(03-03-2012, 22:48 PM)pen.skar Kirjutas: Mu sõber, koer poiss, rahu tema põrmule, rääkis kuis hullas õhtul soojal kirupi kapotil brigadiripraktikandiga... Just see kõrgel ja kaldus kapott andis asjale vürtsi.
Äkki desifreeriksid selle postituse lahti.
No mitte ei saa aru ???
(03-03-2012, 22:48 PM)pen.skar Kirjutas: Mu sõber, koer poiss, rahu tema põrmule, rääkis kuis hullas õhtul soojal kirupi kapotil brigadiripraktikandiga... Just see kõrgel ja kaldus kapott andis asjale vürtsi.
Äkki desifreeriksid selle postituse lahti.
No mitte ei saa aru ???
Tuletan nüüd küll vene keelest selle sõna. ""Brigadirinnaga" hullas kirka kapotil." Siis on kõik mõistetav.
(03-03-2012, 22:48 PM)pen.skar Kirjutas: Mu sõber, koer poiss, rahu tema põrmule, rääkis kuis hullas õhtul soojal kirupi kapotil brigadiripraktikandiga... Just see kõrgel ja kaldus kapott andis asjale vürtsi.
Äkki desifreeriksid selle postituse lahti.
No mitte ei saa aru ???
Tuletan nüüd küll vene keelest selle sõna. ""Brigadirinnaga" hullas kirka kapotil." Siis on kõik mõistetav.
Oh mind pikajuhtmelist küll... Ei viitsind süveneda.Kõik on arusaadav ja tol ajal oli soe 700-ja kapott kindlasti sama kõva sõna kui praegust näiteks 7-se seeria BMW soe kapott sama asja tegemiseks
Bemari jääb isegi alla sest pole nii kõrge ja suur.Samuti on Bemareid rohkem kui toona K-700 -sid.
Lihtsalt kiiruga lugedes ei jagand matsu ära - kraaviadra/rootoriga kündmisest läks jutt üle millegi/kellegi meeldivama kündmiseks
No olgu.Pen.skar ära pahanda ja pajata veel kui miskit meenub...
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2012, 18:16 PM ja muutjaks oli Vahelaager.)
Raikküla kirovetsid K701'ed üks on kiire kastiga nagu ka ntud videos mis on kohe esimene kirovets seal, samuti on ka ära näha teine kirovets K701, kui ma ei eksi siis raikkülas peaks olema 4 kirovetsi, aga võin ka täiega puusse panna, kolm masinat on seal kindlasti, plus mitu tükki oli veel pilbasteks, üks on kiire kastiga K701 kas R või P, ja üks on kunniga 701 ja kaks 701'hte veel, millega ühega küntakse libistatakse ja teisega kultiveeritakse, aga ei mäleta enam väga.
Kui jutt juba Kirovetsidest siin vahutab, siis räägin ka veidi sekka. Kuna ise praegu majandis praksisel, siis näitan ette, mis näidata on. Neli ronti pluss üks töötav, millel sai just koju toodud kap.remonditud mootor(V12)(JaMZ 240Hb) ja käigukast. Töötava masina puhul on tegu K 701 raami, K700A Kabiini ja K 701 mootoriga. T150K-sid on ka päris mitu. Kaks töötavat, pluss kaks seisvat ronti ja kusagil vedeleb veel vrakke, millelt vajadusel kasutatavaid juppe võetakse.
Töötav isend :
Ja siis kolm mitte töötavat. Aga need peaksid töökorras olema. Juttude järgi pidavat ühe mootor liialt õli võtma, aga pidavat töötama.
Kas tehas kolmesillalisi selliseid loomi tootis ei tea ,aga need väetiselaoturid on kõik omalooming.Veneaja lõpus oli iga majandi auasi endale paar sellist "tümmanit" valmis meisterdada.Pildil olevale isendile on ju peale kleebitud kaheteljelise järelveetava laoturi kast. Belarussid sikutasid neid sovhoosides. Nagu margist järeldada võib on kandevõime 5 tonni. Kui paigaldati 3 tonnine kast siis pikendati ainult raami aga sildade arv jäi samaks. Meil majandis oli igatahes nii. Kahju et tollel ajal fotografeerimine nii pop polnud, küll oleks head materjali praegu näidata.
(Seda postitust muudeti viimati: 12-01-2013, 17:40 PM ja muutjaks oli E303.)
Harkovi traktoritehas tootis ennem legendaarse T-150K tootmise algust selliseid vähelevinud traktoreid. 1959 - 1960 T-90 mida valmistati ainult paarkümmend tükki. 1962 - 1967 oli tootmises T-125 mida valmistati 2000 tk.Huvitab kas mõni T-125 ka eestimaa põldudele jõudis?
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
(13-01-2013, 15:06 PM)Killer666 Kirjutas: MIks neil k700 on rool valel pool?
T-150 ja K-700 on rool paremal pool seepärast et maanteel parem ning ohutum sõita oleks.Kui rool asuks nagu autodel vasakul siis oleks suure kõrge nina tõttu raske jälgida maantee serva.
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Rool on traktoritel paremal pool hoopis põllul töötamise lihtsustamiseks. Polnud vene ajal pöördatra, kõik keerasid kamarat paremale poole, seega pidi jälgima künnijärge paremalt pool aknast, vasakust poleks muhvigi näinud.