Postitused: 30
Teemad: 1
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
Toyota Camry Wagon 1988 2,0L lambda jäi uimaseks ja siis sai praegu EFI-le pinge peale 1,2v, mis ütleb ,et segu rikas. Nüüd olen sõitnud selle tõenäoliselt EFI-sse kirjutatud lahja seguga, täitsa normaalne sõita, vahest mõned jõnksud ühtlasel kiirusel käivad sisse .Sõidustiil pigem tagasihoidlik, õkonoomne .
Nüüd siis küsimus, kas see lahjema segu sõit ka mootorile kuidagi halvasti võiks mõjuda ?
Postitused: 1,285
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Nagu ma aru saan siis uue lambda mitteostmine on mingi pöhimötteline teema?
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 30
Teemad: 1
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
Mitte seda, selle hankimine käib .
Lihtsalt huvitab kui kahjulik võiks masina kasutamine olla fuel mapi lahjemas ääres kasutamine, see peaks EFI- sse nii sissekirjutatud olema, et masinat veel mitte ei riku .?
Postitused: 776
Teemad: 19
Liitus: Oct 2006
Maine:
1
lahja segu viib temperatuuri kõrgemaks, nii et võid klapid või kolbid ära põletada.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Kui nii lahja on, et mitte enam ei või, siis tilgub kõigepealt küünla elektrood ära.
Vaikse sõidustiili juures ei tohiks lahjast segust nagu midagi eriti juhtuda. Need juhtumised rohkem seotud ekstreemkasutamise juures.
Keera küünal maha. Kui seal vähegi pruunikat tooni veel näha on, siis pole häda midagi. Ma olen ka täitsa valget küünalt näinud ja mootor oli veel terve.
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Kui ei detoneeri tavalisel madala pöörde ja kõrge käiguga kiirendamisel peaks OK olema. Või saab küünal nii ära põleda lahjema seguga et ei detoneeri üldse?
Aju võib olla üldse avarii reziimis vmt. ja ei arvestagi lambdaga. Või on katsetamisega selgeks tehtud et lambda asemel antav pinge mõjub?
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 30
Teemad: 1
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
Sellist detoneerimise moodi kilinat nagu üldse ei teki.
Küünalt maha võtnud veel pole, seal vaja spets võtit .
See nii vana auto, et sellel vaevalt mingit avarii reziimi on.
Mingil määral lambda tõõtab, digitester taga tal ja ajust lahtiühendatud, kui andsin ajusse 0 volti, keeras aju segu kohe rikkamaks- lambda anduri pinge tõusis 0,6-0,8v, kui 1,2v näitab lambda lahjat segu ehk 0 voldi kandis.
Tegelikult tahaks mingit seadet teha, segu koostist muuta, seepärast uuringi, et kas ma midagi äkki nässu ei keera, sest praegu ju sõidab normaalselt selle lahja seguga .
Postitused: 30
Teemad: 1
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
Digitestri asemel tahaks jah kasutada opaka taga analoog voltmeetrit, tuleb veel miinuspinge opaka jaoks teha .
Ossiga C1-112 vaatasin ka aga mul võrgutoitega oss, ei saa sõiduajal kasutada .
Midagi ma ossiga nägin, amplituud oli ainult 0,6 volti ja perjood ka liiga pikk, paar sekundit, tuttav autoremontija arvas, et kui perjood pikk siis pole andur enam õige .
Taavil kena töö andurite kohta ära tehtud .