raske tegevus.
Sobiva kandle leidmiel,pole tegelikult mingi probleem ehitada/ tekitada 53F replika.Küll kamba peale ka need kollased "kellad" kellegi kuurist leiaks.Ja küll saaks ka kambaga samase vast kõige väärtulikum-mootori kokku nikerdada.Selle kuulutue juures vast kõige väärtuslikum/tegelikult väärtuetum / pass,või nagu nüüd öeldakse-reg.tunnistus kus kirjas 53F
Aga aataid on läinud,aastakümmneid on läinud.Aga isegi main millel võib olla passis sees,et vl a.64,siis ta mitmeid kap remonte läbinud ja tavaliselt polnud sellel autol algupäraga mingit pistmist.Peale numbri,paberite ja ämbri
Flanagan
Kui jutt on sellest konkreetsest masinast,siis minul tekib küsimus,et kust leida sellele originaal esikanne ja kabiin?(teatavasti 53F kabiinil on väiksed ehituslikud iseärasused võrreldes,hilisemate 53dega).
Kabiini veel saab eestist aga kandle jaoks peab vist venemaale sõitma või lätimaale.
Flanagan