Projekt: PD-1, ehk kuidas dresiinast sõitev saun saab;)
#41

(15-03-2012, 16:13 PM)v6sa Kirjutas:  OM602 külge käivale kastile läheb KSP küljes olevalt karbilt vaakumikõrs modulaatorisse. See määrab peamiselt vahetuse jäikuse.

Mootori küljes on 2 andurit - JV temperatuur plokikaanes ja õlirõhk õlifiltri jalas.

Käisin korra ja kaesin asja ning täpselt nii see on, oli teine saadanas küljest ära tõmmatud, tegin uue voolikuWink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#42

Küsimus suurele ringile, kas kõikidel gaz 51 kabiinidel käis esiklaas hingedel üles? Või oli ka erandeid.
Vahepeal mitmeid traktorid uuesti elule aidatud ja muid projekte valmis teinud nii et saunabuss on täiesti unarusse jäänud, aga selle eest detaile muudkui kogunebWink Mootor ja ülekanne on detailide poolest komplekteeritud, jäänud veel mõned esiotsaplekid kokku ajada



   

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#43

Tervist kaasmaalased!

Oleks järjekordselt tehnilist abi vaja, nimelt hea et enne proovisõitu sai pilk esirummudele peale visatudWink

           

Kes tähelepanelikult vaatas sai juba aru et mul läheb ühte gaz'i esimest rummu tarvisWink Kui kellegil mõni üleliia siis ehk loovutaks mõistliku eurusortsu eest mulle üheWink Peaks gaz 52 olema, pead ei anna. Keegi kindlasti oskab sel teemal selguse majja tuua.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#44

(11-06-2012, 21:53 PM)mlsluik Kirjutas:  Tervist kaasmaalased!

Oleks järjekordselt tehnilist abi vaja, nimelt hea et enne proovisõitu sai pilk esirummudele peale visatudWink



Kes tähelepanelikult vaatas sai juba aru et mul läheb ühte gaz'i esimest rummu tarvisWink Kui kellegil mõni üleliia siis ehk loovutaks mõistliku eurusortsu eest mulle üheWink Peaks gaz 52 olema, pead ei anna. Keegi kindlasti oskab sel teemal selguse majja tuua.

mul on kapi otsas mitu tükki.helista soovi korral 53019248 margo
Vasta
#45

Müts maha kaasfoorumlase Talupoja ees kes aitas mind mootoriruumi plekkide osas, nüüd puudu vaid parempoolne esitiib. Pakkumised oodatud, võib olla kasutatud kuid taastamiskõlbulik...

Üks kiire asi veel, varsti sügis tulemas ja sellega kaasnevad priskemad miinuskraadid panevad mõtlema mootori eelsoojenduse peale. Mõte oli siis 220v süsteem teha, küttekeha kas mootoriplokki või siis eraldi karp küttekeha ja tsirkulatsioonipumbaga. Kui leiaks sobiva küttekeha siis võiks ka karterisse õli soojendamiseks ühe pistaWink
Siit ka küsimus, olete Te kuskil sobivaid küttekehasid müügil näinud või on teil endal mõni üle?

Saunabussi jaoks poodi tefat ostma ei tõtta, prooviks odavamalt läbi ajadaWink Autodele tuleb nagunii need investeeringud teha, mitte et väga vaja oleks vaid tunduvalt mugavam on sooja autoga liikuma hakata, muidu esimesed kilomeetrid sõidad nagu BTR-iga...

Pakkumised oodatud ps.

Ette tänades
Meelis


'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#46

Tere,

Keegi meie austet (ei suuda kahjuks meenutada kes) kaasfoorumlastest oli T25 karterisse õli soojendamiseks kompunninud pesumasina tenni. Karter maha, kaks sobiva mõõduga ava teha, uus tihend, jupp juhet ja valmis. Ilmselt oleks see üks soodsamaid lahendusi, kui sobima peaks.

Tervitades, IP
Vasta
#47

(19-08-2012, 13:23 PM)Isapull Kirjutas:  Tere,

Keegi meie austet (ei suuda kahjuks meenutada kes) kaasfoorumlastest oli T25 karterisse õli soojendamiseks kompunninud pesumasina tenni. Karter maha, kaks sobiva mõõduga ava teha, uus tihend, jupp juhet ja valmis. Ilmselt oleks see üks soodsamaid lahendusi, kui sobima peaks.

Tervitades, IP

Mina see olin.Jäätmejaamades hunnikutes kasutatud pesumasinaid sealt saad tasuta tenni,olen ise nii mitu tk varuks hankinud.Mul 53 vraki küljes ka mingi kastike mis tundub miski soojendus olema mis täpsemalt pole süvenenud.
Vasta
#48

Laisa inemise jaoks on veel küttematid. http://www.ebay.com/itm/Engine-Heater-Oi...71&vxp=mtr
Meie inimese jaoks küll liiga kallis, aga see eest ei mingit puurimist ega tinutamist, mis võib lekkima hakata. Kleebid karteri või paagi alla ja korras! Ka soojustus-lapakas paistab kaasas olevat.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#49

http://www.osta.ee/gaz-51-plekk-29157936.html Kunagi vist otsisid seda asja, kui ma ei eksi.
Vasta
#50

(16-09-2012, 23:56 PM)empudogy Kirjutas:  http://www.osta.ee/gaz-51-plekk-29157936.html Kunagi vist otsisid seda asja, kui ma ei eksi.

Nii see oli, jõudsin juba Talupoja juures korra külas käia ja asja jonksu ajada... Nüüd on enamus detaile koos, saunaosa ootab ehitusjärge. Projektis väike viivitus, kuna hetkel garaasis JUMZ EO 2621 kapitaal käsil...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#51

Edasiminekut pole viimasel ajal täheldada saanud kuid selle-eest on paigaltammumine oluliselt kiirenenud, ehk juuni on raamivahetuskuu  Big Grin
Pikk 53 raam läks treilale käiku ja see isend sai endale lühema 52 raami mis mõõdudelt sobib nagu valatud.  

Käisin ka kanest läbi ja tõin ära põhja karkassi materjalid, seega mine tea, võibolla tuleb ka lõpuks seeaeg kätte kui lõpuks jää ka siitpoolt sulama hakkab.


[Pilt: 1]

[Pilt: 1]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#52

Sai lisatud selle bussi tarbeks oma kogusse ka vana kaljatünn, oleks ehk sobilik veepütiks kasutaga haagisena.

[Pilt: 011242763566b86.jpg]
[Pilt: 01124276271ffbc.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne