25-04-2012, 07:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-04-2012, 08:17 AM ja muutjaks oli Tift.)
(24-04-2012, 23:53 PM)Wiki432 Kirjutas: Ei noh, ma selles mõttes, et siin mootoripadjad lapiti maas. Esiveolistel on peaaegu kõigil horisontaalis, tõsi küll, ristmootoriga on padjad teineteisest hulga kaugemal ka, kui tagaveolise mootoripadjad[/i]. Huvitav, kas projektitraktoril hakkab nüüd patju lõhkuma? Või mootorit raami suhtes liigselt kõigutama? Tegu ju veidi hübriidiga - ristimootor oma horisontaalsete patjadega piki keeratud.Eks siin mingi iva muidugi ole, miks muidu ühel või teisel patjade asetused, suurused ja käppade konstruktsioon nii spetsiifiline ja erinev on. Esiveoliste mootori eesmine ots..või külg pigem ripub patjade peal, tagumine külg on aga mitte patjadel, vaid ümmargustel kummipuksidel, igatahes oli nii Berta mootoril originaalis..
Pikiveolistel traktoritel näiteks...ütleme Belarusil, on esimene ots horisontaalselt, küllap on neid veelgi...ja erinevaid. Berta mootori käitumist on raske ette ennustada... Loodan muidugi kõige paremat, kuid kandurid on poltkinnitusega, mis annab võimaluse asja hiljem parandada.
Kui Vurrist rääkida, siis seal on padjad vastavalt Ziguli käppadele pisut kaldu. Need igatahes ei iitsatagi, kui südamest koormuse all gaasi anda .. On küll Gaz-53 padjad kah, neid annab väänata!
Suurematel rataslaaduritel on mootorite padjad horisontaalselt, (kõiki ma muidugi ei tea kah!)..
Kaldu asetus..võib tulla sellest, et ebaühtlase rebimise vältimiseks on padjad asetatud võimalikult risti rebimise suunaga, siis ei kista patja ühest servast rohkem ja teisest vähem.