(19-04-2012, 15:08 PM)empudogy Kirjutas: (19-04-2012, 14:30 PM)Mahno Kirjutas: No ülevaatusel saab takistuseks näiteks see, et tegemist on omavolilise ümberehitusega, mis haarab kõikvõimalikke agregaate. Sisuliselt sa vahetad välja pidurisüsteemi (ma ei ütle et halvema vastu või et sa halba tööd teed, aga see on keelatud), asendad mootori sellise vastu, mille kohta ka siil aru saab, et see ei ole selle auto originaalmootor (tõuseb arvatavasti töömaht ja võimsus üle seadusega lubatu), tõenäoliselt kogu selle vahetuse tarvis ehitad omavoliliselt ümber kere kandevkonstruktsioonid jne.
Tõesti lubab seadus esitada nii vanale autole vaid minimaalselt nõudeid, aga see ei tähenda, et sa teda omavoliliselt tuunida võid. Originaalmootoril tõepoolest, heitgaase kontrollitakse silma järgi, peamiselt et tagant paksu tossu ei tõuseks Viga on selles, et sinu ehituse tulemus ei ole originaalile isegi lähedane. Juhin tähelepanu näiteks asjaolule, et sa ei saa ziguliga ülevaatuselt läbi isegi mitte sellise levinud noortetuuninguga, nagu stangede eemaldamine. Käsivad minna ja tagasi panna.
Seetõttu sa ei saa ülevaatuselt läbi muidu, kui kas altkäemaksu abil, väga tuttava ülevaataja heasoovlikkuse tõttu või peab sul olema ülevaatuspunkt kus töötab kurt, pime ja loll ülevaataja. Viimasel juhul sooviksin ka mina selle punkti kliendiks saada
Mine kuskile kodu lähedale ülevaatuspunkti, ürita rääkida asjalikult ja mitte "kõvatades", et tahad ehitada sellise asja. Mida nad ütlevad, kui sa selle asja neile ülevaadata tood.
On käidud nii ülevaatuspunktis, MNT, kui ka kindlustuses. ja tänu nende toetusele/vastuolule ma selle projekti üldse päevakorda võtsin. M 408 mootoriga on neid arvele võetud küll ja küll, mille mootorimaht on siis 1,3. Mingit kere tugevdust pole tehtud. Seega, kui panen peale 1,3 ford-i mootori, siis ei tohiks see probeeliks olla.
Olen asju uurinud ja kaalunud ja ei "kõvata" tühja. Aga tänud hoiatamast, sellest on kindlasti nii mõnelegi abi!
Tere! Asi poler ju mitte töömahus,mida Sa ilmselt ka tead.Seadus paneb ette võimsuse erinevuse piirid.Kui samal mudelil näiteks oleks olnud 100 hj mootor,siis palun väga.Sinu mossel aga oli algselt 23(M-400)või siis 26(M401)hj.Milline see auto algselt oli ei tea tõenäoliselt keegi.
Jah,tõepoolest relvastati neid autosid 407/408 mootoritega.Aastalel 60ndate lõpust 80-ndate lõpupooleni välja.Seni kuni see auto oli veel igapäevasõiduk.Kui uskuda tollast Za Ruljomi-siis AZLK suisa tootis neile 80ndatel omaette modifikatsiooni autodele M400/401 ja M402.Aga kus siis M407? Polnud vajadust.Nende autode mootorid pea identsed.
Aga kui tahad kasutada mõne vana Fordi mootoreid.Igikestev tehnika.Vali siis Pinto sarja mootorid.Need mis Sierral ja ta eelkäiail olid.Aga siin tekib probleem.Rida 4 küll jah.Aga töömahud.,kaal.Töömahud siis järgmised-2,0 (baasmootor) 1,8;1,6;1,3.Tõsi viimast pole oma silmaga mitte kunagi näinud.Aga soome post kasutas neid ja kuna see mootor ei suutnud suht suurt autot eriti reipalt liigutada,siis Soome Stokmann-Ford varustas need masinad turbotega.Samu mootoreid kasutati ka tagaveolistel Escortidel.Aga kõik olulised jupid saadaval.Tänini.Aga ühe kaasfoorumlase arvamus Sierra esisillast -ma sellega ühel nõul.Lihtsamat ja lollikindlamat silda on raskem juba välja mõtelda.Kuigi selle sobitamisega selle mosse alla omaette probleemid.Auto ju hulga kitsam,kui Ford.Aga alumine ja ainuke sarniir ühest tükis õõtsaga,eraldamatu.Ok.teed silla tala kitsamaks.Stabika ka teed.Täiesti teostatav.Aga silla geomeetria,õieti vedrutuse oma sootuks teine..Nii,et siin üks mõttekoht.Kui nüüd keegi kes räägib roolisüsteemist,siis õieti räägib.Ühel on roolikarp,teisel hammaslatt.Olen küll näinud ühte M407,mis väga edukalt sõidab oma originaal silla ja mingi auto hammaslatiga.Nii,et Mingi M403/408/412/2138/2140 Esisild oleks selles mõttes hea,roolimehanism jääb margikohaseks,kuigi originaalist sootuks erinevaks.Aga veel.Kui võtad tagaveolise Fordi mootori,siis iga tagaveolise fordi käigukast sinna otsa valutult küll ei istu.Seda tean kindlalt ja selles osas küll vaidlen vastu ühele heale kaasfoorumlasele,kes Sulle vastas.
Lugupidamisega,
Flanagan